hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.714 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

CD
Christiaan D.
Helchteren
5 nov 2023

rechtzetten i^pad

voor het rechtzetten van de i-pad de gleuven zijn niet zo ideaal daar de i-pad rap neer valt!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
PV
Peter V.
Gieten
Beetje moeilijk om het juiste hoesje te vinden. Verder lijkt het wel een redelijk goed hoesje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u het moeilijk vond om het juiste hoesje te vinden. Op onze website kunt u het juiste hoesjes vinden door te klikken op 'welk toestel heb ik'. Ook kunt u eventueel een selectie maken op kleur/materiaal etc. Fijn om te horen dat het hoesje verder bevalt. Met vriendelijke groet, Yvonne
Correcte communicatie en een wat latere levering
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de communicatie. Wat betreft de latere levering, is het helaas de laatste tijd wat drukker dan normaal bij Postnl. Hierdoor zijn er enkele vertragingen ontstaan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
2 nov 2023

Glazen screenprotector snel stuk

De 9€ glazen screenprotector kwam snel en is goedkoop maar heeft bij normaal gebruik al na een dag een barst.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer te lezen dat uw screenprotector zo snel al kapot is gegaan. Helaas zijn producten van glas kwetsbaar. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
31 okt 2023
Ruilen is NIET gratis, want in mijn geval ging 15% korting verloren doordat je de retourneer code in moet vullen
2 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ruilen via onze website is gratis, wanneer u de vouchercode invoert bij het bestellen van de nieuwe bestelling wordt de voucher in mindering gebracht. Via de volgende link kunt u inzien hoe u dit precies werkt: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Met vriendelijke groet, Robin
hoesjes verkopen wat ook echt sluit op de bv fold 5
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne

Hoesje stuk . Geld terug!

Het koord van mijn gekochte hoesje ging na 1 dag stuk. Toen ik alles retour stuurde en mijn geld terug vroeg kwam het netjes in orde
31 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het artikel zo snel kapot ging, ik ben blij om te lezen dat het naar wens opgelost is. Met vriendelijke groet, Robin
24 okt 2023
Ik vind de kwaliteit van mijn iPad hoes niet overeenkomstig de prijs.
25 okt 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de hoes niet naar uw verwachtingen voldoet. Mocht het product nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u deze eventueel retourneren/ruilen via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
22 okt 2023

Prima schermbeveiliging

Bezorging duurde helaas langer dan aangegeven Makkelijk te monteren
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het product. Helaas is er een vertraging bij de post ontstaan vanwege de drukte. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 okt 2023
19 okt 2023

Goede winkel, maar niet zo tevreden met het product.

Ik heb een Mobigear glazen screenprotector gekocht voor mijn Samsung Galaxy S20 Plus. Het aanbrengen ging prima, maar ik heb 'm na een paar regels typen meteen weer verwijderd. Het tikken ging namelijk veel lastiger en dat irriteerde mij enorm. Het zal verder wel een goed product zijn, maar voor mij werkt het niet. De levering was netjes en op tijd, dus verder niets op aan te merken.
20 okt 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat de screenprotector niet goed functioneerde. Ik zal contact met u opnemen om te kijken voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Brigitte
18 okt 2023
17 okt 2023
17 okt 2023
Sluiting niet geweldig, laat steeds los
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de sluiting niet helemaal naar behoren werkt. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
11 okt 2023
Kies een andere leverdienst. Afgeleverd op het verkeerde adres, na een week, ontvangen van de vriendelijke eerlijke verkeerde ontvanger. Ik was net van plan om de niet-levering aan te klagen. Mvg
12 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij zeer dat uw bestelling verkeerd bezorgd is, dat zou niet mogen gebeuren. Wij zullen dit doorspelen naar de vervoerder. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
10 okt 2023
Het hoesje dat ik heb gekocht heeft een soort pootje, zodat je hem neer kan zetten. Dat was al na een week stuk...verder is het hoesje wel heel stevig
11 okt 2023
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de stevigheid van de hoes. Wat jammer om te lezen dat de standaard kapot is gegaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 okt 2023
Ik heb zo een boek case en die magneet werkt slecht dus ik liet het vallen en dacht ja ik heb toch book case dus is nie erg en die magneet gaat los en zo mijn scherm op de grond
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat jammer dat het product niet naar wens is. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy
27 sep 2023
25 sep 2023
Hoesje stinkt Zitten deuken in Met haarfun iets warm laten worden. Nu gladder
26 sep 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat het hoesje niet goed is aangekomen bij u. Ik zal contact met u opnemen zodat we het op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
20 sep 2023