hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

3 aug 2023
De hoes is van redelijke kwaliteit maar heeft een onaangenaam scherpe rand, waar het kunststof bij elkaar is gelijmd.
4 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend dat de hoes een scherpe rand heeft, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal via een e-mail contact met u opnemen om dit op met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Remco
1 aug 2023
Met jullie bedrijf is niks mis, snel besteld, snel geleverd. Het magneetje sluit alleen niet goed. De magneet is te zwak.
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de magneet niet goed werkt. Ik zal contact met u opnemen per mail om naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 aug 2023
Het hoesje past niet sluitend op de achterkant van de GOOGLE Pixel 7 bij het cameragedeelte. Het cameragedeelte is een verdikt balkje op het toestel. De uitsparing in de achterkant van het hoesje is dus te klein en past er niet goed overheen. Met resultaat dat het hoesje daar opbolt over de verdikking van het toestel. Dat kan niet de bedoeling zijn. Het product voldoet niet aan de verwachtingen. Ik kan nu geen foto meesturen. Als u dat wilt, dan zal ik dat alsnog proberen te doen, maar ik verwacht dat mijn reactie duidelijk genoeg is.
2 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet helemaal bevalt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
28 jul 2023
Kwaliteit v h hoesje is erg slecht
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Vervelend om te lezen dat de kwaliteit van het hoesje niet bevalt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
26 jul 2023
26 jul 2023
hoesje komt steeds los van telefoon
27 jul 2023
Beste klant, Vervelend dat de screen protector niet goed blijft zitten, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik stuur u een e-mail, zodat we u hopelijk een goede oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
22 jul 2023
Hoesje zelf is ok maar de houder voor de gsm is er scheef in bevestigd zodat de gsm er langs rechtsonder een halve cm uit het hoesje puilt. Zie foto's
24 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de binnenhouder scheef in de hoes is bevestigd. Dit zal helaas een fabrieksfout zijn. Excuses hiervoor. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 jul 2023

Zeer matige screenprotector.

De screenprotector lag er 3 dagen later af nadat ik de telefoon 1 keer liet vallen. Tevens verloor ik door de protector heel veel gevoeligheid in mijn scherm, vooral langs de randen van het scherm. Een berichtje typen was bijna niet meer te doen. Enige positieve puntje was dat hij daadwerkelijk anti kras was. Geen geweldig product dus.
20 jul 2023
Beste klant, Het spijt mij dat de screen protector niet goed vast is blijven zitten. Ik zal contact met u opnemen om u een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
13 jul 2023
de ventilatierooster telefoonhouder valt steeds naar beneden. Behoorljik vervelend tijdens het rijden. Je kan dan ook de route niet meer zien op je telefoon. Dievalt namelijk mee naar beneden. Hij laadt prima op, maar moest eerst ook nog een extra aansteker kit kopen om het werkend te krijgen. de telefoon viel steeds uit het hoesje, die heb ik geretourneerd.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de telefoonhouder. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Ik zie dat het geretourneerde hoesje inmiddels is terugbetaald. Met vriendelijke groet, Yvonne
KV
Kimberly V.
Beek en Donk
13 jul 2023
Screen protector paste helemaal niet. Te bol aan de randen waardoor het touch niet werkte. Heel jammer
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 jul 2023
1ste product beschadigd 2de ook beschadigd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te zien dat beide producten beschadigd zijn. Ik zie dat er inmiddels een oplossing is aangeboden vanuit onze klantenservice, en dat wij op uw reactie wachten. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 jul 2023
Hoes sluit heel slecht. Toch stuur ik m niet terug omdat het me teveel gedoe is om retour te sturen. En omdat ik dan een goedkopere hoes wil krijg je een voucher van het over gebleven bedrag waar ik dus niks mee kan.
12 jul 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes slecht sluit. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
6 jul 2023

Te duur

Levering goed, glaasjes te duur, waardoor waarschijnlijk geen orders meer volgen
7 jul 2023
Beste klant, Fijn dat de levering goed was, maar jammer dat u het bestelde product te duur vindt. Hopelijk heeft u er wel plezier van. Met vriendelijke groet, Brigitte
6 jul 2023
Vandaag besteld morgen in huis zeggen ze, ze bedoelen echter een week later. Je ontvangt een mail waarin je veel plezier gewenst wordt met het product maar weten zelf niet dat de klant het niet ontvangen heeft
7 jul 2023
Beste klant, Het spijt ons dat u lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Zoals bekend zijn er op het moment helaas problemen bij PostNL, waardoor zendingen vaker vertraagd zijn. Hopelijk is de ontvangen bestelling naar wens. Met vriendelijke groet, Brigitte
5 jul 2023
Levering zeer snel en correct maar kwaliteit hoesje laat te wensen over.
5 jul 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jun 2023
De klantenservice was zeer matig
30 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Doordat de screenprotector reeds gebruikt was kan deze niet meer aan ons retour zoals besproken per e-mail. Dit geven wij ook aan in onze retourvoorwaarden. https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
27 jun 2023
Hoesje was niet veel waard
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 jun 2023
Ik geef voor nu 2 sterren, klantenservice is goed alleen wacht al 4 weken op pakket.
28 jun 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze klantenservice. Ik zie in ons systeem staan dat u een bestelling heeft geplaatst op zaterdag 17 juni, en deze op 19 juni (1,5 week geleden) is verstuurd. Wij zullen nogmaals contact met u opnemen om u uiteraard een passende oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
22 jun 2023
Origineel hoesje zet de tablet uit als je hem dicht doet deze doet dat niet.Had een originele gekocht als ik dit geweten had
26 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over de hoes. Mocht de hoes nog in nieuwstaat is, dan kunt u deze retourneren via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
21 jun 2023