hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.898 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

10 aug 2023
Hoesjesdirect heeft een uitstekende service gegeven. Eerst zelf verkeerde screenprotector besteld. Vervolgens mogen omruilen voor de juiste. Helemaal goed. Echter de screenprotector van Mobigear temperen glass voor de samsung note 20 ultra is waardeloos. Kansloos product. Was na een dag normaal gebruik al gebarsten en de vingerafdruk werkte niet meer. Er zit een rondje ingebouwd dat de vingerafdruk moet doorlaten op het toestel. Dat werkte niet, bleef niet goed plakken en na drie bestellingen ben ik er klaar mee. Kansloos product en moet direct uit het assortiment! Jammer want het bedrijf zelf, hoesjesdirect, geen onvertogen woord daarover.
14 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat de screen protector niet naar wens is. Ik zal u een bericht sturen om u een oplossing aan te bieden. Bedankt voor de vriendelijke reactie naar ons toe. Met vriendelijke groet, Brigitte
9 aug 2023
Juiste foto's plaatsen met de juiste uitkeping . Indien jullie een foto van hoesje plaatst met rechthoekige uitkeping dan verwacht ik ook een rechthoekige uitkeping en geen andere . Zie dat de beschrijving foto nog steeds niet is aangepast
10 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de afbeelding voor onduidelijkheid heeft gezorgd. Wij doen ons best om alle foto’s correct te houden, maar helaas komt het heel soms voor dat de fabrikant een product aanpast om het te verbeteren, waardoor de foto’s op onze website niet meer overeenkomen met het daadwerkelijke product. We doen altijd ons best om dit zo snel mogelijk weer op te lossen. Ik zie dat u de hoes inmiddels bij ons retour hebt aangemeld en een andere mooie hoes hebt uitgezocht. Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe hoes! Met vriendelijke groet, Remco
5 aug 2023
Juiste foto's plaatsen zodat er geen vergissing kan gebeuren
9 aug 2023
Beste klant, Wat jammer dat u niet tevreden bent met het hoesje. Wij zullen de foto's opnieuw bekijken en dit uiteraard zonodig aanpassen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
5 aug 2023
4 aug 2023
De knoppen van de hoesjes klikken moeilijk
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de knopjes van het hoesje niet goed werken. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 aug 2023
Het kettinkje wat aan het hoesje zat , is niet stevig. Ik vertrouw mijn telefoon er niet mee.
4 aug 2023
Goedendag, Wat jammer dat u geen vertrouwen hebt in het koord wat bij uw hoes zit. Ik zal via een e-mail contact met u opnemen om met u een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,, Remco
1 aug 2023

Kreeg n email dat de bestelling bezorgd was...had niks ontvangen. 2 dag later nog niks. Heb maar n nieuwe bestelling geplaatst...ook al ontvangen. Vamdaag een mail van hoesjesdirect dat het pakket "vertraagd" is. Slechte communicatie.
2 aug 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u uw 1e bestelling nog niet ontvangen heeft. Helaas is het momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 aug 2023
ik had omdat het een brievenbus levering was slecht dat ik het nie de voldgende en ook de 2 dagen er na nog niet binnen had, en dat voor die prijs.
2 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige leveringen zijn vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
30 jul 2023
Besteld - betaald en dan later horen dat hij niet geleverd kan worden. WEL netjes terug betaald.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij u inderdaad een bericht moeten sturen nadat wij van de leverancier te horen hebben gekregen dat het product niet leverbaar was. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jul 2023
27 jul 2023
23 jul 2023
Past niet, te klein
24 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet past. Ik zie in ons systeem dat u het hoesje inmiddels heeft geretourneerd. Ik zal u een e-mail toesturen om samen te bekijken welk toestel u precies heeft. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jul 2023
Ik had twee schermplaatjes bested en kreeg er maar een
24 jul 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb uw bestelling opgezocht en zie dat u 1 exemplaar heeft besteld in plaats van 2. Helaas hebben wij het door u bestelde product niet meer op voorraad. Wij bieden wel een alternatieve screenprotector voor uw toestel. Deze kunt u eventueel zelf bestellen. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jul 2023
Zag er niet uit mee in de vuilbak gegooid
24 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jul 2023
Verkeerd hoesje geleverd. Heel slecht contact met de klantenservice. Deze deden alsof ik het zelf verkeerd had besteld. Na heel wat emailcontact is het wel opgelost.
24 jul 2023
Beste klant, Heel vervelend om te lezen dat u het verkeerde hoesje geleverd heeft gekregen. Helaas moeten wij echter altijd om het modelnummer van het toestel vragen om te voorkomen dat er (opnieuw) een verkeerde hoes wordt opgestuurd. Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 jul 2023
Hoesje werkt niet
19 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Ik zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
15 jul 2023
Duurt bijna een week voor het bezorgd wordt.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u langer dan verwacht op uw bestelling moet wachten. Helaas is het erg druk bij de post. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 jul 2023
13 jul 2023
Foute info op site hoesje is niet magsafe compatible heb het getest. Op de site staat van wel
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet MagSafe compatible blijkt te zijn. Wij gaan dit uiteraard voor u uitzoeken. Onze klantenservice zal contact met u opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul 2023
Het hoesje paste niet met mijn gopro terwijl er vemeld stond van wel. Erna bleven ze vragen voor bewijs en heb ik dit meerdere keren gestuurd en nu hoor ik er niets meer van
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het product niet past. Ik zie dat er contact met u is opgenomen op 7 juli, en daarop niet meer gereageerd is. Wellicht is het bericht in uw spambox terecht gekomen. Ik zal het bericht nogmaals naar u versturen. Met vriendelijke groet, Yvonne