Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik moest dringend mijn huisslippers vervangen. Ondanks het warme weer liep ik nog steeds op mijn gevoerde winterslippers. Van Rieker weet ik dat de kans groot is dat ik daar nog een paar luchtige zomerslippers kon vinden. Want lokaal waren deze al helemaal uitverkocht, zeker in mijn maat, 46.
Inderdaad was er nog voldoende keus en ook nog in mijn maat. Van rieker heb ik ook een aantal schoenen en ben ik heel tevreden mee. Lekker voetbed, toch stevig, zacht aanvoelend met goede pasvorm. En dat bleek in de slippers ook zo te zijn. Ze lopen heerlijk. Ben er heel tevreden mee.
Ik draag al een redelijke tijd Rieker schoenen, daar mijn voeten aan de brede kant zijn. Ik ben altijd super tevreden geweest over de schoenen die ik van Rieker kocht. Mijn ervaring is dat deze heel zacht zijn en perfect zijn voor mensen met brede voet.
Deze aankoop ben ik wel wat teleurgesteld, rechter schoen is aan de binnen kant schoen ter hoogte van de neus en de tong heel slecht aan één genaaid met verdikking en voelt helemaal niet soepel aan. Door mijn brede voet heb ik last deze te dragen het schuurt aan mijn dikke teen.
Beste,
Jammer dat u ons 3 sterren heeft gegeven. Is er iets wat wij voor u kunnen doen?
U mag ons een e-mail sturen naar info@durlinger.com, of neem telefonisch contact op met ons servicekantoor:
088 - 1233 077.
Met vriendelijke groet,
Durlinger schoenen
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Eerste keer echt teleurgesteld.
Ik draag al een redelijke tijd Rieker schoenen, daar mijn voeten aan de brede kant zijn. Ik ben altijd super tevreden geweest over de schoenen die ik van Rieker kocht. Mijn ervaring is dat deze heel zacht zijn en perfect zijn voor mensen met brede voet.
Deze aankoop ben ik wel wat teleurgesteld, rechter schoen is aan de binnen kant schoen ter hoogte van de neus en de tong heel slecht aan één genaaid met verdikking en voelt helemaal niet soepel aan. Door mijn brede voet heb ik last deze te dragen het schuurt aan mijn dikke teen.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
11 mrt 2024
Beste, bedankt voor de beoordeling. Deze schoen heeft een G1/2 leest deze is dus net iets breder dan een gewone leest, heeft u eerder wellicht een bredere leest gedragen zoals een H leest of zelfs een K Leest? Als u het idee heeft dat de schoenen niet goed zijn afgewerkt, neemt u dan alstublieft contact op met de klantenservice via info@riekeronlineshop.nl we helpen u graag verder. Veel liefs Rieker online shop.
21 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
mijn vrouw is slecht ter been maar heeft nieuwe schoenen nodig naar 'n winkel kan ze niet kunnen jullie niet thuis komen om haar te laten passen?
Beoordeling melden
29 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Als mijn bestelling over 3 weken hier op Noord Cyprus is zijn de kosten opgelopen tot 3 x de Rieker aankoopprijs
Nee, dan toch maar weer Birkenstock
van Gemerden
Rieker/Durlacher/Nederland/NoordCyprus ( euro 100 is dan de prijs )
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
30 jun 2023
Beste,
Uw vraag/opmerking is ons niet helemaal duidelijk.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kun je je vraag ook per e-mail stellen. Mail hiervoor naar info@durlinger.com.
Met vriendelijke groet,
Durlinger
28 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
bestelling pas na een week in huis
Slippers op woensdag 21 juni 2023 besteld. De slippers kondenpas worden opgehaald op dinsdag 27 juni 2023. Op jullie website wordt gesuggereerd dat je je bestelling de andere dag in huis hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
30 jun 2023
Beste,
Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.
Voor meer informatie omtrent de drukte bij PostNL, kijk op https://www.postnl.nl/klantenservice/pakketdrukte/.
Met vriendelijke groet,
Durlinger
15 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
levering was top/kwaliteit schoenen minder
levering was top. De kwaliteit/degelijkheid van mijn hoge schoenen lijkt minder dan wat ik van Rieker gewend ben
Beoordeling melden
17 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
De levering door postNL was zeer laat.
Vertraging door postnl of door de leverancier ?
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
20 jun 2023
Beste,
Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.
PostNL doet zijn uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te leveren.
Voor meer informatie over de vertraging bij PostNL, ga naar https://www.postnl.nl/ontvangen/pakketdrukte/
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Durlinger
23 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik vond het jammer dat ik extra moet betalen voor gesprekken.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
24 okt 2023
Beste,
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kun je jouw vraag ook per e-mail stellen.
Met vriendelijke groet,
Rieker online shop
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.