hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.623 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

21 aug 2023
Het flapje sluit minder goed dan mijn vorige telefoonhoes ook via jullie gekocht, dat valt tegen.
22 aug 2023
Beste klant, Vervelend te horen dat het hoesje minder goed sluit dan het vorige hoesje. Wanneer u wilt kunt u het hoesje omruilen via volgende link: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Wanneer u na aanmelding een ander product besteld is dit, met de ontvangen voucher code, kosteloos. Met vriendelijke groet, Brigitte
5 nov 2023
De levering duurde heel erg lang, terwijl beloofd was dat het de volgende dag geleverd zou worden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is het wat drukker dan normaal bij de post. Hierdoor zijn er enkele vertragingen ontstaan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
PV
Peter V.
Gieten
Beetje moeilijk om het juiste hoesje te vinden. Verder lijkt het wel een redelijk goed hoesje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u het moeilijk vond om het juiste hoesje te vinden. Op onze website kunt u het juiste hoesjes vinden door te klikken op 'welk toestel heb ik'. Ook kunt u eventueel een selectie maken op kleur/materiaal etc. Fijn om te horen dat het hoesje verder bevalt. Met vriendelijke groet, Yvonne
CD
Christiaan D.
Helchteren
5 nov 2023

rechtzetten i^pad

voor het rechtzetten van de i-pad de gleuven zijn niet zo ideaal daar de i-pad rap neer valt!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
HW
H W.
Echteld
2 mei 2023

De hoesjes die ik heb gekocht werken…slecht.

De hoesjes die ik heb gekocht werken slecht. Bij het openen ontwaken onze iPads soms niet.
3 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de sleep-wake functie niet helemaal goed werkt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 aug 2023

Helaas het verkeerde hoesje geleverd, daarna wel weer snel een nieuwe ontvangen.

Helaas het verkeerde hoesje geleverd. Gelukkig wel weer snel het juiste hoesje ontvangen.
25 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat er een verkeerd hoesje gestuurd was, helaas gaat er wel een wat fout. Fijn dat we het snel voor u op konden lossen en u het juiste hoesje inmiddels heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Brigitte
Artikel goed en bezorging slecht. Volgende werkdag ligt tegenwoordig 4 werkdagen verder.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het artikel. Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 jun 2023

Service goed, product matig.

De service was prima, maar het product wat ik ontving is van een zeer matige kwaliteit.
14 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. U kunt de hoes eventueel omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 nov 2023
Produkt viel tegen,goedkope uitstraling.Klasse Ali-expresse Terugsturen teveel gedoe.
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. U kunt de bestelling gemakkelijk retourneren via onze website: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
8 jun 2023
Net als bij het vorige hoesje laat NU al het hoesje los. Nu bij de kant van de camera.
9 jun 2023
Beste klant, Vervelend dat het hoekje loslaat. Ik zie dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen, dus wij zullen u benaderen. Met vriendelijke groet, Brigitte
11 jun 2023
Kunstof scherm kan veel beter dat is jammer het golft als een golfplaat Groetje Will
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Ik zie dat u bij ons een hoes heeft besteld, maar geen screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 mei 2023

zelfgemaakte hoesjes slijt snel

De afdruk van de zelfgemaakte hoesjes slijt/bladerd er erg snel van af. Beetje zonde
25 mei 2023
Goedemorgen, Heel vervelend dat de be. Ik ga contact met u opnemen en dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
8 nov 2023
Goede kwaliteit qua prijs maar de kleur was wat afwijkend van de foto op de site !
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de kleur niet goed is, ik heb u direct een e-mail toegestuurd om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
25 sep 2023
Hoesje stinkt Zitten deuken in Met haarfun iets warm laten worden. Nu gladder
26 sep 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat het hoesje niet goed is aangekomen bij u. Ik zal contact met u opnemen zodat we het op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
3 aug 2023

Ging niet vlekkeloos

1e bestelling was het verkeerde design 2e bestelling duurde lang voor ik t had
4 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend dat uw bestellingen niet vlekkeloos zijn gelopen. Ik zal via een e-mail contact met u opnemen om de verkeerd geleverde hoes voor u te vervangen of te vergoeden. Met vriendelijke groet, Remco
29 jun 2023

Plus en min beschrijving niet correct

In beschrijving stond niet aangegeven dat er geen magnetische sluiting was
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. De hoes beschikt over een magneet, echter niet over een sluiting met een lipje. Dit is tevens zichtbaar op de foto's op onze website. Indien u toch liever een ander artikel wenst, kunt u de bestelling gemakkelijk en kosteloos omruilen via onze website: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
23 aug 2023
Hoesje past niet helemaal goed. Lasig bij geluid harder of zachter zetten
24 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet helemaal goed past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Brigitte
1 aug 2023
Snelle levering maar hoesje is nogal slap op het hoekje van het cameragat
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw ordernummer in ons systeem opgezocht, ik zie dat u bij ons geen hoesje maar een screenprotector besteld heeft. Het hoesje zal afkomstig zijn van een andere webshop. Met vriendelijke groet, Yvonne
Bestelling en levering verliepen prima maar het product is niet geweldig
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 okt 2023
Ik vind de kwaliteit van mijn iPad hoes niet overeenkomstig de prijs.
25 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet naar uw verwachtingen voldoet. Mocht het product nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u deze eventueel retourneren/ruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne