hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.902 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

19 sep 2023
De service was prima maar mijn product leek niet op de afbeelding op basis waarvan ik het heb gekocht.
20 sep 2023
Beste klant, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Jammer om te lezen dat de hoes niet naar uw verwachting voldeed. Ik zie in ons systeem staan dat uw retour inmiddels is verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 sep 2023
Hoesje is echt niet zo mooi als op de foto en het schuifje is al na een halve dag afgebroken. Ik Kan hem er wel weer opkrijgen met heel veel moeite
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
MG
math g.
Heerlen
15 sep 2023
2 keer kapot product gekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u het product 2 keer beschadigd ontvangen heeft. Ik zie in het mail contact staan dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 sep 2023
Screen protector paste niet
13 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het product niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 sep 2023

Krom hoesje slechte kwaliteit

Het product is helemaal krom en kan daardoor mn tablet er niet in doen. Nu maar een echte samsung gehaald bij mediamarkt. Nooit weer hier.
13 sep 2023
Beste klant, Het spijt me om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 sep 2023
Pakketje na anderhalve week nog steeds niet ontvangen. Postnl zegt het afgeleverd te hebben. Eerst op dinsdag, dan op zaterdag. Ik heb niets en de webshop blijft zeggen dat ik maar moet wachten. Tuurlijk joh
6 sep 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Helaas komt de status van de track and trace de laatste tijd iets vaker voor bij PostNL. Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 sep 2023

De bestelling na een week niet ontvangen

De bestelling na een week nog niet ontvangen. De site geeft aan dat het druk is en dat de levering lang kan duren. PostNL geeft aan de bestelling te hebben ontvangen maar weet niet wanneer het wordt bezorgd. Ik sta na ruim een week nog steeds met lege handen.
4 sep 2023
Beste klant, Wat jammer dat u het bestelde product nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat u ons een e-mail heeft gestuurd, ik zal hierop reageren. Met vriendelijke groet, Mandy
3 sep 2023
4 sep 2023
Goedemorgen, Wat jammer dat u niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat er al eerder mailcontact is geweest. Ik zal uw e-mail nog beantwoorden. Met vriendelijke groet, Mandy
26 aug 2023

Volgende dag bezorgd ,nou dus niet!

Volgende dag bezorgd (vrijdag bestelt),nou dus niet geen track&tracé code ,2x met hoesjes.nl gechat daar prima geholpen ,maar konden mij ook niet verder helpen, afgelopen woensdag geleverd,dus vandaar beoordeling slecht
28 aug 2023
Beste Klant, Wat jammer dat uw pakketje later is geleverd dan beloofd. Helaas heeft Post NL momenteel erg veel vertraging. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Mandy
26 aug 2023
Ik ontving een cover voor een heel ander type ipad dan ik had besteld (ik had heel duidelijk voor type A1584) besteld. Zie foto. Dit past niet he?
28 aug 2023
Beste klant, Wat jammer dat het product niet passend is voor uw iPad. De iPad met modelnummer A1584 is een iPad pro van 12.9 inch. De hoes die u besteld heeft, is helaas een ander model iPad. Hierdoor past de hoes inderdaad niet op uw iPad. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy
25 aug 2023
Product was binnen een dag kapot, duurste screenprotector op de site, stootte 1x zacht met het hoesje! Tegen een muurtje aan en de hele screenprotector is verbrijzeld.
28 aug 2023
Beste klant, Wat jammer dat het bestelde product zo snel defect is. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy
25 aug 2023
Het kwam niet aan, stond dat het in de brievenbus was gedaan, nooit gevonden. Ook niet in de schuur of op andere plekken
28 aug 2023
Beste Klant, Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Helaas gaat er soms wat mis bij de post. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy
25 aug 2023
Kwam kapot uit de verpakking
28 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend dat u een beschadigd product heeft ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal u een e-mail toesturen zodat wij u een oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Mandy
25 aug 2023
De screenprotector werkt niet, er is geen plak effect ondanks dat we de aanwijzingen hebben opgevolgd. Daardoor is de aankoop nutteloos helaas
25 aug 2023
Beste klant, Vervelend dat de screenprotector niet werkt. Ik zal contact met u opnemen, zodat we een oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
SQ
SuzyQ Q.
Machelen
22 aug 2023
Nog geen pakketje ontvangen, al kreeg ik bericht van wel! Dus moeilijk te beoordelen!
23 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat uw bestelling nog steeds niet is afgeleverd. Helaas zijn er momenteel wat vertragingen bij de post. Ik ga u een bericht sturen. Met vriendelijke groet, Brigitte
15 aug 2023
Kreeg niet het hoesje dat ik besteld had
16 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat u een verkeerd product heeft ontvangen. Ik zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
HV
Henk V.
Loenen a.d.vecht NL
15 aug 2023
niet juiste ipad hoes heb al een andere gekocht knoppen zijn niet goed te gebruiken rand te breed
16 aug 2023
Beste klant, Vervelend te horen, dat de ontvangen hoes niet past. Ik zal contact met u opnemen, zodat we een oplossing hiervoor kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Brigitte
12 aug 2023
Zit nog steeds op mijn geld te wachten van een retour zending
14 aug 2023
Beste klant, Ik zie dat uw retour 11 augustus verwerkt en terugbetaald is. De verwerking door de bank van de terugbetaling kan soms 2 werkdagen duren. Mocht het geld vandaag niet op uw rekening staan, neemt u dan even contact met onze klantenservice op. Met vriendelijke groet, Brigitte
11 aug 2023
ik heb mijn hoesje nooit ontvangen!
14 aug 2023
Beste klant, Vervelend te horen, dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Ik zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte