hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Ik heb het hoesje nog steeds niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds per e-mail contact geweest is. Helaas heeft u nog niet gereageerd op onze e-mail voor de adres check. Hier in is zichtbaar dat het adres niet compleet is. Kunt u op de e-mail reageren zodat wij u zo spoedig mogelijk verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Robin
Service goed maar hoesje past niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de hoes niet passend is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Heb beschadigd gals thuis ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het glas gebarsten is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Product kwam bijna halve week later
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas heeft er bij de bezorging een vertraging plaats gevonden. Excuses! Met vriendelijke groet, Robin
Artikel leveren wat besteld wordt
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u niet het bestelde product heeft ontvangen. Wij gaan met u per e-mail contact opnemen en het probleem oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Was beschadigd en verkeerd model
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het ontvangen product niet past. De klantenservice gaat per e-mail contact met u opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Heb steeds nog niets ontvangen!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje past niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
28 jan 2024

Magneet niet sterk genoeg

Goedemorgen, Ik heb al vaker een hoesje bij jullie besteld. Vorige week voor m’n nieuwe iPhone 14. Het hoesje past en ziet er verder prima uit maar het magneetje is niet sterk genoeg. M’n hoesje valt de hele tijd open (tis een bookcase ivm goede bescherming. Ik kan er ook geen pasje indoen oid. Daar is t te magneetje helemaal niet voor gemaakt. Heel jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik heb een hoesje voor de I of 9 gekocht, maar deze is zo ingewikkeld om erin te plaatsen dat er al 3 man uit mijn omgeving ernaar heeft gekeken. Na contact op te nemen krijg ik een lange uitleg hoe je m kan plaatsen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal nogmaals contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het feit dat je €2.95 moet betalen voor je volgende retour zending is belachelijk. Ik kon anders mijn huidige bestelling niet retouneren!! Ik koop de volgende keer niet meer bij hoesjesdirect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van een eventuele nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
JH
JG H.
Leiden

Kwalitatief kunstleer blijkt goedkoop plactic te zijn.

In de beschrijving staat " gemaakt van kwalitatief kunstleer. Het duurzame kunstleer zorgt voor een luxe uitstraling". Wat we kregen was een hoes van goedkoop plastic.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u met de kwaliteit van het kunstleren hoesje niet tevreden bent. U kunt het hoesje op onze website voor retour aanmelden en in een ander product ruilen of het aankoopbedrag terugontvangen. Met vriendelijke groet, Ursula
Screenprotector kreeg ik niet goed op het scherm . Veel luchtbellen. Vervolgens helemaal verwijderd maar daarna plakte het niet meer goed. Een miskoop dus
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 jan 2024
Twee dezelfde producten besteld en zagen er allebei anders uit bij levering. Na lang sturen met (onbekwame) klantendienst het maar zo gelaten 🤦🏼‍♀️
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Helaas hoort de screenprotector niet bij de hoes inbegrepen, zoals vermeld staat op de productpagina. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 jan 2024

Droevig.

Op 22-12-2023 besteld, tot op heden nog niks ontvangen. Ook volgens de app van PostNL is er door hun nog geen overdracht geweest van ons pakket.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling tot op heden niet ontvangen hebt. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Geen goede klantenservice, meer dan 1 maand moeten wachten voor een antwoord op mijn retour en er hiervoor nog moeten betalen...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij beantwoorden onze retouraanvragen op alle werkdagen. Waarschijnlijk is er iets misgegaan tijdens de aanvraag van uw retour. Met vriendelijke groet, Yvonne
heb telkens verkeerde ontvangen en heb beide betaald en terug gestuurd ,conclusie 2 maal betaald en heb niets
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat tweemaal het verkeerde artikel besteld is, wij hebben een link met de juiste artikelen naar u toegestuurd. Via onze website kunt u de bestelling kosteloos omruilen. Met vriendelijke groet, Robin