hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

22 nov 2023
Sneller leveren
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij de post, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
21 nov 2023

Product zo als belooft alleen leverbehoefte niet

Ik had mijn product speciaal hier besteld omdat het dan nog de volgende dag in huis zo zijn maar helaas was dit niet het geval. Hoesjesdirect komt totaal niet de klant tegemoet. Ook een foutje met de creditfactuur dat netjes opgelost door hun. Voor de leverbehoefte hoef NIET bij hoesjesdirect te bestellen
22 nov 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat het product bevalt. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
18 nov 2023
You tube filmpje gekeken zoals ze het hebben laten zien zou het een makkie moeten zijn nou dat was het niet met heel veel moeite de iPad in het hoesje kunnen zetten.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat het hoesje niet zo makkelijk om uw Ipad heen bevestigd kon worden. Wij zullen intern bekijken of er een instructie filmpje gemaakt kan worden. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov 2023
stroomkabel kan niet in poort om op te laden hoesje blokkeert toegang.
15 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov 2023
Snelle verzending,communicatie en afhandeling allemaal top. Aangekocht product voldoet echter niet aan de verwachtingen, prullenmand in.
15 nov 2023
Beste klant, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de verzending en de communicatie. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 nov 2023
Leverings adres was aangeduid als anders dan factuuradres, desondanks werd het toch naar factuuradres gestuurd. Massa's reclame mails achteraf waarvoor het zo goed als onmogelijk is om zich uit te schrijven.
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het pakketje kunnen wij enkel sturen naar het opgegeven bezorgadres, dit wordt automatisch verwerkt. Ik zie dat er reeds e-mail contact geweest is over onze nieuwsbrief, rechts onderin de e-mail kunt u zich gemakkelijk uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Met vriendelijke groet, Robin
ik heb een hoesje (gsm /portefeuillehoesje) besteld voor samsung S21, dit is te klein. Mijn gsm past er niet, sorry. kunnen jullie mij verder helpen aub?
7 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Er zijn verschillende varianten van de Samsung Galaxy S21 ik zal u een e-mail toe op te achterhalen over welke variant u precies beschikt. Met vriendelijke groet, Robin
EM
Ellen M.
Rotterdam
Hoesje past niet op de betreffende telefoon, bv Hoesje voor Samsung s 20 plus is te kort voor Samsung s20 plus. Jammer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet past. Ik zie dat u het hoesje inmiddels heeft geretourneerd. Uw retour wordt zo snel mogelijk verwerkt en het hoesje wordt gecontroleerd. Wij zullen nog even contact met u opnemen per mail om voor de zekerheid na te gaan welk toestel u heeft. Met vriendelijke groet, Yvonne
2 nov 2023
2e keer een niet passend hoesje en 100% zeker het juiste model besteld
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend te lezen, dat u een niet passend hoesje heeft ontvangen. Voor zover ik kan zien, hebben wij u maar 1 hoes geleverd. Ik zal contact met u opnemen om na te gaan wat er niet goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Brigitte
1 nov 2023
Niet echt tevreden met de kwaliteit van de producten… Ik heb een hoes besteld voor m’n laptop en een screenprotector. Het hoesje valt er makkelijk vanaf, terwijl hij wel geschikt is voor mijn model laptop. De screenprotector is al helemaal dramatisch. Geen instructie over het aanbrengen, geen doekje om je scherm schoon te maken, niks. Daarbij is hij zo dik, dat hij de kleuren van mijn macbook pro verandert. Ik ben fotograaf en editen is mega belangrijk, ik ben bijna geneigd om hem er weer af te halen, alleen voor de kleuren…
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de screenprotector niet helemaal naar wens is. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar het probleem en opzoek te gaan naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Robin
31 okt 2023
De opening voor de aan en uit knop is iets te klein
1 nov 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Matige kwaliteit…

Hoesje was niet goed in elkaar gelijmd.
24 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Pakket zou zaterdag bezorgd zijn . Komt nu op dinsdag hopelijk . Afwachten of dit komt.
24 okt 2023
Beste klant, Jammer om te lezen dat uw pakketje nog niet geleverd is. Helaas is de tracking van brievenbus pakketten niet altijd correct. De status wordt soms bij het sorteren al op bezorgd gezet. Helaas zien we dit vaker gebeuren. Dit komt doordat niet alle postbezorgers een mobiele scanner tot hun beschikking hebben. Ik verwacht dan ook dat uw pakket nog bezorgd gaat worden. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 okt 2023
Het hoesje wat ik gekregen heb was beschadigd zatten 2 hele dikken bulten op het leek wel lijm. Ik heb ze meteen weg gegooid zonde om zo wat om mijn nieuwe mobiel te doen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het hoesje niet beviel en heeft weggegooid. Aan de binnen- of buitenkant zit een beschermfolie, wat de luchtbellen veroorzaakt. Met vriendelijke groeten, Yvonne
18 okt 2023
Er zit een vlek onder het glas terwijl deze aangebracht werd als in de handleiding. Verder vind ik het een mooie helderheid / pasvorm.
19 okt 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat er een vlek onder de screenprotector zit. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
17 okt 2023
de kleuren die jullie showen op de site met andere lichtval en benamıng zıjn anders van kleur ın echt helaas heb 2 keer effe zwart besteld en krıjg grijs bınnen met print
18 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de kleur. De hoesjes zijn vooraf gecontroleerd en zijn zwart, helaas heeft dit inderdaad met de lichtinval te maken. Ik zie dat er een inmiddels een oplossing is aangeboden vanuit onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Yvonne

Te laat ontvangen

Extra betaald voor gegarandeerde verzending zelfde dag, maar kwam dag te laat binnen. ( slim verdienmodel!)
18 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Onze pakketjes worden doorgaans de volgende werkdag bezorgd. Helaas heeft PostNL te maken gehad met enkele vertragingen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
17 okt 2023

Extra betaald voor tijdige levering niet beloondd

Bij de bestelling werd aangegeven dat het direct verzonden werd. Ik betaalde zelfs meer om het de volgende dag met zekerheid te ontvangen. Helaas kwam het 2 dagen later toen ik er niets meer aan had.
18 okt 2023
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de levering. Ik zie dat u gekozen heeft voor de optie gegarandeerd vandaag 'verzonden'. Dit heeft te maken met het verzendmoment, maar niet met de levertijd. Helaas hebben wij geen invloed op de drukte bij de post. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 okt 2023
Twee keer te laat bezorgd
12 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij dat uw bestellingen langer onderweg zijn geweest dan de bedoeling was. Helaas zijn er de laatste tijd vaker vertragingen bij PostNL. Excuses voor de wachttijd. Met vriendelijke groet, Brigitte
10 okt 2023
Zeer slechte kwaliteit ipad cover. Als je de ipad rechtop wil zetten, glijdt deze bij het minste geringste uit de daar voor bestemde gleuven. Deze gleuven zijn te ondiep en te rond, zodat de ipad te wieing steun heeft om te blijven staan in de desbetreffende stand.
11 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne