hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

ik heb een hoesje (gsm /portefeuillehoesje) besteld voor samsung S21, dit is te klein. Mijn gsm past er niet, sorry. kunnen jullie mij verder helpen aub?
7 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Er zijn verschillende varianten van de Samsung Galaxy S21 ik zal u een e-mail toe op te achterhalen over welke variant u precies beschikt. Met vriendelijke groet, Robin
22 jul 2023
Hoesje zelf is ok maar de houder voor de gsm is er scheef in bevestigd zodat de gsm er langs rechtsonder een halve cm uit het hoesje puilt. Zie foto's
24 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de binnenhouder scheef in de hoes is bevestigd. Dit zal helaas een fabrieksfout zijn. Excuses hiervoor. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
9 sep 2023
Dat je n postzegel moet kopen en die weer moet gebruiken. Heb bij n ander t hoesje gewoon gratis kunnen retourneren Koop niet meer bij jullie
11 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. In de vorm van een voucher bieden wij een gratis ruil aan. Zodra uw retour bij ons binnen is, zullen wij dit zo snel mogelijk terugbetalen. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 jun 2023
De bestelling was snel binnen, de service is goed. Met het product dat ik heb besteld is nu al kapot! Echt geen kwaliteit, teleurstellend.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de protector kapot is gegaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov 2023
Snelle verzending,communicatie en afhandeling allemaal top. Aangekocht product voldoet echter niet aan de verwachtingen, prullenmand in.
15 nov 2023
Beste klant, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de verzending en de communicatie. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 okt 2023
Er zit een vlek onder het glas terwijl deze aangebracht werd als in de handleiding. Verder vind ik het een mooie helderheid / pasvorm.
19 okt 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat er een vlek onder de screenprotector zit. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
20 mei 2023
Ze maken van je telefoon een boodschappentas. Hij is erg groot en stug. De sluitingen doen het niet. Echt een miskoop. Jammer.
22 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
22 jun 2023
Origineel hoesje zet de tablet uit als je hem dicht doet deze doet dat niet.Had een originele gekocht als ik dit geweten had
26 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over de hoes. Mocht de hoes nog in nieuwstaat is, dan kunt u deze retourneren via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 aug 2023
Met jullie bedrijf is niks mis, snel besteld, snel geleverd. Het magneetje sluit alleen niet goed. De magneet is te zwak.
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de magneet niet goed werkt. Ik zal contact met u opnemen per mail om naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
EM
Ellen M.
Rotterdam
Hoesje past niet op de betreffende telefoon, bv Hoesje voor Samsung s 20 plus is te kort voor Samsung s20 plus. Jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet past. Ik zie dat u het hoesje inmiddels heeft geretourneerd. Uw retour wordt zo snel mogelijk verwerkt en het hoesje wordt gecontroleerd. Wij zullen nog even contact met u opnemen per mail om voor de zekerheid na te gaan welk toestel u heeft. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 aug 2023
De hoes is van redelijke kwaliteit maar heeft een onaangenaam scherpe rand, waar het kunststof bij elkaar is gelijmd.
4 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend dat de hoes een scherpe rand heeft, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal via een e-mail contact met u opnemen om dit op met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Remco
17 okt 2023

Te laat ontvangen

Extra betaald voor gegarandeerde verzending zelfde dag, maar kwam dag te laat binnen. ( slim verdienmodel!)
18 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Onze pakketjes worden doorgaans de volgende werkdag bezorgd. Helaas heeft PostNL te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
25 aug 2023
Heb iets via bol.com besteld en kreeg verkeerde product. Verkeerde maat. Info tekst bij bol is niet correct
28 aug 2023
Beste Klant, Wat vervelend dat u een foutief product heeft ontvangen. Ik zie geen bestelling in ons systeem via Bol.com. Ik zal u even een e-mail sturen. Met vriendelijke groet, Mandy
13 mei 2023
Was niet de juiste maat van mijn telefoon ,ik heb deze niet terug gestuurd en het kleinere glas geplaatst
15 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de maat van de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 mei 2023
de levering werd gezegd 2 tot 4 werkdagen we zijn ondertussen 7 werkdagen verder nog steeds geen levering
15 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
KV
Kimberly V.
Beek en Donk
13 jul 2023
Screen protector paste helemaal niet. Te bol aan de randen waardoor het touch niet werkte. Heel jammer
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jun 2023
Het lipje waar de magneet in zit is na 1 week al gescheurd. Zo ook het deel waar de telefoon in zit.
9 jun 2023
Beste klant, Wat jammer dat u geen contact met ons hebt opgenomen, zodat we een oplossing voor u kunnen vinden. Ik zal u een bericht sturen. Met vriendelijke groet, Brigitte
27 sep 2023

Slechte matte hoes

De bestelling was er snel, maar de matte hoes krijgt enorm snel vetvlekken die er niet meer uitgaan
28 sep 2023
Beste klant, het spijt ons te horen, dat uw met de kwaliteit van het hoesje niet tevreden bent. U kunt het hoesje bij ons gratis ruilen of het aankoopbedrag terugvragen. Met vriendelijke groet, Ursula
8 jun 2023
Het product paste niet op de oplaadcase en momenteel heb ik nog geen oplossing hier voor ontvangen
9 jun 2023
Beste klant, Waarschijnlijk is de communicatie niet helemaal duidelijk geweest, excuses. Wij hebben u 5 juni een vouchercode gestuurd, waarmee u een alternatief kunt bestellen. Met vriendelijke groet, Brigitte
10 jun 2023
De hoezen zijn kwalitatief matig. De afbeeldingen in het echt niet zo mooi Retourneren kost €8!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over de kwaliteit van de hoesjes. Als u uw retour via onze website aanmeldt, bieden wij een retourzegel aan voor 2,95. Bij een ruil krijgt u een gratis retourzegel. Met vriendelijke groet, Yvonne