hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

20 mei 2023
Wij hebben 12/5 een hoesje besteld en dit is nog steeds niet geleverd
22 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes nog niet geleverd is. Ik zie dat er inmiddels contact met onze klantenservice is geweest. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 jun 2023
Nu ruim een week geleden iets besteld maar nog steeds niets binnen
14 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het retour nummer kopt niet dus ik kan het product niet retourneren
31 mei 2023
Beste klant, Een retour aanmelden kunt u gewoon via de webshop met het ordernummer en e-mail adres doen. Hiervoor is geen retournummer. Wij zullen u een e-mail sturen met uitleg en de gegevens uit uw order, die u nodig heeft. Met vriendelijke groet, Brigitte
16 dec 2023
Ik heb één van de hoesjes niet ontvangen, daarom eigenlijk een nul
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. In ons systeem zie ik dat u 1 hoesje heeft besteld. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 mei 2023
ik zou graag mijn geld terug hebben heb het hoesje terug gestuurd
4 mei 2023
Beste klant, Ik zie dat wij de bestelling reeds retour hebben ontvangen, echter heeft u gekozen voor een voucher voor een nieuwe bestelling. Met de voucher kunt u gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Met vriendelijke groet, Robin
2 nov 2023
Past niet en jij moest dan de retourkosten ook nog zelf betalen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend dat de hoes niet paste. Wanneer wij u een verkeerd product sturen, worden er geen retourkosten berekend, echter wordt het bestelde product geleverd, dan is de bijdrage in de verzendkosten inderdaad voor de klant. U krijgt echter een vouchercode ter waarde van deze bijdrage, die u bij een nieuwe bestelling kunt gebruiken. Op deze manier is een omruiling gratis. Met vriendelijke groet, Brigitte
28 jun 2023
10 dagen geleden besteld maar tot op heden nog niets ontvangen 🤨
28 jun 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Helaas is het momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 okt 2023
Niets ontvangen, wel betaald, geen reactie van klantenservice
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice heeft u een mail gestuurd afgelopen donderdag. Wellicht is dit in uw spambox belandt. Ik zal nog even contact met u opnemen per mail. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jun 2023
De velkro was er van af(plastiek). Heb het geplakt. Hou beetje
21 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 aug 2023
Zit nog steeds op mijn geld te wachten van een retour zending
14 aug 2023
Beste klant, Ik zie dat uw retour 11 augustus verwerkt en terugbetaald is. De verwerking door de bank van de terugbetaling kan soms 2 werkdagen duren. Mocht het geld vandaag niet op uw rekening staan, neemt u dan even contact met onze klantenservice op. Met vriendelijke groet, Brigitte
5 aug 2023
Juiste foto's plaatsen zodat er geen vergissing kan gebeuren
9 aug 2023
Beste klant, Wat jammer dat u niet tevreden bent met het hoesje. Wij zullen de foto's opnieuw bekijken en dit uiteraard zonodig aanpassen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
11 mei 2023
Geen waar voor mijn geld. Slechtere kwaliteit dan verwacht.
12 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens is. Ik zal u een e-mail toesturen om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
6 mei 2023

Hoesje te klein

Hoesje past niet terwijl het wel zou moeten passen te klein
8 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 okt 2023
I am still waiting for my order 10 days after the request
25 okt 2023
Good day, I am sorry to read that you have not yet received anything. Our customer service team will contact you to look for a solution. Kind regards, Yvonne
23 mei 2023
Zeer slechte qualiteit, ik kan de product niet gebruiken.
24 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Slecht kwaliteit! Op de zelfde dag is het stuk gegaan.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 sep 2023
Verkeerd hoesje geleverd, retourneren is een leudensweg.
26 sep 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat u een verkeerd hoesje heeft ontvangen. Ik zie, dat u inmiddels een gratis retouretiket van ons heeft ontvangen en hoop dat het goed is opgelost voor u. Met vriendelijke groet, Brigitte
18 jun 2023
Bestelling niet ontvangen Geen track en trace- nummer
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Ik zie dat u inmiddels gemaild heeft, ik zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jul 2023
Ik had twee schermplaatjes bested en kreeg er maar een
24 jul 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb uw bestelling opgezocht en zie dat u 1 exemplaar heeft besteld in plaats van 2. Helaas hebben wij het door u bestelde product niet meer op voorraad. Wij bieden wel een alternatieve screenprotector voor uw toestel. Deze kunt u eventueel zelf bestellen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet aangekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij gaan per e-mail contact met u opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula