hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

heb telkens verkeerde ontvangen en heb beide betaald en terug gestuurd ,conclusie 2 maal betaald en heb niets
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat tweemaal het verkeerde artikel besteld is, wij hebben een link met de juiste artikelen naar u toegestuurd. Via onze website kunt u de bestelling kosteloos omruilen. Met vriendelijke groet, Robin
kon order niet annuleren, gemaild, expres niet gezien zodat ze geld konden verdienen. Ratten zijn het
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Dat is niet het geval, de bestelling heeft u 3 dagen na het plaatsen van de bestelling willen annuleren. De bestelling was op dat moment reeds verzonden, voor werkdagen 21:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Via onze website kunt u wanneer u het artikel niet wenst de bestelling retourneren. Met vriendelijke groet, Robin
terug sturen is duur
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van uw nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
Screenprotector kreeg ik niet goed op het scherm . Veel luchtbellen. Vervolgens helemaal verwijderd maar daarna plakte het niet meer goed. Een miskoop dus
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Heb niets ontvangen alhoewel het betaald is
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Helaas zie ik dat er een niet bestaand adres ingevoerd is, ik stuur u dan ook een e-mail toe om de juiste gegevens te achterhalen. Met vriendelijke groet, Robin
21 jan 2024
Nog altijd niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 jan 2024
Geen prettige omgang toen pakket zoek bleek.
18 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas is uw pakketje erg vertraagd. Ik zie echter dat mijn collega met een oplossing is gekomen en dit voor u opgelost heeft. Met vriendelijke groet, Robin
13 jan 2024
Nog steeds niet aangekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 jan 2024
Twee dezelfde producten besteld en zagen er allebei anders uit bij levering. Na lang sturen met (onbekwame) klantendienst het maar zo gelaten 🤦🏼‍♀️
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent. Helaas hoort de screenprotector niet bij de hoes inbegrepen, zoals vermeld staat op de productpagina. Met vriendelijke groet, Yvonne
MacBook case is een prul. Alleen de bovenkant past. Helaas verpakking al kapot dus kan niet terug.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet geheel past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik heb een hoesje voor de I of 9 gekocht, maar deze is zo ingewikkeld om erin te plaatsen dat er al 3 man uit mijn omgeving ernaar heeft gekeken. Na contact op te nemen krijg ik een lange uitleg hoe je m kan plaatsen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal nogmaals contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jan 2024
Ik heb het artikel nog steeds niet binnen!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Het feit dat je €2.95 moet betalen voor je volgende retour zending is belachelijk. Ik kon anders mijn huidige bestelling niet retouneren!! Ik koop de volgende keer niet meer bij hoesjesdirect
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Deze kunt u bij het plaatsen van een eventuele nieuwe bestelling invoeren in het winkelmandje. Daarmee is ruilen gratis. Met vriendelijke groet, Yvonne
Slechte kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, wat jammer, dat u met de kwaliteit van het product niet tevreden bent. Via onze website kunt u het product gemakkelijk retourneren en ruilen of het aankoopbedrag terug ontvangen. Met vriendelijke groeten, Ursula
JH
JG H.
Leiden

Kwalitatief kunstleer blijkt goedkoop plactic te zijn.

In de beschrijving staat " gemaakt van kwalitatief kunstleer. Het duurzame kunstleer zorgt voor een luxe uitstraling". Wat we kregen was een hoes van goedkoop plastic.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u met de kwaliteit van het kunstleren hoesje niet tevreden bent. U kunt het hoesje op onze website voor retour aanmelden en in een ander product ruilen of het aankoopbedrag terugontvangen. Met vriendelijke groet, Ursula
1 jan 2024

Droevig.

Op 22-12-2023 besteld, tot op heden nog niks ontvangen. Ook volgens de app van PostNL is er door hun nog geen overdracht geweest van ons pakket.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling tot op heden niet ontvangen hebt. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Niet gekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Ik heb ondertussen mijn bestelling nog steeds niet binnengekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling niet ontvangen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
14 dagen verder en nog steeds geen pakketje. Post.nl geeft aan dat ze het bezorgd hebben en jullie weten van niets en geven alleen maar om nog langer te wachten. Stort mijn geld maar terug en dan bestel ik het wel ergens anders.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor review. Wat vervelend om te lezen. Ik stuur u een e-mail toe om een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Robin
Wacht circa 1,5 week op mijn bestelde hoesje. Heb hem nog steeds niet. .
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant. Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling niet ontvangen heeft. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin