Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik moest dringend mijn huisslippers vervangen. Ondanks het warme weer liep ik nog steeds op mijn gevoerde winterslippers. Van Rieker weet ik dat de kans groot is dat ik daar nog een paar luchtige zomerslippers kon vinden. Want lokaal waren deze al helemaal uitverkocht, zeker in mijn maat, 46.
Inderdaad was er nog voldoende keus en ook nog in mijn maat. Van rieker heb ik ook een aantal schoenen en ben ik heel tevreden mee. Lekker voetbed, toch stevig, zacht aanvoelend met goede pasvorm. En dat bleek in de slippers ook zo te zijn. Ze lopen heerlijk. Ben er heel tevreden mee.
Ik draag al een redelijke tijd Rieker schoenen, daar mijn voeten aan de brede kant zijn. Ik ben altijd super tevreden geweest over de schoenen die ik van Rieker kocht. Mijn ervaring is dat deze heel zacht zijn en perfect zijn voor mensen met brede voet.
Deze aankoop ben ik wel wat teleurgesteld, rechter schoen is aan de binnen kant schoen ter hoogte van de neus en de tong heel slecht aan één genaaid met verdikking en voelt helemaal niet soepel aan. Door mijn brede voet heb ik last deze te dragen het schuurt aan mijn dikke teen.
Mijn bestelling is niet bezorgd en het uitzoeken waar het pakket dan wel is duurt mij te lang ik wil mijn geld gewoon terug en koop voortaan elders mijn schoenen! Moniek van der Sanden
Waar moet ik een foto van bijvoegen als er niks wordt geleverd? En ik weet ook dat de robot dit bericht direct zal verwijderen!
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
17 apr 2024
Beste, Bedankt voor de beoordeling. wij hebben maandag een onderzoek gestart naar waar het pakket zich bevind, helaas duurt dit een paar dagen, zodra we meer weten laten we het u zeker weten. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Liefs Rieker online Shop.
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en zelfs beide schoenen zijn voetbreedte H, beide schoenen zijn dus geschikt voor bredere voeten. Deze informatie is terug te vinden op de website in de informatie. Liefs Rieker online shop
20 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket zou op 15 februari bezorgd worden en tot op heden (20/02) heb ik nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
20 feb 2024
Beste,
Vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kunt u uw vraag ook per e-mail stellen via info@durlinger.com.
Met vriendelijke groet,
Durlinger Schoenen
7 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
31 mei zouden mijn schoenen aan PostNL gegeven zijn. Ik heb direct bij het bestellen betaald.
Nog steeds niets ontvangen.
Heb een mail gestuurd naar de klanten service, die zeggen dat het druk is bij PostNL, dat ik nog geduld moet hebben
Het is nu 7 juni
Intussen heb ik wel andere pakketten van PostNL ontvangen van andere winkels
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
7 jun 2023
Bedankt voor je email.
Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.
Het pakket is wel ontvangen maar niet verwerkt bij PostNL, dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren en dan zal er een levertijd zichtbaar komen.
PostNL doet zijn uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te leveren.
Wij verzoeken je vriendelijk om nog even geduld te hebben.
27 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Door het niet meer aan te bieden aan Post.nl heb de schoenen nog steeds niet
3x een email ontvangen van oeps sorry nieuw aflever moment belachelijk dit.
Bezorgde het niet bij de buren dan had ik ze al gehad daarom een laag cijfer en mijn respons
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
28 dec 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wat enorm vervelend dat het pakket zo lang onderweg is geweest! Wij hebben het zo snel mogelijk verstuurd, helaas zijn we dan afhankelijk van de vervoerder onze excuses dat dit niet goed is gegaan. We zien dat het pakket nu geleverd is bij een ophaalpunt, daar kan het opgehaald worden. Hopelijk zijn de schoenen wel naar wens. Liefs Rieker
20 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
1,5 week schoenen besteld en die zijn nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
21 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen. Ook konden we zien dat er iets fout was met het adres waardoor PostNL het pakket niet kon leveren, het is om die reden retour gekomen naar ons, ondertussen hebben we het opnieuw verstuurd en naar verwachting zal het mogen geleverd worden. Liefs Rieker.
17 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
levering duurt veel te lang
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
20 jun 2023
Beste,
Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.
PostNL doet zijn uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te leveren.
Voor meer informatie over de vertraging bij PostNL, ga naar https://www.postnl.nl/ontvangen/pakketdrukte/
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Durlinger
26 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
28 dec 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Nogmaals onze excuses dat we de schoenen niet konden leveren. We wensen u een fijne jaarwisseling. Liefs Rieker Online Shop.
29 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
29 aug 2023
Beste,
Jammer dat je ons 1 ster hebt gegeven.
Is er iets waarmee wij je kunnen helpen? Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kun je je vraag ook per e-mail stellen. Mail hiervoor naar info@riekeronlineshop.nl
Met vriendelijke groet
Rieker
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.