riekeronlineshop.nl

592 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.760 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jan 2019
riekeronlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jun 2023
Ik moest dringend mijn huisslippers vervangen. Ondanks het warme weer liep ik nog steeds op mijn gevoerde winterslippers. Van Rieker weet ik dat de kans groot is dat ik daar nog een paar luchtige zomerslippers kon vinden. Want lokaal waren deze al helemaal uitverkocht, zeker in mijn maat, 46. Inderdaad was er nog voldoende keus en ook nog in mijn maat. Van rieker heb ik ook een aantal schoenen en ben ik heel tevreden mee. Lekker voetbed, toch stevig, zacht aanvoelend met goede pasvorm. En dat bleek in de slippers ook zo te zijn. Ze lopen heerlijk. Ben er heel tevreden mee.
HM
Hans M.
Simpelveld

9 mrt 2024
Ik draag al een redelijke tijd Rieker schoenen, daar mijn voeten aan de brede kant zijn. Ik ben altijd super tevreden geweest over de schoenen die ik van Rieker kocht. Mijn ervaring is dat deze heel zacht zijn en perfect zijn voor mensen met brede voet. Deze aankoop ben ik wel wat teleurgesteld, rechter schoen is aan de binnen kant schoen ter hoogte van de neus en de tong heel slecht aan één genaaid met verdikking en voelt helemaal niet soepel aan. Door mijn brede voet heb ik last deze te dragen het schuurt aan mijn dikke teen.

Beoordelingen voor riekeronlineshop.nl

Een retour-antwoord was beleefd geweest

Positief is de snelle service en het gemakkelijke retourneren. Teleurstellend was het verkeerde paar schoenen in de doos. Aangegeven op het retourformulier. Nooit meer iets gehoord. Toch vreemd.
Antwoord van riekeronlineshop.nl
Beste, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat u niets gehoord heeft, wij hebben de schoenen in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
15 jun 2023

Nog niet ontvangen helaas

Ik kan hier helaas nog niet over de kwaliteit van de schoenen praten want ze zijn nog niet geleverd. Al zegt mijn app van wel maar de postagentschap van niet. Maar die fout ligt van de post. Ik hoop ze snel te kunnen beoordelen en zie dat graag alsnog de review tegemoet
Antwoord van riekeronlineshop.nl
16 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.  Het pakket is wel ontvangen maar niet verwerkt, dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren en dan zal er een levertijd zichtbaar komen. Wij verzoeken je vriendelijk om nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger