Petrol Industries- Logo - Beoordelingen

Petrol Industries

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.458 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
Petrol Industries voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 feb 2024
ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

11 apr 2023
Helpdesk Ja contact met de helpdesk verloopt niet lekker. Mijn vragen worden niet goed gelezen waardoor ik er al meer als week mee bezig ben. Zelfde vest een dag later nog een keer bestellen kan niet. Niet meer terug te vinden. Krijg ik ook geen antwoord op. Inloggen gaat niet meer. Website herkent mijn e-mail niet meer. Dus kleding prima levering prima. De rest vooralsnog on opgelost en erg matig.

Beoordelingen voor Petrol Industries

11 feb 2024

Snelle levering, goede communicatie en netjes verpakt!

Snelle levering. Netjes verpakt. Goede communicatie m.b.t. verzending en aflevering. Goede kwaliteit shirts.
LK
Leo K.
Bergen
8 feb 2024
Mooie polo's en snel geleverd Jammer dat je het retourticket zelf moet printen
4 feb 2024
Mooie, goede spullen tegen een redelijke prijs.
SV
Stefaan V.
Belgium, Antwerp
15 feb 2024
Vlotte levering en gemakkelijk retourneren.
Snelle levering. Mooie truien
WS
Wim S.
Almere
30 jan 2024
Kwaliteit oké. Levering snel. Deze keer helaas niet de bestelde kleur ontvangen, ondanks dat deze wel op verpakking, pakbon en factuur vermeld stond. Wilde het product wel houden maar had een geste voor het alsnog toesturen van de goede kleur. Een gebaar bleef uit. Btj jammer.
30 jan 2024
Goede maatvoering en kleur . Goede service . Minpunt ( in dit geval broeken ) is altijd dat pocketing ondermaats is en als eerste versleten . Kan niet dragen met gat in broekzak.
5 jan 2024
Leuke aanbieding en acceptabele prijzen voor merkkleding Petrol. Snelle levering.
23 jan 2024
Gewoon goed Snelle levering, prijs/kwaliteit is goed
HE
Hans E.
Oosterhout
25 jan 2024
Mooie en goed zittende kleding voor een prima prijs.