hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.898 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

12 jul 2023
Towar nie zgodny z opisem
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul 2023
je krijgt een totaal ander product wat niet past.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u een niet passend product heeft ontvangen. Ik zal contact met u opnemen per e-mail om dit samen op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul 2023
Slechte kwaliteit hoesje deze krast als ie op tafel ligt, en de screenprotector is gewoon waardeloos, vingerafdrukscanner is onbruikbaar hierdoor. Zonde van je geld gewoon een screenprotector bij Samsung laten plakken
8 jul 2023
Gewoon het verkeerde produkt geleverd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat het verkeerde product is geleverd. Ik zie in ons systeem staan dat uw retour bij ons is binnengekomen. Ik zal nog even contact opnemen met u om uit te zoeken waar het mis is gelopen. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jul 2023
Niet gekregen wat er op de foto stond
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het ontvangen product afwijkt van de foto. Ik zie dat er nog geen contact met ons is opgenomen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jul 2023
Mijn bestelling is nooit gekomen, ik heb een email gestuurd maar ik kreeg geen hulp . Ik ga nooit iets kopen op deze website
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Helaas is het momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Ik zie in ons systeem dat er op woensdag contact met u is geweest. Onze klantenservice zal nogmaals contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 jul 2023
I buyed something from this site and they said they deliver in the same day, but I received my items after one week!
6 jul 2023
Good Morning, I am sorry that the delivery took longer. Unfortunately, as also know from the news messages, there are some problems at PostNL, therefor the delivery time can be longer. By the way, we never can deliver the same day. Delivery normally should be one day. Kind regards, Brigitte
4 jul 2023
Slechte kwaliteit en duur. Na een paar dagen is het telefoonhoesje al beschadigd. Leer is totaal eraf aan het blakeren. Flapje van de ipad hoes is niet magnetisch dus het gaat steed open waardoor de ipad steeds aan gaat.
5 jul 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de producten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jun 2023
Namaak en past niet 👎
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet passend is, ik stuur u een e-mail toe om te achterhalen hoe dit kan. Wij verkopen geen namaak artikelen. Met vriendelijke groet, Robin
28 jun 2023
Ik zou nog een wit hoesje krijgen dezelfde als de zwarte die ik besteld heb. Ik had 2zwarte gekregen ik wilde er 1 de andere hoefde ik niet terug tr sturen en de witte zou ik zo snel mogelijk ontvangen maar tot nu toe nog niet ontvangen
29 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat er een bestelling geplaatst is voor 2 zwarte hoezen, helaas niet een zwarte en een witte. U ontvangt van mij een e-mail met een link naar de witte hoes en de instructies voor het retour zenden van de bestelde hoes. Met vriendelijke groet, Robin
10 dagen geleden besteld maar tot op heden nog niets ontvangen 🤨
28 jun 2023
Beste klant, Vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Helaas is het momenteel erg druk bij de bezorgdiensten. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023

Na 10 dagen nog steeds geen levering

Na bestelling van een iPad-hoes (die volgens de website op voorraad was), kreeg ik direct een orderbevestiging en daags daarna een verzendbevestiging. Na een week maar eens gebeld en de verzending bleek vertraagd te zijn. Nu, 10 dagen na de bestelling, nog steeds niets ontvangen. Niet voor herhaling vatbaar dus.
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023
Product opsturen juiste huisnummer en niet met SMOESJE komen dat het systeem correct werkt. Nog-4weken later- niets ontvangen. Is twaalf euro omzet opwegend tegen slechte mond tot mond reclame?
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Echter zie ik in ons systeem staan dat er nog geen contact met ons is opgenomen, en uw pakketje de volgende bezorgdag is geleverd. Ik zal contact met u opnemen om dit verder te bekijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 jun 2023
Ben nog steeds wachtende voor bestelling die reeds tien dagen geleden zou verzonden zijn!
26 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Ik zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 jun 2023
Ik heb het hoesje nog niet aangekregen😬
26 jun 2023
21 jun 2023
Waardeloos, hoesje paste totaal niet en bescherming voor de camera was superdun plastic ipv gehard glas NOOIT WEER BIJ DEZE FIRMA
22 jun 2023
Beste klant. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet naar wens is. Ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken en een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Robin
21 jun 2023

Het lijkt op een verkeerd artikel

Retouren zijn niet gratis, en het beschermglas dat ik heb gekocht lijkt totaal niks op de foto. Het lijk ook erg lelijk op de telefoon, om het scherm niet te bedekken met de zwarte randen moet ik de camera vooraan bedekken. Je wilt er gewoon niet mee gezien worden. Ik heb de volgende les geleerd: -Geen enkel product hier meer aankopen Erg jammer dat €10 in de vuilbak gaat.
23 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Via onze website kunt u gemakkelijk en kosteloos de bestelling omruilen: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren.D De camera dient zeker niet bedekt te worden aan de voorkant, ik stuur u dan ook een e-mail toe om te achterhalen waarom dit wel het geval is. Met vriendelijke groet, Robin
21 jun 2023
Ik heb een leren hoesje besteld, zoals ook op de site werd aangegeven, maar hier aangekomen bleek het van gel materiaal te zijn!! Het was een vaderdagcadeau en dit werd dus een tegenvaller. Graag een reactie en oplossing van dit probleem.
22 jun 2023
Beste klant. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Ik zie dat u hierover nog geen contact opgenomen heeft met onze klantenservice, ik stuur u dan ook direct een e-mail toe om samen te kijken naar een oplossing. Mer vriendelijke groet, Robin
VB
Vera B.
Hulshout
21 jun 2023
heb mijn bestelling niet ontvangen
22 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u direct een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin