hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

kon order niet annuleren, gemaild, expres niet gezien zodat ze geld konden verdienen. Ratten zijn het
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Dat is niet het geval, de bestelling heeft u 3 dagen na het plaatsen van de bestelling willen annuleren. De bestelling was op dat moment reeds verzonden, voor werkdagen 21:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Via onze website kunt u wanneer u het artikel niet wenst de bestelling retourneren. Met vriendelijke groet, Robin
MacBook case is een prul. Alleen de bovenkant past. Helaas verpakking al kapot dus kan niet terug.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet geheel past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 jan 2024
Geen prettige omgang toen pakket zoek bleek.
18 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas is uw pakketje erg vertraagd. Ik zie echter dat mijn collega met een oplossing is gekomen en dit voor u opgelost heeft. Met vriendelijke groet, Robin
27 jan 2024
De bestelling is nog steeds niet toegekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Heb niets ontvangen alhoewel het betaald is
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Helaas zie ik dat er een niet bestaand adres ingevoerd is, ik stuur u dan ook een e-mail toe om de juiste gegevens te achterhalen. Met vriendelijke groet, Robin
6 jan 2024
Ik heb het artikel nog steeds niet binnen!
21 jan 2024
Nog altijd niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 jan 2024
Nog steeds niet aangekomen
terug sturen is duur
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
Slechte kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, wat jammer, dat u met de kwaliteit van het product niet tevreden bent. Via onze website kunt u het product gemakkelijk retourneren en ruilen of het aankoopbedrag terug ontvangen. Met vriendelijke groeten, Ursula
1 nov 2023
Slecht geregeld. 2 hoesjes besteld op zaterdag. Op maandagavond binnengekomen bij PostNL, zouden op dinsdag worden bezorgd. Dinsdag geen hoesjes, bericht van PostNL dat ik de track & trace code in de gaten moest houden. Na 3 dagen geen verandering PostNL gebeld, die gaven aan dat het sorteren langer kan duren, en dat verdere informatie over de zending allen aan de opdrachtgever (hoesjes direct) kan worden gegeven. Contact met hoesjes is waardeloos. Ze schepen je af en nemen geen contact op met PostNL om te informeren (na meerdere malen expliciet te vragen). Je moet maar even afwachten is echt advies, als het er na 5 dagen niet is is het kwijt. Alle contact daarna werd zeer slecht gereageerd, mails werden steeds de volgende dag rond 17.05 beantwoord. Als met al super ontevreden. Dat PostNL een puinzooi is kunnen ze misschien niet veel aan doen, maar ze helpen je verder ook niet en laten je gewoon zitten. Uiteindelijk nu 11 dagen later de bevestiging dat het geld teruggestort wordt....
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het met de levering niet goed gegaan is. Wij proberen de e-mails zo snel mogelijk op te pakken om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik zie dat het inderdaad reeds opgelost is en de kosten aan u geretourneerd zijn. Met vriendelijke groet, Robin
10 aug 2023
Hoesjesdirect heeft een uitstekende service gegeven. Eerst zelf verkeerde screenprotector besteld. Vervolgens mogen omruilen voor de juiste. Helemaal goed. Echter de screenprotector van Mobigear temperen glass voor de samsung note 20 ultra is waardeloos. Kansloos product. Was na een dag normaal gebruik al gebarsten en de vingerafdruk werkte niet meer. Er zit een rondje ingebouwd dat de vingerafdruk moet doorlaten op het toestel. Dat werkte niet, bleef niet goed plakken en na drie bestellingen ben ik er klaar mee. Kansloos product en moet direct uit het assortiment! Jammer want het bedrijf zelf, hoesjesdirect, geen onvertogen woord daarover.
14 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat de screen protector niet naar wens is. Ik zal u een bericht sturen om u een oplossing aan te bieden. Bedankt voor de vriendelijke reactie naar ons toe. Met vriendelijke groet, Brigitte
8 mei 2023

Ipad hoesje past niet + retourdienst is slecht

Omdat mijn tablethoesje niet paste op mijn ipad wou ik het terugzenden. De klantendienst deed echter zeer moeilijk over de reden van retour. Resultaat: een aantal dagen zonder hoesje, maar vooral ook geld kwijt... (ipv je geld terug krijg je een voucher. Als je, zoals in mijn geval, niet meer wil investeren in een duur hoesje (omdat hun productomschrijving dus niet correct is en het retourneren zo energievretend is) en dan maar een goedkoper hoesje bestelt (anders ben je al je geld kwijt), ben je dus een deel van je investering gewoon kwijt.
9 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes en onze service. In ons systeem zie ik staan dat u zelf gekozen heeft voor een omruil met voucher in plaats van de optie geld terug. Het resterende bedrag zal op uw voucher blijven staan. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne

