petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.041 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
petrolindustries.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

Winter Jas petrol

Verder heel goed spul maar ik kreeg 2 dezelfde pakketten binnen met het zelfde ordernummer maar verder top kwaliteit en aantrekkelijk goedkoop
26 nov 2023
De kleding van Petrol. Sluit naadloos aan bij mijn smaak. Geweldig. Daarnaast heldere en goed functionerende site. Nog meer aanbiedingen graag!
23 dec 2023
Ik vind het fantastisch, alleen wacht ik op de 15% korting welke je ontvangt bij aankoop en wanneer je open staat voor reclame
18 aug 2023
Redelijk snelle levering tegen acceptabele bedragen. Alleen jammer dat de L-maat wat kleiner uitviel als voorheen.v
21 jun 2023
Mooie tshirts en polos. Echter voor mij was de XL een ruime L dus iets krapper als verwacht 😁verder tevreden
29 jun 2023
Goed om te horen dat u verder tevreden bent! Heel veel plezier van uw Petrol items en bedankt voor uw beoordeling.
24 nov 2023
De maat dat jullie opgaven volgens gewicht en groote klopt wel niet. Gelukkig bestelde ik een maatje kleiner
Goede kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Bij voorkeur de levering overlaten aan anderen dan Post.nl
DV
D v.
Mariahout
2 sep 2023
Vlotte afhandeling. En na een teruggestuurd pakket ook weer snel het betaalde geld ontvangen.
4 sep 2023
Dat is ons streven, hartelijk dank.
De melding op welk tijdstip de goederen was er laat, circa een 1 uur voor levering.?????????
20 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u pas zo laat een melding heeft ontvangen. Hopelijk is de bestelling verder helemaal naar wens?
24 jul 2023
retourhulp van helpdesk verbeterpunten: - maattabellen kloppen niet bij dit kledingstuk
1 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback, dat stellen we zeer op prijs.
9 aug 2023
Goede kwaliteit en correct geleverd. Ook een retour exemplaar netjes gecrediteerd
11 aug 2023
Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling!
Leuke aanbieding en acceptabele prijzen voor merkkleding Petrol. Snelle levering.
WP
W P.
Amersfoort
20 jul 2023
Leveren heel snel, echter de betaling bij Klara loopt heel moeizaam en verkeerd.
23 aug 2023
spijkerbroeken zijn allebei erg fijn. lijken ook precies op afbeelding.
4 sep 2023
Dat is fijn om te horen, hartelijk dank.
29 jul 2023
Snelle levering,goede maat,goede kwaliteit Kleinzoon was er blij mee.
1 aug 2023
Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling, wat goed om te horen!
26 aug 2023
Snelle levering, product zoals omschreven, goede kwaliteit
4 sep 2023
Hartelijk dank voor de positieve review.
20 aug 2023

Super goed

Snelle levering goede retour en makkelijk ! Mooie spullen
22 aug 2023
Heel fijn om te horen, hartelijk dank.
MR
m r.
gendt
1 aug 2023
Goede Producten voor een nette prijs. snelle bezorging
4 aug 2023
10 aug 2023
Snelle levering. Jammer dat niet alles voorradig was
11 aug 2023
14 aug 2023

Goede communicatie, snelle levering. Goed product.
15 aug 2023