hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Niet zeggen voor 21:00 uur vandaag besteld volgende dag in huis heb er 4 dagen op moeten wachten
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Onze pakketjes worden doorgaans de volgende werkdag bezorgd. Helaas heeft de post te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
Onduidelijke beschrijving product op site.ontbreken van afmetingen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Wij geven inderdaad op onze website niet de afmetingen van alle producten aan. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en navragen, of wij u nog verder helpen kunnen. Met vriendelijke groet, Ursula
ALTIJD TE LAAT !!!!!!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 feb 2024
Op de foto heel anders
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, wat jammer om te horen, dat u met het ontvangen product niet helemaal tevreden bent. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Veel te laat geleverd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas hebben de postbedrijven te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
Set van 2 screen protectors, eerst brak bij het verwijderen van het plastic van de plak laag. De tweede zit er nu op en die laat af en toe lucht er tussen dat het beeld verstoord
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te zien dat de screenprotector defect is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Kwaliteit was slecht....er zat ruimte…

Kwaliteit was slecht....er zat ruimte tussen display en beschermingshoes....waardoor touch niet goed werkte.....
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
productomschrijving is niet correct !
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de productomschrijving. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Zorgen dat de bezorging sneller loopt. Niets beloven wat je niet kan waarmaken. Vandaag kopen morgen in huis is beslist niet waar. Bij mij duurde het (ondanks op voorraad) een week
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Hoesje was te klein. Had 2x foto gemaild en snapte eigenlijk waarom ik daar foto van moet maken .Daarbij kreeg ik geen respons en heb toen mijn hoesje terug gestuurd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Uit de correspondentie met de klantenservice kwam naar voren, dat u een ander model bezit. Het probleem werd opgelost en het aankoopbedrag aan u teruggestort. Met vriendelijke groet, Ursula
Nog steeds niet binnen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat de bestelling nog niet afgeleverd is. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula

Trage behandeling van terugbetaling

Als ik de website mag geloven (maar die is zeer verwarrend) is mijn terugzending sinds 5/01 goedgekeurd. Maar laat de terugbetaling op zich wachten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de status van uw retour gecontroleerd. Op dit moment is de zending nog niet ontvangen. De zending is nog onderweg. Ons magazijn is gevestigd in Nederland. Om de retour kosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten, worden retouren gebundeld verzonden naar ons magazijn in Nederland. De overkomstduur is daardoor helaas soms wat langer. Wij informeren u direct per e-mail zodra uw retour is ontvangen en verwerkt. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 dec 2023
Bezorging 4 dagen later!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling vertraagd geleverd is. Helaas was het erg druk bij de bezorgdiensten voor de feestdagen. Met vriendelijke groet, Robin
Hoesje bedekt voor een stuk de camera
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
hoesje voor iPad air4 past niet lekker de knopjes zijn niet meer te bedienen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de knopjes niet goed te bedienen zijn. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Levering pas na 7 Dagen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij PostNL vanwege Black Friday, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
Slechte informatie, late levering
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. Helaas is het erg druk bij PostNL vanwege Black Friday, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne

Retourneren is slecht geregeld!

Hoes pastte niet voor een tablet. Ik moet dan zelf 3 euro betalen voor retour te sturen, dit krijg je alleen terug als je iets nieuws besteld. Verwerken van retour duurt ook veels te lang. Ik ga hier niet meer bestellen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de hoes. Ik zie dat uw retour inmiddels is verwerkt. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige retouren waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne