hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

7 okt 2023
Besteld een Mobigear 360 Rotating Bookcase voor Apple iPad Pro 12.9 (2020) - Zwart. Snelle bestelling en snelle levering. De bookcase is binnengekomen 2 maanden geleden en de hoes is al aan 4 hoeken kapot. En de reden dat ik deze hoes uitgezocht had, was dat de hoes op drie standen kan staan. Maar de iPad inclusief bookcase valt continu om. Waar ik me mateloos aan irriteer.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat jammer dat de hoes zo beschadigd is. Ik stuur u een e-mail om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Mandy
1 okt 2023

Slechte matte hoes

De bestelling was er snel, maar de matte hoes krijgt enorm snel vetvlekken die er niet meer uitgaan
28 sep 2023
Beste klant, het spijt ons te horen, dat uw met de kwaliteit van het hoesje niet tevreden bent. U kunt het hoesje bij ons gratis ruilen of het aankoopbedrag terugvragen. Met vriendelijke groet, Ursula
27 sep 2023
Slechte kwaliteit zeer stug hoesje
28 sep 2023
26 sep 2023
Knopjes aan de zijkant zijn moeilijk in te drukkun
27 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de knopjes aan de zijkant niet goed werken. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
24 sep 2023
Protectie glas bevestigd zoals omschreven maar valt erzo weer af in duizend stukjes
25 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Dit zijn wij niet gewend van de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om hier verder naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 sep 2023
Het hoesje past niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 sep 2023
13 sep 2023
Niet het juiste product geleverd, er ruim een week over gedaan om dat toe te geven, en dus veel te veel tijd gekost. Blijkbaar kennen jullie je eigen assortiment niet goed, en schuiven gewoon doosjes door. De eveneens bestelde Lightning kabels lijken tot nu toe goed te werken, maar die hadden we net zo goed elders kunnen bestellen. Spijt van onze bestelling, dus, en zullen ook niet zo snel opnieuw bij 'hoesjesdirect.nl' bestellen.
14 sep 2023
Beste klant, het spijt ons dat het geleverde product niet paste. Wij hebben u inmiddels een vervangend product aangeboden. Wat fijn om te horen dat de andere geleverde producten werken. Met vriendelijke groet, Ursula
9 sep 2023
Dat je n postzegel moet kopen en die weer moet gebruiken. Heb bij n ander t hoesje gewoon gratis kunnen retourneren Koop niet meer bij jullie
11 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. In de vorm van een voucher bieden wij een gratis ruil aan. Zodra uw retour bij ons binnen is, zullen wij dit zo snel mogelijk terugbetalen. Met vriendelijke groet, Yvonne
WT
Werner T.
Waregem
6 sep 2023
Ik bestelde een hoesje plus glas, als bundel. Voor Xiaomi redmi pro. Het geleverde glas paste niet. Weggesmeten euro's. Jammer. Zoniet was uw score beter geweest. Geen restitutie bekomen.
7 sep 2023
Beste klant, Vervelend te horen dat de screenprotector niet past. Ik zie dat u al contact met ons heeft opgenomen en wij op uw reactie wachten. Zodra wij deze ontvangen kunnen we u een oplossing aanbieden. Excuses voor ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte

Beschadiging

Op het telefoonhoesje van Otterbox zat al een beschadiging.
7 sep 2023
Beste klant, Vervelend te lezen, dat het ontvangen hoesje al beschadigd bij u binnen is gekomen. Ik ga contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
5 sep 2023
Hoesje paste niet
6 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet passend is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
25 aug 2023
Heb iets via bol.com besteld en kreeg verkeerde product. Verkeerde maat. Info tekst bij bol is niet correct
28 aug 2023
Beste Klant, Wat vervelend dat u een foutief product heeft ontvangen. Ik zie geen bestelling in ons systeem via Bol.com. Ik zal u even een e-mail sturen. Met vriendelijke groet, Mandy
22 aug 2023
foto was anders dan in werkelijkheid.
23 aug 2023
Beste klant, Jammer te horen dat het hoesje anders is dan u volgens de foto had verwacht. Ik zal contact met u opnemen om te kijken hoe we dit voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
12 aug 2023
Duurde wel even voor het binnen was Het hoesje sluit slecht en er zit geen vakje achter de pasjes om iets in te doen De pasjes drukken tegen het telefoon glas aan
14 aug 2023
Beste klant, Vervelend dat het hoesje niet naar verwachting is. U kunt echter het product aanmelden als retour. U ontvangt het aankoopbedrag na retour van ons terug. Met vriendelijke groet, Brigitte
12 aug 2023
10 aug 2023
Cover is gevlekt met de minste aanraking en blijft ook niet goed zitten
14 aug 2023
Beste klant, Vervelend te horen, dat de hoes niet goed blijft zitten. Ik zal u een mail sturen, zodat we kunnen nagaan wat er niet goed is gegaan en u daarvoor een oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
9 aug 2023
MV