rolluik-shop.nl

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden446 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2020
rolluik-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Rolluik besteld op 1 Augustus, kreeg gelijk een mail met een link om je order te monitoren.Leverings indicatie week 35 maar hij werd al week 34 geleverd zeer snel dus. Hij hangt inmiddels tot grote tevredenheid aan de muur.

17 okt 2023
ik kan de winkel eigenlijk nog niet goed beoordelen..het aantal sterren dat ze van mijn gaan krijgen kan nog alle kanten op... wat er goed was...de prijs is zeker goed helaas is er tijdens maken van het rolluik iets misgegaan...daardoor is het rolluik beschadigt /onbruikbaar geworden via de garantie zou dit opgelost worden...ik geloof best dat het uiteindelijk goed komt ..en dat ze hun best doen daar ben ik zeker van... maar het was wel prettig geweest als ik af en toe een update zou krijgen van de stand van zaken (dat zou dus beter kunnen)
RJ

Beoordelingen voor rolluik-shop.nl

EG
Eise G.
Wolvega
Prima site. Netjes verpakt. Levertijd was wel langer dan opgegeven.
21 okt 2023
Levering volgens afspraak