Petrol Industries- Logo - Beoordelingen

Petrol Industries

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
Petrol Industries voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 feb 2024
ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

11 apr 2023
Helpdesk Ja contact met de helpdesk verloopt niet lekker. Mijn vragen worden niet goed gelezen waardoor ik er al meer als week mee bezig ben. Zelfde vest een dag later nog een keer bestellen kan niet. Niet meer terug te vinden. Krijg ik ook geen antwoord op. Inloggen gaat niet meer. Website herkent mijn e-mail niet meer. Dus kleding prima levering prima. De rest vooralsnog on opgelost en erg matig.

Beoordelingen voor Petrol Industries

doen wat ze beloven

14 feb 2024
Prijzen zijn goed. Maten vallen ook goed. Zit soms wel wat verschil in bij de producten. De ene trui/shirt valt soms iets korter dan de andere. Hier zou wellicht iets meer op gelet kunnen worden of duidelijker aangeven wanneer een model langer is (of korter) Bestellingen worden erg snel bezorgd ( soms binnen 24 uur) en tot nu toe altijd correct.

Ruige(re) kleding die hartstikke lekker zit…

Ruige(re) kleding die hartstikke degelijk in elkaar zit. De bestelde jas kreeg ik in een sale voor de helft van de prijs. Snel geleverd, goed ingepakt en het product was conform beschrijving. Heb al meerdere spullen van Petrol gekocht en het zal er niet bij blijven als ze zo lekker door blijven gaan.
HB

De prijs is leuk!

De prijs, er stond wel 2023 op maar dat boeit ons niet, zelfde kleur als zijn schoenen. En de drager is een koukleum en het is fleece dus komt goed uit . Weet alleen niet hoe hij in de was blijft 🤔
11 feb 2024
Retourneren zonder zelf uitgeprint label want niet iedereen heeft een printer. Misschien makkelijker als er al een retourlabel bij zit. Dat gebeurd bij de meeste online bedrijven. Groet.
snelle levering , en een realistische prijs , geen bs prijzen alleen omdat het een bepaald merk is , terwijl het made in goedkoop land is
Ik weet nog niet hoe de retour beleid is. Wel dat als je besteld voor 18:00 de dag dat je het de volgende dag hebt.
I received the order the day after! Very quick! Products, jackets and sweather are of good quality.
12 feb 2024
Fijne kleding voor een goede prijs. Was altijd een Pme klant, maar ben overgestapt op Petrol
12 feb 2024
Parfait .. conforme a la description taille et qualité impeccable. Envoi rapide merci
CK
C K.
Rotterdam
6 feb 2024
Snelle levering en retour. Goede kwaliteit kleding voor een mooie prijs!
4 feb 2024

Goed verpakt en snel geleverd

Verpakking was mooi waterdicht. Snel geleverd. Artikel is top.
10 feb 2024
Fijne kwaliteit stof, prijs goed, verzending redelijk snel.
5 feb 2024
Volgende dag geleverd, uitstekend verpakt. Goede kwaliteit.
7 feb 2024
Duidelijke omschrijving, goede prijzen en snelle llevering
5 feb 2024

Prima bedrijf

Snelle levering, goed ede kwaliteit tegen een goede prijs
3 feb 2024
Snelle levering en mooie producten voor een mooie prijs
Volgende dag al binnen. En makkelijk achteraf betalen.
2 feb 2024

prima service

wat ik had besteld werd tijdig geleverd via bpost
6 feb 2024
Zeer tevreden. Goede prijs/ kwaliteit verhouding!