Betalen voor je retourzending terwijl het product niet voldoet

Het was niet duidelijk dat je als je niet tevreden bent met je bestelling (omschrijving van bestelling klopte niet met wat geleverd werd) je voor de retourzending alsnog moet betalen. Er staan overal berichten van dat het gratis is, maar als je dan weer de kleine lettertjes leest, dan blijkt het dat de retourzending toch betaald is, maar dat de levering zelf alleen gratis is. Begrijp het niet dat als het product niet voldoet aan de omschrijving en er dus sprake is van een niet correcte bestelling, dat je daar dan toch voor moet betalen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat u helaas geen contact met onze klantenservice heeft opgenomen hierover en uw retour inmiddels onderweg is. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen dus gratis. Bij binnenkomst van de hoes zullen wij uw retour zo snel mogelijk verwerken. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 nov 2023
Onjuiste informatie bij de product beschrijving. Bestelling voldeed niet aan de verwachting. Tel contact met medewerker die het niet eens was met mij Retour gezonden waar kosten aan verbonden waren van €2,95 Staat gratis retour, maar dan eerst betalen waarna je een voucher krijgt twv €2,95 voor een volgende bestelling die je dan binnen 3-5 dagen moet doen Niets anders gevonden op de site dus dan betaal je gewoon dat bedrag. Slechte informatie
22 nov 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij zullen de product informatie nogmaals nakijken. Onze vouchers zijn 2 maanden geldig. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jun 2023
Aangevraagd om met met vakantie mee te nemen dus heb ik nog eens 4'95€ voor een spoedbestelling om mee en een en elke dag kreeg ik een melding (het pakketje geeft een dag vertraging... dit bedrijf en post.nl is geen 0/0 waard. Ik weet dat dit toch geen betekenis wat ik schrijf (het is allemaal kut ) ikzelf werk in de verkoop van een multinational chemisch bedrijf en ... verder wil ik er niet meer op in gaan: service 0/0 tot nooit .. groet Guido
21 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat uw bestelling op 12 juni is verzonden, en dat PostNL in de track and trace aangeeft dat de bezorging op 13 juni niet gelukt is omdat u niet thuis was. Het pakketje is dezelfde dag nog naar een PostNL punt gegaan, waar het nog steeds klaarligt. Het pakketje is t/m 22 juni af te halen. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jun 2023

Het lijkt op een verkeerd artikel

Retouren zijn niet gratis, en het beschermglas dat ik heb gekocht lijkt totaal niks op de foto. Het lijk ook erg lelijk op de telefoon, om het scherm niet te bedekken met de zwarte randen moet ik de camera vooraan bedekken. Je wilt er gewoon niet mee gezien worden. Ik heb de volgende les geleerd: -Geen enkel product hier meer aankopen Erg jammer dat €10 in de vuilbak gaat.
23 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Via onze website kunt u gemakkelijk en kosteloos de bestelling omruilen: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren.D De camera dient zeker niet bedekt te worden aan de voorkant, ik stuur u dan ook een e-mail toe om te achterhalen waarom dit wel het geval is. Met vriendelijke groet, Robin
EJ
Eugenie J.
Gramsbergen
4 mei 2023

glas blijkt plastic

Ik kocht onder andere een "glazen" beschermings plaatje voor mijn smartphone. Van glas stond in de beschrijving. ik heb nog opgezocht welke maat ik nodig had voor mijn smartphone. Aan de hand van jullie zoekwijzer heb ik er 1 uitgekozen. Maar wat bleek: ik kreeg een plastic sticker die veel te kort was en het gebruik van mijn smartphone onmogelijk maakt. Zo slecht dit!
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de screenprotector niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023

Na 10 dagen nog steeds geen levering

Na bestelling van een iPad-hoes (die volgens de website op voorraad was), kreeg ik direct een orderbevestiging en daags daarna een verzendbevestiging. Na een week maar eens gebeld en de verzending bleek vertraagd te zijn. Nu, 10 dagen na de bestelling, nog steeds niets ontvangen. Niet voor herhaling vatbaar dus.
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne