petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.022 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
petrolindustries.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

30 mrt 2024
Real maten er bij zetten Had xl volgens maat tabel kwam het binnen leek het wel kinder T-shirt voor een 7-8 jarige
3 feb 2024

Terugbetaling blijft uit

Na retourneren met betaling voor veiligheid geen terugbetaling van aankoopbedrag ondanks navragen
Verkeerde product geleverd, klantenservice onbereikbaar
25 dec 2023
22 mei 2023
Op de afbeeldingen weer gegeven de 2 broeken die ik in mijn bezit heb zitten perfect. Ik denk mooi die bestel ik nog een keer handig toch. Maar bij levering en gepast te hebben kwam het totaal niet overeen, Kwa pasvorm? De broeken die ik nu heb heeft een mooie strakke pijp onder de knie zit perfect. Dus de bestelling weer retour. Durf nou niet nog een keer te bestellen met deze ervaring.
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat de nieuwe bestelling niet naar wens was. We nemen contact met u op.
11 jun 2023
ik kreeg mijn geld een week later terug. Ik heb toen maar contact opgenomen want ik begreep het niet. Ik had immers na de bevestiging van mijn aankoop niets meer vernomen. De broek bleek niet op vooraad te zijn. ergens anders dus maar een broek gekocht. na twee weken heb ik er dan een.
16 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen, dat is uiteraard niet onze bedoeling. We zien dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Hopelijk heeft u uiteindelijk elders toch een leuke broek gekocht.
7 okt 2023

Opdringerige firma

Ik ben content met mijn aankoop bij jullie . Maar nu ontvang ik steeds van die vervelende reclamemail van jullie. Ik zou me hier graag voor willen afmelden. Maar dat blijkt onmogelijk.
27 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onderaan elke mail vindt u een 'unsubscribe' knop waarmee u zich kunt uitschrijven. We zullen het tevens doorgeven aan de desbetreffende afdeling zodat het zeker goed verwerkt wordt.
31 mei 2023
Knoop viel meteen van de broek.. Ik ga wel naar de schoenmaker om dit te repareren. Geen zin om alles retour te sturen. Het is irriteert nogal omdat ik dit pas in het weekend kan doen.
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend jammer dat de knoop er zo snel af is gevallen, dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen contact met u op.
26 nov 2023
No me han enviado mi pedido después 5 días, me dicen que tienen retraso, aunque en la web había stock; lo quería para regalo, y ahora no lo podré tener...
19 jul 2023
Toiaal verkeerde bestelling ontvangen. We bestelden een short en kregen een lange broek en ook nog in een andere kleur.
20 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan. We nemen contact met u op zodat we het netjes voor u kunnen oplossen.
Nog steeds niets ontvangen... er staat geleverd maar ik was niet thuis... alle buren afgegaan... niets mogen ontvangen
11 jul 2023
Bonjour, suite à ma commande que je n'ai pas reçu et toujours en attente du SAV !! help pouvez- vous m'aider ??
12 jul 2023
Bonjour, Merci beaucoup pour votre message, c'est très ennuyeux que quelque chose ne se passe pas comme prévu. Nous prendrons contact avec vous.
DHL heeft niet geleverd. Moest wederom een nieuwe bestelling doen. Hopelijk komt deze wel aan?
17 okt 2023

Verkeerde maten ontvangen.

Stuur de producten af in de maat die ik bestel.
24 mei 2023
Allemaal te kleine pasvorm (te breed en wijd)
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat de pasvorm niet naar wens is, we nemen uw feedback uiteraard mee voor toekomstige collecties.
TS
Tonny S.
WANROIJ
9 mei 2023

We hebben de bestelling nog steeds nog steeds niet binnen!

We hebben de bestelling nog steeds n.m. iet
15 mei 2023
Helaas had de vervoerder een fout gemaakt. Wij hebben dit opgelost met een vervangende zending. Hopelijk is het daarmee netjes opgelost voor u.
Pakket niet geleverd. Geen reactie gehad
26 apr 2023
Jasje meteen retour: kapotte ritsen
1 jun 2023
Behulpzamer zijn ja een foutje
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Begrijpen we het goed dat er iets niet naar wens is gegaan? Dat vinden we heel vervelend natuurlijk. We gaan contact met u opnemen.
10 jun 2023
Bis heute nichts erhalten.
16 jun 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir werden auf Sie zurückkommen.