hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6 mei 2023

Bedriegelijk shop

Bestelling volgens BPOST ontvangen,Brievenbus helaas leeg. Jullie doen volledig moeilijk, Bedriegelijk webshop met een heel onbetrouwbare koeriersdienst.
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog geen bestelling van ons heeft ontvangen. Onze klantenservice zal nogmaals contact met u opnemen, zodat wij dit probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 mei 2023
Niets ontvangen
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Kapot geleverd gekregen
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de hoes defect is geleverd. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Yvonne
RD
R D.
Kerkrade
4 mei 2023
Hoesje liet los mobiel viel op de grond had alleen het mapje in mijn handen. Heb alles in de vuilnisemmer gegooid.
8 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje en uw mobiel op de grond is gevallen. Helaas kunnen wij zonder foto niets voor u betekenen. Mocht u nog een foto kunnen maken van het defecte hoesje, dan kunt u een foto mailen naar onze klantenservice. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
EJ
Eugenie J.
Gramsbergen

glas blijkt plastic

Ik kocht onder andere een "glazen" beschermings plaatje voor mijn smartphone. Van glas stond in de beschrijving. ik heb nog opgezocht welke maat ik nodig had voor mijn smartphone. Aan de hand van jullie zoekwijzer heb ik er 1 uitgekozen. Maar wat bleek: ik kreeg een plastic sticker die veel te kort was en het gebruik van mijn smartphone onmogelijk maakt. Zo slecht dit!
8 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de screenprotector niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne