hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

12 mei 2023
de levering werd gezegd 2 tot 4 werkdagen we zijn ondertussen 7 werkdagen verder nog steeds geen levering
15 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
RB
R B.
Hilversum
Slechte kwaliteit
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. Ik stuur u een e-mail toe om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Robin
10 mei 2023
Slechte kwaliteit hoesje, mag niet de helft kosten
10 mei 2023
Het product kwam niet overeen met mijn telefoon
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen. Ik zie dat u het artikel reeds geretourneerd heeft, en dat dit voor u verwerkt is. Met vriendelijke groet, Robin
9 mei 2023

Geen mogelijkheid voor fingerprint bij anti-spy scherm

Ik heb speciaal gekozen voor een anti-spy scherm. Dat ik daardoor geen fingerprint kan gebruiken, staat hierbij niet duidelijk aangegeven. Dit vind ik een gemiste kans. De anti-spy werkt heel goed.
9 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de vingerscan niet werkt. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 mei 2023

Veel te grote laptop sleeve

14 inch laptop sleeve besteld, krijg een sleeve voor 15.4inch. Dan had er op de verpakking ook nog een vinkje kunnen staan bij 10 en 13 inch, want dat past ook.
8 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. De hoes is universeel en zowel voor 14 inch als 15 inch geschikt. De maten staan weergegeven aan de rechterkant van de productpagina. U kunt de hoes eventueel omruilen via onze website. Ik raad u aan om uw laptop na te meten en de maten van de hoes daarbij te vergelijken. Met vriendelijke groet, Yvonne