hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.714 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Het hoesje was niet leverbaar maar stond wel op de site en zelfs nadat na twee dagen ik te horen kreeg dat hij niet leverbaar was, kreeg ik een aanbieding met hetzelfde hoesje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Ik zie in ons systeem staan dat er een alternatief hoesje is uitgekozen en verzonden. Deze lijkt inderdaad op uw huidige bestelling, maar het hoesje is van een ander merk. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ik dacht aan de hand van de tekening dat het scherm ook beschermd was. Maar niet dus je moet nog een extra cover erop plakken, twijfel dan wel of alles nog zo goed past Voor de rest goede kwaliteit van de hoes
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Een glazen screenprotector bij de hoes zal passen. Ik zal u een e-mail toesturen met de link van het product. Met vriendelijke groet, Yvonne
Het hoesje voor Apple air book 13,3 inch is veel te groot. Verpakking moeten openen maar kan je niet opnieuw inpakken
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Bestelling en levering verliepen prima maar het product is niet geweldig
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
23 nov 2023
Het bandje voor de Apple watch dat ik binnen kreeg is goed. Maar voor de screenprotector heb ik 30 euro betaald, en dat was het niet waard. Plakt slecht. Ik had de screenprotector netjes geplakt, zonder luchtbellen, maar een halve dag later zat er onder de helft toch een luchtbel omdat de protector los liet. Erg jammer! Voor 30 euro verwacht je beter.
24 nov 2023
Beste klant, het spijt ons te horen, dat u met de screenprotector problemen ervaart. De klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen om u verder te helpen. Wat fijn om te horen, dat u met het bandje voor de Apple watch tevreden bent. Met vriendelijke groet, Ursula
19 nov 2023
18 nov 2023

Vooral marketing, kwaliteit minder

Overal staat er next day delivery, maar als je het wilt moet je extra betalen (clickbate) en hoesje paste niet naadloos maar je mag niet retourneren als de verpakking open is en je moet betalen voor retour …
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent. Levering op de volgende werkdag geldt voor zendingen binnen Nederland, dit hebben wij op onze website staan. Wat betreft de hoes, zal ik contact opnemen per e-mail om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov 2023
Op zich alles mooi en netjes geleverd. Helaas heeft mijn camera protector welgeteld 1 dag geleefd… Was losgekomen van mijn gsm en dus zo stuk gevallen
15 nov 2023
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
14 nov 2023

Aangepaste review

Na eerder een negatieve ervaring te hebben gehad met Hoesjesdirect.nl met name de klantenservice en de geleverde producten. Nam vervolgens een ander persoon de klantenservice over en handelde dit vervolgens af. Niet mijn webshop voor een volgende aankoop, maar verder geen negatief woord meer over hoesjesdirect.nl
15 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Fijn om te lezen dat het probleem is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 nov 2023

Communicatie

Hoesje: 100%. Prijs: 100%. Levering: 100%. Wijze van communiceren: 0% (in Nederland bestaat zoiets als beleefdheidsvorm. Klanten die je niet kent tutoyeer je niet.)
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze wijze van communiceren. Ik zal dit intern doorgeven en bespreken. Met vriendelijke groet, Yvonne
8 nov 2023
Produkt viel tegen,goedkope uitstraling.Klasse Ali-expresse Terugsturen teveel gedoe.
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet naar wens is. U kunt de bestelling gemakkelijk retourneren via onze website: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
8 nov 2023
Goede kwaliteit qua prijs maar de kleur was wat afwijkend van de foto op de site !
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de kleur niet goed is, ik heb u direct een e-mail toegestuurd om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin

Beschrijving van het hoesje voor de…tab 6 lite samsung

Beschrijving van het hoesje voor de tablet was imitatie leer. Daar ziet het niet naar uit. Het lijkt meer op rubber. Helaas je verpakking al in stukken en in de container.
8 nov 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Onze klantenservice zal u per e-mail benaderen om een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 nov 2023
Levertijd was wat langer dan gepland. Maar was mooi ingepakt.
8 nov 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over de levering. Helaas is het erg druk bij de post, waardoor sommige leveringen waren vertraagd. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Yvonne
Product is ok, maar de levering is misleidend. Voor de aankoop via de website staat er levering in 1 dag, wanneer je bevestigd en betaald hebt, krijg je de melding dat levering in Belgie tot 4 dagen kan duren. Redelijk misleidend mijns inzien.
7 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. De aangegeven levertijd geldt voor zendingen binnen Nederland. Op onze verzendpagina vermelden wij dan ook duidelijk wat de levertijd is voor zendingen naar België. https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/verzenden-bezorgen Met vriendelijke groet, Robin
5 nov 2023
De levering duurde heel erg lang, terwijl beloofd was dat het de volgende dag geleverd zou worden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is het wat drukker dan normaal bij de post. Hierdoor zijn er enkele vertragingen ontstaan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne