hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Ik bestel een hoesje a 22 en ik krijg een te kleine? Op de factuur staat idd a22 maar hij past niet. Hoe kan dit? Ik stuur hem niet terug want retour zenden kost meer dan het hoesje kost heb ik gehoord. Dus weg geld maar ook het hoesje waar ik niets aan hebt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet past. Er is zowel een 4G model van de A22, als een 5G model. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u hiermee verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 sep 2023

De bestelling na een week niet ontvangen

De bestelling na een week nog niet ontvangen. De site geeft aan dat het druk is en dat de levering lang kan duren. PostNL geeft aan de bestelling te hebben ontvangen maar weet niet wanneer het wordt bezorgd. Ik sta na ruim een week nog steeds met lege handen.
4 sep 2023
Beste klant, Wat jammer dat u het bestelde product nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat u ons een e-mail heeft gestuurd, ik zal hierop reageren. Met vriendelijke groet, Mandy
MF
Maria F.
Voorburg
13 okt 2023
Ik was blij met mijn bestelling ,alleen een grote teleurstelling er zat geen venster\ruit in dit is dus een bescherming die niets voorstelt . Zonde dat ik hier geld aan besteed heb . Zal ook de volgende keer niet meer bij u bestellen . Maria Frijns
16 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat u het type bescherming heeft besteld zonder een screenprotector. Dit kunt u teruglezen in de productspecificaties op de productpagina. U kunt de hoes eventueel omruilen via onze website. Wij hebben ook modellen met een ingebouwde screenprotector. Met vriendelijke groet, Yvonne
9 aug 2023
Juiste foto's plaatsen met de juiste uitkeping . Indien jullie een foto van hoesje plaatst met rechthoekige uitkeping dan verwacht ik ook een rechthoekige uitkeping en geen andere . Zie dat de beschrijving foto nog steeds niet is aangepast
10 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de afbeelding voor onduidelijkheid heeft gezorgd. Wij doen ons best om alle foto’s correct te houden, maar helaas komt het heel soms voor dat de fabrikant een product aanpast om het te verbeteren, waardoor de foto’s op onze website niet meer overeenkomen met het daadwerkelijke product. We doen altijd ons best om dit zo snel mogelijk weer op te lossen. Ik zie dat u de hoes inmiddels bij ons retour hebt aangemeld en een andere mooie hoes hebt uitgezocht. Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe hoes! Met vriendelijke groet, Remco
21 jun 2023
Ik heb een leren hoesje besteld, zoals ook op de site werd aangegeven, maar hier aangekomen bleek het van gel materiaal te zijn!! Het was een vaderdagcadeau en dit werd dus een tegenvaller. Graag een reactie en oplossing van dit probleem.
22 jun 2023
Beste klant. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Ik zie dat u hierover nog geen contact opgenomen heeft met onze klantenservice, ik stuur u dan ook direct een e-mail toe om samen te kijken naar een oplossing. Mer vriendelijke groet, Robin
28 jun 2023
Ik zou nog een wit hoesje krijgen dezelfde als de zwarte die ik besteld heb. Ik had 2zwarte gekregen ik wilde er 1 de andere hoefde ik niet terug tr sturen en de witte zou ik zo snel mogelijk ontvangen maar tot nu toe nog niet ontvangen
29 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat er een bestelling geplaatst is voor 2 zwarte hoezen, helaas niet een zwarte en een witte. U ontvangt van mij een e-mail met een link naar de witte hoes en de instructies voor het retour zenden van de bestelde hoes. Met vriendelijke groet, Robin
1 aug 2023

Kreeg n email dat de bestelling bezorgd was...had niks ontvangen. 2 dag later nog niks. Heb maar n nieuwe bestelling geplaatst...ook al ontvangen. Vamdaag een mail van hoesjesdirect dat het pakket "vertraagd" is. Slechte communicatie.
2 aug 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u uw 1e bestelling nog niet ontvangen heeft. Helaas is het momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne

Graag een nieuw hoesje voor de Iphone SE 2022

Volgens PosNLzou het brievenbus pakketje zaterdag 's-avond 22.45,na al een paar dagen uitstel, in de brievenbus gestopt zijn !! Mooi niet!!!!!! Ook geen berichtje achter gelaten!!!! WEL BETAALD, maar NIKS geleverd gekregen !!!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 dagen verder en nog steeds geen pakketje. Post.nl geeft aan dat ze het bezorgd hebben en jullie weten van niets en geven alleen maar om nog langer te wachten. Stort mijn geld maar terug en dan bestel ik het wel ergens anders.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor review. Wat vervelend om te lezen. Ik stuur u een e-mail toe om een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Robin
UG
U G.
tuus
24 mei 2023
op de website vul je het toestel in waarvoor je een hoesje zoekt, het toestel wordt herkend op de website en je besteld het passende hoesje, denk je, wat men ontvangt is veel groter dan het toestel, weggegooit geld......helaas
24 mei 2023
Beste klant, Het spijt me om te horen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 jul 2023
Slechte kwaliteit en duur. Na een paar dagen is het telefoonhoesje al beschadigd. Leer is totaal eraf aan het blakeren. Flapje van de ipad hoes is niet magnetisch dus het gaat steed open waardoor de ipad steeds aan gaat.
5 jul 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
26 aug 2023

Volgende dag bezorgd ,nou dus niet!

Volgende dag bezorgd (vrijdag bestelt),nou dus niet geen track&tracé code ,2x met hoesjes.nl gechat daar prima geholpen ,maar konden mij ook niet verder helpen, afgelopen woensdag geleverd,dus vandaar beoordeling slecht
28 aug 2023
Beste Klant, Wat jammer dat uw pakketje later is geleverd dan beloofd. Helaas heeft Post NL momenteel erg veel vertraging. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Mandy
12 jul 2023
Slechte kwaliteit hoesje deze krast als ie op tafel ligt, en de screenprotector is gewoon waardeloos, vingerafdrukscanner is onbruikbaar hierdoor. Zonde van je geld gewoon een screenprotector bij Samsung laten plakken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 sep 2023
Pakketje na anderhalve week nog steeds niet ontvangen. Postnl zegt het afgeleverd te hebben. Eerst op dinsdag, dan op zaterdag. Ik heb niets en de webshop blijft zeggen dat ik maar moet wachten. Tuurlijk joh
6 sep 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Helaas komt de status van de track and trace de laatste tijd iets vaker voor bij PostNL. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne

Vingerafdrukscanner

Na het plaatsen van screenprotector werkte vingerafdrukscanner op Samsung S22 niet meer. Na tel. contact de volgende dag een nieuwe protector ontvangen. TOP! Echter vingerafdrukscanner werkt nu ook niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de vingerscan van het product niet werkt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 okt 2023
Ik heb heel slechte ervaring. Ik heb een andere kleur besteld ( geel) maar heel andere kleur ontvangen (bruin). Ik vertrouw aan hoesjesdirect.nl niet meer. Alsjeblieft geen mail meer naar mij toe sturen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kleur van het hoesje. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en er een oplossing is aangeboden. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023
Product opsturen juiste huisnummer en niet met SMOESJE komen dat het systeem correct werkt. Nog-4weken later- niets ontvangen. Is twaalf euro omzet opwegend tegen slechte mond tot mond reclame?
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Echter zie ik in ons systeem staan dat er nog geen contact met ons is opgenomen, en uw pakketje de volgende bezorgdag is geleverd. Ik zal contact met u opnemen om dit verder te bekijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
15 nov 2023
ze stuurde mij het verkeerde hoesje na dat ze dat bevestigde in een mail dat er iets verkeerd was gegaan in het magazijn beloofde ze mij het goede te sturen maar ik heb nog niks ontvangen
16 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u tot op heden nog niets ontvangen heeft. Ik stuur u direct een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
9 mei 2023
3 keer een foute bestelling gekregen. Toen ik de goede had. Merkte ik na n week al dat mijn zelf gemaakte hoesje super slechte kwaliteit was. De foto is er al helemaal er vanaf aan het gaan
10 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u meerdere malen een verkeerde bestelling van ons gekregen heeft en niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Ik zal u een e-mail toesturen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
2 jun 2023

Slechte pasvorm voor hoes ipad mini

Het hoesje dat ik besteld hebt voor de ipad mini 5 is van zeer slechte kwaliteit, in de zin van: pasvorm is niet goed. Ik heb al een neiuwe moeten kopen. Hoesje ziet er nog als nieuw uit.
5 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en de pasvorm van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne