hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Mijn bestelling is niet aangekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling tot nu toe nog niet bij u niet bezorgd heeft. Wij hebben u in onze laatste e-mail de oplossing hiervoor aangeboden. Met vriendelijke groet, Ursula
Jullie hebben de verzendkosten van 4,99 niet terugbetaald. Dat moet wel. Volgens het retentierecht heb ik daar recht op omdat ik de hele zending heb geretourneerd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, De verzendkosten zijn niet vergoed omdat u bij de bestelling had gekozen voor een premium verzendoptie als upgrade op de standaard gratis beschikbare verzendoptie. Zelf gekozen upgrades met een meerprijs vallen niet onder het recht op volledige terugbetaling bij een retour, waar u naar verwijst. Dit staat ook uitgelegd op onze website. Met vriendelijke groet, Rudy
Maandag besteld, donderdag pas binnen gekregen. Ook niet telefonisch bereikbaar. Doet niet wat het beloofd; voor 2100 besteld, morgen in huis.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemiddag, Het spijt ons te horen, dat PostNL uw bestelling niet sneller kon afleveren. Helaas hebben de vervoerders het op dit moment heel erg druk. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
AV
astrid v.
hoogddorp
hoesje besteld nooit ontvangen. op mail wordt niet gereageerd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat de bestelling door de pakketdienst vertraagd is. Ik heb de zendingsvervolging voor u nagekeken en er wordt aangegeven, dat de bestelling vandaag bij u bezorgd zal worden. Als dit niet gebeurt, verzoek ik u met ons contact op te nemen, dan gaan wij het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Na meer als een week nog steeds niets ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte kant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik heb het afleveradres van de bestelling gecontroleerd en geconstateerd, dat er in bij het afleveradres geen straatnaam werd aangegeven. Wij gaan per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendeijke groet, Ursula
ik kan mijn pas en bankkaart er niet in kwijt
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. U heeft bij ons een backcover besteld, dit is een hoes, dat alleen de zijkanten en de achterkanten van het toestel bedekt en daarom kunt u in dit hoesje geen passen en bankkaarten in kwijt. U kunt de backcover op onze website voor retour aanmelden en het product ruilen. Met vriendelijke groeten, Ursula
7 apr 2024
Maatvoering komt niet overeen met iphone model
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u het hoesje niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Levering zou na een dag plaatsvinden. Werd ZEVEN dagen. Nooit meer!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling niet sneller bij u kon bezorgen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Ursula
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Het hoesje heb ik terug gestuurd. De volume knoppen zijn nauwelijks te bedienen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor de mededeling, dat u het hoesje teruggestuurd heeft, omdat de volume knoppen slecht te bedienen waren. De klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Duidelijke foto s website!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons dat u met het gekozen artikel niet tevreden was. Wij hebben op de website meerdere foto's van het product staan en in de eronder staande productbeschrijving worden de details genoemd. Zoals ik kan zien, had u reeds contact met de klantenservice en werd het probleem opgelost. Met vriendelijke groet, Ursula
Volgende keer graag het juiste hoesje opsturen aub...ik had eentje besteld voor een Xiaomi Mi Max 3...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 mrt 2024
Geld terug betalen op rekening niet vouchers uitdelen waar mensen niet mee zijn. Dit is achterhouden van gelden en vindt ik mensen scammen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Met de voucher willen wij onze klanten tegemoet komen in de retourkosten en daardoor gratis omruiling aanbieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
Na een week nog steeds geen hoesje geleverd, terwijl levertijd normaal 2-4 dagen is!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
the size was incorrect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Good day, I am sorry to read that you are not satisfied with the case. Our customer service team will contact you to look for a solution. Kind regards, Yvonne
20 mrt 2024
2 hoesjes Slecht materiaal
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoesjes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne