hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Duurde 1 hele week!
14 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd was. Ik ben blij om te zien in de tracking dat de bestelling ondertussen wel ontvangen is. Met vriendelijke groet, Robin
23 jul 2023
Past niet, te klein
24 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet past. Ik zie in ons systeem dat u het hoesje inmiddels heeft geretourneerd. Ik zal u een e-mail toesturen om samen te bekijken welk toestel u precies heeft. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 jun 2023
beloftes waar maken
8 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zal contact met u opnemen om te achterhalen wat u precies bedoelt. Met vriendelijke groet, Robin
23 mei 2023
Slechte qualiteit!
24 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 jul 2023
Hoesje werkt niet
19 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Ik zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 okt 2023
Verkeerd product
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 mei 2023
Niets ontvangen
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 sep 2023
Maat niet goed
25 sep 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de maat van het hoesje. Ik zal contact met u opnemen per e-mail om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jun 2023
Slecht
22 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Ik stuur u een e-mail om te achterhalen wat er precies niet naar wens is. Met vriendelijke groet, Robin
22 sep 2023

Werk niet op me tablet s9

Geen
25 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet werkt op uw tablet. Ik zie in ons systeem staan dat u de hoes inmiddels heeft geretourneerd. Zodra uw retour binnen is, zullen wij dit zo snel mogelijk verwerken. Met vriendelijke groet, Yvonne
26 dec 2023
14 nov 2023
22 okt 2023
20 sep 2023
21 sep 2023
Beste klant, bedankt voor uw review uit welke blijkt dat u niet tevreden bent. Wij gaan u een e-mail sturen om te horen hoe wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
3 sep 2023
4 sep 2023
Goedemorgen, Wat jammer dat u niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat er al eerder mailcontact is geweest. Ik zal uw e-mail nog beantwoorden. Met vriendelijke groet, Mandy
15 aug 2023
5 aug 2023