petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.923 beoordelingen in totaal

8 mei 2024
Goeie club. Goei spulletjes. Ff de maatvoering in de gaten houden. Valt veelal net iets anders. Verwerking bestelling top. Levering top. Iets duurder maar zeer zeker de moeite waard.
GK

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

Verkeerde T-Shirts in verpakking. Op buitenzijde XXXL maar op kledinglabel XXL. Beter controleren?
10 jul 2024
T shirt binnen gekregen me rare vlekken binnen gekregen.
11 jul 2024
De bezorging was waardeloos
10 mei 2024
Helaas zat er een tshirt vies in de verpakking. Deze heb ik inmiddels gewassen en het is wel schoon geworden. Daarbij ging de knoop van de korte broek af, na maar 2 uurtjes dragen
14 mei 2024
Wat vervelend, dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. Zou u de klacht willen melden aan: webshop@petrolindustries.com? Dan wordt het netjes voor u opgelost.
Jas kwam beschadigd aan. Helaas terug moeten sturen.
BK
Bart K.
Bekkevoort
19 apr 2024
8 nov 2023
Ik had een broek besteld die op de foto spierwit leek. Naam Antartica wat ook ijs wit doet vermoeden en vervolgens bleek de broek filialen zandkleurig en beige in te zijn. Moest zelf de bezorgkosten betalen dus ik ben niet erg gelukkig.
4 feb 2024

Alles te krap… xl is niet de xl bij…

Alles te krap… xl is niet de xl bij andere merken
4 aug 2023
M'n 't shirt vallen nog al klein uit nochtans maat m genomen wat ik altijd neem. Grts
Antwoord van petrolindustries.com/nl
Goedemiddag, Wat vervelend te horen dat de T-shirts klein uitvallen. Mocht u hulp willen hebben hierbij kunt u altijd mailen naar webshop@petrolindustries.com. Wij assisteren u dan graag verder.
Betere beschrijving en foto's van producten om zodoende miskoop te verkleinen
1 aug 2023
Basic witte tshirts, zijn van nog slechtere kwaliteit dan menig budgetketen…
4 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat jammer om te horen dat de kwaliteit niet naar wens is. We gaan contact met u opnemen en kijken graag mee naar een oplossing.
23 mrt 2024
Snelle en correcte afhandeling