hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

20 jun 2023

Pluspunt Snelle levering Minpunten Exact hetzelfde telefoontasje op de markt gezien 10 euro. Beschermfolie na 2 dagen al flink beschadigd, zeer slechte kwaliteit.
21 jun 2023
Beste klant, Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 jun 2023
Passen allebei niet kan ik het terugsturen
21 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoesjes niet passen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
17 jun 2023
De bestelling was snel binnen, de service is goed. Met het product dat ik heb besteld is nu al kapot! Echt geen kwaliteit, teleurstellend.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de protector kapot is gegaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 jun 2023
Hoesje voor de iPad Pro slecht kwaliteit.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
EV
Erik V.
Boxmeer
14 jun 2023
Had een betere bescherming verwacht
14 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de hoes. Als de hoes nog in nieuwstaat is, kunt u deze eventueel omruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 jun 2023
De hoezen zijn kwalitatief matig. De afbeeldingen in het echt niet zo mooi Retourneren kost €8!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over de kwaliteit van de hoesjes. Als u uw retour via onze website aanmeldt, bieden wij een retourzegel aan voor 2,95. Bij een ruil krijgt u een gratis retourzegel. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 jun 2023
Het lipje waar de magneet in zit is na 1 week al gescheurd. Zo ook het deel waar de telefoon in zit.
9 jun 2023
Beste klant, Wat jammer dat u geen contact met ons hebt opgenomen, zodat we een oplossing voor u kunnen vinden. Ik zal u een bericht sturen. Met vriendelijke groet, Brigitte
8 jun 2023
Het product paste niet op de oplaadcase en momenteel heb ik nog geen oplossing hier voor ontvangen
9 jun 2023
Beste klant, Waarschijnlijk is de communicatie niet helemaal duidelijk geweest, excuses. Wij hebben u 5 juni een vouchercode gestuurd, waarmee u een alternatief kunt bestellen. Met vriendelijke groet, Brigitte
AD
An D.
Terneuzen

Niet echt geschikt

De opening voor kabelaansluiting was niet groot genoeg in de hoes iPad Air 5e generation. We hebben de opening moeten groter maken, dus kapotmaken, om te kunnen opladen. Ook liggen de andere knoppen, zoals voor geluid te verhogen/verlagen, te diep verzonken in de hoes, zodat die ook niet zo makkelijk te bedienen in als zou moeten.
9 jun 2023
Beste klant, Het spijt mij dat uw hoesje niet de juiste uitsparing heeft. Ik heb u een mail gestuurd, zodat we na kunnen gaan wat er fout is gelopen. Normaalgesproken had de hoes, mits voor het juiste apparaat besteld, alle passende uitsparingen moeten hebben. Met vriendelijke groet, Brigitte
7 jun 2023

Het kan beter.

Update: Nadat ik op meerdere sites een review heb geplaatst is mijn klacht gelukkig serieus genomen en heb ik mijn geld terug gehad. Het was fijn geweest als mijn klacht gelijk serieus was genomen zonder dat ik deze stappen moest zetten. De klantenservice mag aan de voorkant dus nog wat beter.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Duco, Bedankt voor uw review. Nogmaals mijn excuses dat het in eerste instantie niet correct afgehandeld is. Ik ben blij dat het zo toch nog naar tevredenheid opgelost is. Met vriendelijke groet, René
31 mei 2023
Bookcase tablet is prima, maar het lag pas na anderhalve week in de brievenbus. Irritant was de communicatie van PostNL in de app: suggereerde dat het geleverd wordt, maar maakte dat pas na anderhalve week waar
1 jun 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de hoes. Wat jammer om te lezen dat het pakketje later is geleverd. Helaas is het erg druk bij PostNL en hebben zij te maken gehad met enkele storingen. Met vriendelijke groet, Yvonne
27 mei 2023
20 mei 2023
Ze maken van je telefoon een boodschappentas. Hij is erg groot en stug. De sluitingen doen het niet. Echt een miskoop. Jammer.
22 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 mei 2023
Nog steeds niets ontvangen en het is nu anderhalve week geleden. Hoor verder ook niets van hun.
17 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
De foto laat los Binnen 10 minuten was er al verf van de achterkant af
17 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te zien dat de foto op de hoes beschadigd is. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 dagen later geleverd dan beloofd
17 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
Wordt beoordeeld
Zie foto. Niets ontvangen Wat nu
17 mei 2023
Goedendag, Op de foto die u meestuurt is te zien dat de track and trace van een andere afzender (phone factory) afkomstig is. Met vriendelijke groet, Yvonne
13 mei 2023
Was niet de juiste maat van mijn telefoon ,ik heb deze niet terug gestuurd en het kleinere glas geplaatst
15 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de maat van de screenprotector. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne