hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.705 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

17 jun 2023
Extra betaald voor levering via post nl €4,99 uiteindelijk tch via Bpost gekomen een week na datum. Terwijl Bpost geen extra kosten had
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te horen dat uw pakketje later is bezorgd dan verwacht. Ik zie dat uw pakketje door PostNL is geleverd bij een Bpost punt. Helaas heeft PostNL een vertraging opgelopen door de enorme drukte. Excuses voor het ongemak namens PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 jun 2023
Ondanks de duidelijk juiste formaat ipad/ serienummer besteld en blijkt het niet te passen,de camera lens wordt deels bedekt,echt slecht.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de camera lens deels wordt bedekt. Ik zie in ons retourensysteem dat u voor de reden verkeerd besteld gekozen heeft. Zodra uw retour bij ons binnen is, zal dit zo snel mogelijk worden verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
MK
Marianne K.
Rotterdam
Bestellen gaat prima maar als het product terug moet zijn de kosten voor de klant. Dat is onbegrijpelijk en niet klantvriendelijk.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen dus gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 mei 2023
Product niet op voorraad. Door hoesjesdirect werd order gecancelled. Bedrag zou terug gestort worden. Is tot op heden niet gebeurd.
22 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem staan dat het bedrag op 19 mei is teruggestort. Het bedrag zal vandaag of morgen op uw rekening moeten staan. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jun 2023
Waardeloos, hoesje paste totaal niet en bescherming voor de camera was superdun plastic ipv gehard glas NOOIT WEER BIJ DEZE FIRMA
22 jun 2023
Beste klant. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens is. Ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken en een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Robin
Ik bestelde een verkeerde maat en zond die terug. Ik kreeg nog niets terugbetaald. De volgende bestelling (juiste maat) was ok.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb de status van uw retour gecontroleerd. Op dit moment is de zending nog niet ontvangen. De zending is nog onderweg. Ons magazijn is gevestigd in Nederland. Om de retour kosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten, worden retouren gebundeld verzonden naar ons magazijn in Nederland. De overkomstduur is daardoor helaas soms wat langer. Wij informeren u direct per e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 okt 2023
Hou op met tig mailtjes te versturen over beoordelingen/reviews nadat ik zoiets onbenulligs als een telefoonhoesje heb gekocht.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. U kunt u zelf uitschrijven op onze nieuwsbrieven. Dit kunt u doen om door op de knop afmelden te drukken. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jul 2023
Mijn bestelling is nooit gekomen, ik heb een email gestuurd maar ik kreeg geen hulp . Ik ga nooit iets kopen op deze website
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Helaas is het momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Ik zie in ons systeem dat er op woensdag contact met u is geweest. Onze klantenservice zal nogmaals contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 aug 2023
Het kwam niet aan, stond dat het in de brievenbus was gedaan, nooit gevonden. Ook niet in de schuur of op andere plekken
28 aug 2023
Beste Klant, Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Helaas gaat er soms wat mis bij de post. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy
31 okt 2023
Hoesje tot op heden niet ontvangen. Zou via brievenbuspost zijn geleverd, maar nog niets gevonden in de brievenbus.
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik zie dat er reeds contact opgenomen is. Per e-mail zal ik u dan ook verder helpen zodat u zo spoedig mogelijk gebruik kan maken van het bestelde artikel. Met vriendelijke groet, Robin
Artikel na enkele mails met de hulpdesk niet ontvangen. Hoesjesdirect eerder hoesjesnietzodirect:) niet vertrouwen.
24 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u nog niets heeft ontvangen. Ik las dat wij u hebben laten weten een onderzoek te hebben gestart bij Bpost en zodra wij een terugkoppeling hebben, contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 okt 2023
Nooit aangekomen hoesje, contact is goed maar wordt elke keer gezegd als het morgen er niet is neem dan contact op.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat vervelend om te horen. Ik zal u een e-mail toesturen om het voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Mandy
5 jul 2023
I buyed something from this site and they said they deliver in the same day, but I received my items after one week!
6 jul 2023
Good Morning, I am sorry that the delivery took longer. Unfortunately, as also know from the news messages, there are some problems at PostNL, therefor the delivery time can be longer. By the way, we never can deliver the same day. Delivery normally should be one day. Kind regards, Brigitte
4 okt 2023
Slechte producten, onvriendelijke customer service, bullshit attitude en niet leuk. Producten zijn “over priced” 💰
5 okt 2023
Goedemorgen, Het is jammer dat u het contact met de klantenservice zo ervaren heeft. Producten vervaardigt uit echt leer zijn inderdaad duurder, maar dat heeft te maken met het materiaal. U heeft natuurlijk altijd het recht om een ongebruikt product te retourneren. Met vriendelijke groet, Brigitte
Verkeerd geleverde bestelling,heb screenprotector voor IP13 ontvangen terwijl ik er een voor IP14 heb besteld.
de telefoon valt gewoon uit het hoesje. Is mij teveel rompslomp om het terug te sturen voor dat bedrag.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het geleverde product niet op uw toestel past. Onze klantenservice gaat u een e-mail sturen en u helpen het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Ursula
19 sep 2023
De service was prima maar mijn product leek niet op de afbeelding op basis waarvan ik het heb gekocht.
20 sep 2023
Beste klant, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Jammer om te lezen dat de hoes niet naar uw verwachting voldeed. Ik zie in ons systeem staan dat uw retour inmiddels is verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 nov 2023

Bestelling niet ontvangen

Ik heb meer dan een week bestelling gedaan en tot nu nog niet ontvangen,en dat vindt ik wat jammer
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice om het nog even af te wachten in verband met de drukte bij de post. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 sep 2023
Mijn hoesje werd kapot geleverd. Ik heb hierover een formulier ingevuld, maar geen reactie gehad.
25 sep 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat uw hoesje defect bezorgd is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 jul 2023
Besteld - betaald en dan later horen dat hij niet geleverd kan worden. WEL netjes terug betaald.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij u inderdaad een bericht moeten sturen nadat wij van de leverancier te horen hebben gekregen dat het product niet leverbaar was. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne