hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.922 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

VL
Vic L.
Overijse
18 jul 2023
Ja. Bij het opzetten gaat de beschermlaag gemakkelijk los.
19 jul 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 jul 2023
H
13 jul 2023
Voortaan goede bestelling opsturwn
14 jul 2023
Goedendag, Helaas hebben we u de verkeerde screenprotector toegestuurd, gelukkig hebben we dit gelijk met u kunnen oplossen. Fijne dag gewenst, Remco
12 jul 2023
Hij doet niet meer draadloze opladen met dit hoesje
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Het hoesje is inderdaad niet geschikt om draadloos mee op te laden, dit komt door de magneet op de achterkant van het hoesje. Dit kunt u ook terugvinden in de productspecificaties op onze website. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u deze eventueel omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 jul 2023
Snelheid van verwerking. Goede kwaliteit.
12 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over de snelheid en de kwaliteit van de hoes. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jul 2023

Betere en duidelijke omschrijving.

Betere en duidelijke omschrijving van het aan geboden product.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zal de omschrijving van het product na laten kijken door de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 jul 2023
Product was niet goed door onduidelijke omschrijving. Terugsturen is te duur in verhouding tot product
5 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het product niet bevalt. U kunt het product in nieuwstaat eventueel omruilen, dit is kosteloos. Met vriendelijke groet, Yvonne
4 jul 2023
Week moeten wachten
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jun 2023

Plus en min beschrijving niet correct

In beschrijving stond niet aangegeven dat er geen magnetische sluiting was
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. De hoes beschikt over een magneet, echter niet over een sluiting met een lipje. Dit is tevens zichtbaar op de foto's op onze website. Indien u toch liever een ander artikel wenst, kunt u de bestelling gemakkelijk en kosteloos omruilen via onze website: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
29 jun 2023
Het hoesje paste niet. Heb retour gevraagd maar ik moest RAF Het niet terugzenden. Heb graag mijn betaling van het hoesje terug op mijn rekening. Mvg.
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas begrijp ik niet goed wat u bedoelt, ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
27 jun 2023
27 jun 2023

Het product is goed, levering onder de maat

Het product is goed, maar de levering duurde te lang, 6 dagen en rekening houdend met het weekend 2 dagen te lang. Ze hebben de belofte vandaag besteld, morgen in huis niet waargemaakt.
28 jun 2023
Beste klant, Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de hoes. Mijn excuses dat de levertijd van uw bestelling langer is dan vooraf aangegeven. Er is helaas een achterstand ontstaan bij PostNL door grote drukte. Wij vinden het ook enorm vervelend dat u daarom iets langer op uw bestelling heeft moet wachten. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 jun 2023
Brievenbus pakje was geen brievenbus pakje. Post NL levert op dinsdag ipv zaterdag en leverancier verschuilt zich achter Post NL. Geef mogelijkheid om pakje op Post NL punt af te halen!!
26 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de levering van uw pakketje vertraagd was. Helaas kan het in drukke periodes voorkomen dat de levering iets later plaatsvindt. Excuses voor het ongemak, ook namens PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
Snelheid van zenden.
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. PostNL probeert de pakketjes zo snel mogelijk te leveren, helaas is het de laatste tijd iets drukker dan normaal. Ik wens u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jun 2023
Was al eerder open gesneden, want plastic aan de binnenkant was doorgesneden en ook het hoesje, maar dat was heel klein
21 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes schade vertoond. Ik zal u een e-mail toesturen om u sneller verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Gleufje voor de lader
26 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas begrijp ik niet precies wat u bedoeld. Ik zal u een e-mail toesturen om hier samen naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
RV
20 jun 2023
Prima service, snelle en correcte levering. Hoesje ziet er van mindere kwaliteit uit, na 1 dag zitten er al krassen in en komen er draadjes los.
21 jun 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en over de levering. Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
CD
C.M d.
Schuddebeurs
14 jun 2023
13 jun 2023

Service goed, product matig.

De service was prima, maar het product wat ik ontving is van een zeer matige kwaliteit.
14 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. U kunt de hoes eventueel omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne