hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.789 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

3 aug 2023
Het kettinkje wat aan het hoesje zat , is niet stevig. Ik vertrouw mijn telefoon er niet mee.
4 aug 2023
Goedendag, Wat jammer dat u geen vertrouwen hebt in het koord wat bij uw hoes zit. Ik zal via een e-mail contact met u opnemen om met u een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,, Remco
24 jun 2023
Ben nog steeds wachtende voor bestelling die reeds tien dagen geleden zou verzonden zijn!
26 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Ik zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
28 sep 2023
Omdat het heel moeilijk was om het terug te sturen. En het is nog altijd niet in orde.
29 sep 2023
Beste klant, Vervelend te horen, dat het retourneren problemen heeft opgeleverd. Ik zie, dat uw retour onderweg is en zodra deze bij ons binnen is, gaan we het verder voor u afhandelen en u uw aankoopbedrag terugstorten. Met vriendelijke groet, Brigitte
iPad hoes conform de richtlijnen besteld, krijg een hoes die veel te groot is. Jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet passend is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
SQ
SuzyQ Q.
Machelen
22 aug 2023
Nog geen pakketje ontvangen, al kreeg ik bericht van wel! Dus moeilijk te beoordelen!
23 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat uw bestelling nog steeds niet is afgeleverd. Helaas zijn er momenteel wat vertragingen bij de post. Ik ga u een bericht sturen. Met vriendelijke groet, Brigitte

17 mei besteld nog niet binnen

17 mei besteld, nog steeds niet ontvangen en was voor een verjaardag 2 dagen geleden.
26 mei 2023
Beste klant, Het spijt ons, dat uw bestelling zo lang onderweg is. Helaas zijn er bij PostNL technische problemen waardoor er vertragingen zijn ontstaan. Hopelijk wordt uw bestelling snel geleverd. Met vriendelijke groet, Brigitte
11 mei 2023
Hoesje is na een dag al gebarsten en is u al weg gegooid omdat die helemaal kapot was
12 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te zien. Dit is zeker niet de bedoeling. Helaas zie ik dat u nog geen contact opgenomen heeft met onze klantenservice, ik stuur u dan ook een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
25 sep 2023
Ik heb nog niets ontvangen. Ook geen enkele info wanneer levering zal plaatsvinden.
26 sep 2023
Beste klant, Onze zendingen worden standaard als briefpost zonder tracking verzonden. U kunt wel voor de optie met tracking kiezen. Ik zie, dat uw bestelling afgelopen vrijdag is verzonden en derhalve nog onderweg is. Levertijd voor Belgie is doorgaans 2 tot 4 werkdagen. Met vriendelijke groet, Brigitte
25 nov 2023

pols bandje kapot

Het pols bandje welke boven aan de hoes bevestigd kan worden is kapot! Wat nu?!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen. Ik zal per e-mail contact met u opnemen om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
25 mei 2023
Heb het nog niet ontvangen, al een week geleden besteld. Hoop op reactie????????
26 mei 2023
Beste klant, Helaas lijkt er bij de verzending iets niet goed gegaan te zijn. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
Ik zou graag mijn bestelling ontvangen ??? Is reeds meer dan een week besteld ?
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant. Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling niet ontvangen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Bestelling nooit aangekregen, slechte service. Hier bestel ik nooiy meer iets
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij gaan per e-mail contact met u opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Wacht circa 1,5 week op mijn bestelde hoesje. Heb hem nog steeds niet. .
AG
Anna g.
Bleiswijk
een retour gestuurd, maar nog geen geld terug gehad ! hoelang duurd dat,?
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u uw retour een week geleden heeft aangemeld. Vanwege de drukte bij de post zijn er vertragingen ontstaan. Uw retour zal vandaag worden verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 mei 2023
Gevraagd een cover voor iphone XS maar deze is te groot. Past dus niet!
26 mei 2023
Beste klant, Vervelend dat de hoes niet past. Helaas zie ik, dat de bestelde hoes voor het XS Max model is. U kunt via onze webshop wel een gratis omruiling aanvragen. Met vriendelijke groet, Brigitte
20 mei 2023
Wij hebben 12/5 een hoesje besteld en dit is nog steeds niet geleverd
22 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes nog niet geleverd is. Ik zie dat er inmiddels contact met onze klantenservice is geweest. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 jun 2023
Nu ruim een week geleden iets besteld maar nog steeds niets binnen
14 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het retour nummer kopt niet dus ik kan het product niet retourneren
31 mei 2023
Beste klant, Een retour aanmelden kunt u gewoon via de webshop met het ordernummer en e-mail adres doen. Hiervoor is geen retournummer. Wij zullen u een e-mail sturen met uitleg en de gegevens uit uw order, die u nodig heeft. Met vriendelijke groet, Brigitte
16 dec 2023
Ik heb één van de hoesjes niet ontvangen, daarom eigenlijk een nul
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. In ons systeem zie ik dat u 1 hoesje heeft besteld. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik heb ondertussen mijn bestelling nog steeds niet binnengekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling niet ontvangen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin