Petrol Industries- Logo - Beoordelingen

Petrol Industries

1.008 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.444 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec. 2017
Petrol Industries voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 feb. 2024
ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

11 apr. 2023
Helpdesk Ja contact met de helpdesk verloopt niet lekker. Mijn vragen worden niet goed gelezen waardoor ik er al meer als week mee bezig ben. Zelfde vest een dag later nog een keer bestellen kan niet. Niet meer terug te vinden. Krijg ik ook geen antwoord op. Inloggen gaat niet meer. Website herkent mijn e-mail niet meer. Dus kleding prima levering prima. De rest vooralsnog on opgelost en erg matig.

Beoordelingen voor Petrol Industries

4 feb. 2024

Alles te krap… xl is niet de xl bij…

Alles te krap… xl is niet de xl bij andere merken
24 jan. 2024
11 dec. 2023
Betere beschrijving en foto's van producten om zodoende miskoop te verkleinen
8 nov. 2023
Ik had een broek besteld die op de foto spierwit leek. Naam Antartica wat ook ijs wit doet vermoeden en vervolgens bleek de broek filialen zandkleurig en beige in te zijn. Moest zelf de bezorgkosten betalen dus ik ben niet erg gelukkig.
3 apr. 2023
Broek keurig op verwachting ontvangen maar met slecht gestichte pijpen en andere naden loshangend. Eerlijk gezegd had ik meer kwaliteit verwacht voor deze prijs
5 apr. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat de broek niet aan onze gestreefde kwaliteit voldoet, dat is uiteraard niet onze bedoeling. We gaan contact met u opnemen per mail om te kijken hoe we dit netjes voor u kunnen oplossen.
9 mei 2023
Produktis niet de kwaliteit wat ik edvan verwachtte,heb door onduidelijke site niet kunnen bestellen wat ik verwachtte te bestellen.Laatste keer.heláas
17 mei 2023
Wat jammer dat de bestelling niet naar wens is verlopen, we horen graag welke verbeterpunten u voor ons heeft.
22 mei 2023
Xl zit voor mij te strak. Bij Nort face zit het t-shirt gewoon goed. Als dat niet zo was had ik er meer besteld. Nu heb ik het t- shirt weggegeven.
28 mei 2023

Geen track en trace

Ik kreeg geen track en trace meegestuurd en pas een dag nadat de bestelling was bezorgd, kreeg ik de melding dat t er was
31 mei 2023
Hartelijk dank voor uw feedback, wat jammer dat u de T&T niet ontvangen heeft, soms is de mail wel eens wat later dan het pakketje. Maar fijn dat u alles in goede orde ontvangen heeft. We zullen onze Webshop afdeling vragen hier naar te kijken.
25 mrt. 2023
De foto's op de website beter belichten. Ik dacht een zwarte broek te kopen, maar helaas het was weer een donkerblauwe
29 mrt. 2023
Hartelijk dank voor de feedback, dat stellen wij zeer op prijs. We geven het door aan de desbetreffende afdeling.
4 aug. 2023
M'n 't shirt vallen nog al klein uit nochtans maat m genomen wat ik altijd neem. Grts
7 aug. 2023
Goedemiddag, Wat vervelend te horen dat de T-shirts klein uitvallen. Mocht u hulp willen hebben hierbij kunt u altijd mailen naar webshop@petrolindustries.com. Wij assisteren u dan graag verder.
8 mrt. 2023
Eerst bedankt voor de bestelling naderhand het geld terug gestort fout inde vooraad
1 aug. 2023
Basic witte tshirts, zijn van nog slechtere kwaliteit dan menig budgetketen…
4 aug. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat jammer om te horen dat de kwaliteit niet naar wens is. We gaan contact met u opnemen en kijken graag mee naar een oplossing.
15 mrt. 2023
Broek gaf af en heeft me nieuwe schoenen verpest :-(
DT
D T.
Zonnemaire
10 jun. 2023
Kleur anders dan op afbeelding.