rolluik-shop.nl

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden444 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2020
rolluik-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Rolluik besteld op 1 Augustus, kreeg gelijk een mail met een link om je order te monitoren.Leverings indicatie week 35 maar hij werd al week 34 geleverd zeer snel dus. Hij hangt inmiddels tot grote tevredenheid aan de muur.

17 okt 2023
ik kan de winkel eigenlijk nog niet goed beoordelen..het aantal sterren dat ze van mijn gaan krijgen kan nog alle kanten op... wat er goed was...de prijs is zeker goed helaas is er tijdens maken van het rolluik iets misgegaan...daardoor is het rolluik beschadigt /onbruikbaar geworden via de garantie zou dit opgelost worden...ik geloof best dat het uiteindelijk goed komt ..en dat ze hun best doen daar ben ik zeker van... maar het was wel prettig geweest als ik af en toe een update zou krijgen van de stand van zaken (dat zou dus beter kunnen)
RJ

Beoordelingen voor rolluik-shop.nl

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, snelle levering.
EG
Eise G.
Wolvega
11 feb 2024

Ik zeg top !

Bestellen gaat makkelijk, aflevering is netjes en binnen de aangegeven levertijden. Plaatsen hebben we zelf gedaan, dus daar kan ik niets over zeggen.
21 sep 2023

Rolluik snel geleverd

5 jun 2023
Levertijd was wat lang maar je kunt niet alles op voorraad hebben. Voor de rest was alles super ,goed verpakt duidelijk handleiding. Echt een aanrader.
24 jul 2023

Rolluikblad

Duidelijke website om zelf bestelling te plaatsen. Snelle levering. Rolluik was in orde, juiste maat en geen foutjes.
19 okt 2023
Duidelijke website en goede stap voor stap handleiding
7 sep 2023
Prima bedrijf doet ook iets extra als je zelf een fout hebt gemaakt in de bestelling
23 sep 2023
Originele producten voor scherpe prijzen. De goedkoopste die ik online kon vinden!
Prima site. Netjes verpakt. Levertijd was wel langer dan opgegeven.
26 aug 2023
Duidelijke website, snelle levering via PostNL en scherpe prijs
LL
Lian L.
Lommel
29 sep 2023
Prima rolluik. Goede levering. Voor herhaling vatbaar.
Goede persoonlijke en kundige begeleiding!
5 jun 2023
Goede afspraken. Prima hulp