hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Mijn klacht werd niet serieus genomen. Erg jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat u het product inmiddels heeft geretourneerd. Deze zal bij binnenkomst zo snel mogelijk worden verwerkt door onze retourenafdeling. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 okt 2023
Spullen leveren. Ik heb nog steeds niets ontvangen
16 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul 2023
je krijgt een totaal ander product wat niet past.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u een niet passend product heeft ontvangen. Ik zal contact met u opnemen per e-mail om dit samen op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 apr 2023
Past niet voor een iPad Air 3 zoals aangekondigd.
1 mei 2023
Beste klant, Helaas zie ik dat u geen hoes besteld heeft voor de iPad Air 3 maar voor een andere maat. Ik zal u een e-mail sturen met de retour instructies en de passende hoezen voor uw iPad. Met vriendelijke groet, Robin
4 nov 2023
Hoesje zag er helemaal anders iit dan verwacht
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de hoes niet naar uw verwachtingen voldoet. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje is na 1 week al kapot Foto bladdert af
3 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de foto loslaat. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
15 jul 2023
Duurt bijna een week voor het bezorgd wordt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u langer dan verwacht op uw bestelling moet wachten. Helaas is het erg druk bij de post. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov 2023
Te weinig concrete uitleg over het product
15 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 okt 2023
Mails worden naar verkeerde persoongestuurd
12 okt 2023
Beste klant, Bestellingen worden behandeld volgens de gegevens die de klant invoert. Wanneer de mails naar een ander mailadres worden gestuurd, is dit mailadres ook zo ingevoerd. Wij wijzigen geen gegevens, tenzij de klant hierover contact opneemt en het gewijzigd wil hebben. Met vriendelijke groet, Brigitte
4 aug 2023
De knoppen van de hoesjes klikken moeilijk
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de knopjes van het hoesje niet goed werken. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
BL
Bas L.
Nijkerk
23 sep 2023
Screenprotector met iets te groot jammer.
25 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de screenprotector iets te groot is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jul 2023
Zag er niet uit mee in de vuilbak gegooid
24 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
15 aug 2023
Kreeg niet het hoesje dat ik besteld had
16 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Ik zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
2 mei 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen...
2 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet is aangekomen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 jun 2023
Ik heb het hoesje nog niet aangekregen😬
26 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 dec 2023
Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zien wij dat er veel vertragingen zijn bij de post door de kerstdrukte. De bestelling wordt naar verwachting vandaag geleverd. Met vriendelijke groet, Robin
21 nov 2023
volgende dag thuis was niet het geval
22 nov 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 okt 2023
kleine beschadiging . is is erg jammer
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat vervelend om te horen. Ik heb u een e-mail toegestuurd om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Mandy
14 jun 2023
Ik heb het hoesje nog niet ontvangen..
15 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u een email toe om dit voor u op te lossen! Met vriendelijke groet, Robin
Na 10 dagen nog steeds niets geleverd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons om te horen, dat uw bestelling nog niet is geleverd. In verband met de feestdagen is het bij de bezorgdiensten momenteel erg druk. Daardoor kan een zending langer onderweg zijn dan normaal. We gaan met u per e-mail contact opnemen en verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula