hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Hoesje bedekt voor een stuk de camera
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
22 aug 2023
foto was anders dan in werkelijkheid.
23 aug 2023
Beste klant, Jammer te horen dat het hoesje anders is dan u volgens de foto had verwacht. Ik zal contact met u opnemen om te kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
EV
Erik V.
Boxmeer
14 jun 2023
Had een betere bescherming verwacht
14 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes. Als de hoes nog in nieuwstaat is, kunt u deze eventueel omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
26 jul 2023
hoesje komt steeds los van telefoon
27 jul 2023
Beste klant, Vervelend dat de screen protector niet goed blijft zitten, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik stuur u een e-mail, zodat we u hopelijk een goede oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
16 mei 2023
3 dagen later geleverd dan beloofd
17 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
27 sep 2023
Slechte kwaliteit zeer stug hoesje
28 sep 2023
Beste klant, het spijt ons te horen, dat uw met de kwaliteit van het hoesje niet tevreden bent. U kunt het hoesje bij ons gratis ruilen of het aankoopbedrag terugvragen. Met vriendelijke groet, Ursula
28 jul 2023
Kwaliteit v h hoesje is erg slecht
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat de kwaliteit van het hoesje niet bevalt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
Slechte informatie, late levering
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. Helaas is het erg druk bij PostNL vanwege Black Friday, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jun 2023
De klantenservice was zeer matig
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Doordat de screenprotector reeds gebruikt was kan deze niet meer aan ons retour zoals besproken per e-mail. Dit geven wij ook aan in onze retourvoorwaarden. https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
16 mei 2023
Wordt beoordeeld
Zie foto. Niets ontvangen Wat nu
17 mei 2023
Goedendag, Op de foto die u meestuurt is te zien dat de track and trace van een andere afzender (phone factory) afkomstig is. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023
Hoesje was niet veel waard
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 okt 2023
Twee keer te laat bezorgd
12 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij dat uw bestellingen langer onderweg zijn geweest dan de bedoeling was. Helaas zijn er de laatste tijd vaker vertragingen bij PostNL. Excuses voor de wachttijd. Met vriendelijke groet, Brigitte
24 dec 2023
Bezorging 4 dagen later!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd geleverd is. Helaas was het erg druk bij de bezorgdiensten voor de feestdagen. Met vriendelijke groet, Robin
Levering pas na 7 Dagen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij PostNL vanwege Black Friday, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
16 sep 2023
Het hoesje past niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 sep 2023
Hoesje paste niet
6 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet passend is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
RB
R B.
Hilversum
10 mei 2023
Slechte kwaliteit
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Ik stuur u een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
22 nov 2023
Sneller leveren
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij de post, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
1 okt 2023
16 sep 2023