hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.922 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

17 okt 2023
Sluiting niet geweldig, laat steeds los
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de sluiting niet helemaal naar behoren werkt. Ik stuur u een e-mail toe om mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
11 okt 2023
Kies een andere leverdienst. Afgeleverd op het verkeerde adres, na een week, ontvangen van de vriendelijke eerlijke verkeerde ontvanger. Ik was net van plan om de niet-levering aan te klagen. Mvg
12 okt 2023
Beste klant, Het spijt mij zeer dat uw bestelling verkeerd bezorgd is, dat zou niet mogen gebeuren. Wij zullen dit doorspelen naar de vervoerder. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
10 okt 2023
Het hoesje dat ik heb gekocht heeft een soort pootje, zodat je hem neer kan zetten. Dat was al na een week stuk...verder is het hoesje wel heel stevig
11 okt 2023
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de stevigheid van de hoes. Wat jammer om te lezen dat de standaard kapot is gegaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
7 okt 2023
Ik heb zo een boek case en die magneet werkt slecht dus ik liet het vallen en dacht ja ik heb toch book case dus is nie erg en die magneet gaat los en zo mijn scherm op de grond
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste Klant, Wat jammer dat het product niet naar wens is. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Mandy
27 sep 2023
25 sep 2023
Hoesje stinkt Zitten deuken in Met haarfun iets warm laten worden. Nu gladder
26 sep 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat het hoesje niet goed is aangekomen bij u. Ik zal contact met u opnemen zodat we het op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Brigitte
20 sep 2023
Duur schermpje met privacyglas gekocht voor iPhone 14 max en na dag zat er al een flinke kras op (alleen in tas gezeten) Tweede scherm nu met zelfde probleem. Daar ga ik niet meer zoveel geld aan uitgeven. Hoesje is prima voor weinig geld.
19 sep 2023
Beste Klant, Wat jammer dat u niet tevreden bent met de screenprotector. Deze zorgt ervoor dat het LCD-scherm van de telefoon onbekrast en (hopelijk) onbeschadigd blijft na een val. Het kan dan voorkomen dat de screenprotector zelf de krassen opvangt. Fijn dat u tevreden bent over het hoesje. Met vriendelijke groet, Mandy
16 sep 2023
Levering was prima. Hoesje zelf viel tegen. Design leuk echter beeld niet omhoog te zetten. Inbreken van sleuf.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
15 sep 2023
valt achteraf tegen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt me om te lezen dat het product achteraf tegenviel. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan kunt u uw product retourneren via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
ID
I. d.
Amstelveen
6 sep 2023
De aflevering kwam veel later dan doorgegeven
6 sep 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de bezorging later plaats heeft gevonden dan is doorgegeven in de track and trace. Helaas is de tracking van brievenbus pakketten niet altijd correct. De status wordt soms bij het sorteren al op bezorgd gezet. Helaas zien we dit de laatste tijd vaker gebeuren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne
5 sep 2023
31 aug 2023

Kleur hoesje kwam niet overeen met foto

Ontvangen hoesje was niet dezelfde kleur als de foto op de website. Artikelnummer was wel hetzelfde, dus blijkbaar wel het juiste product ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice, contact verliep vlot (chat & mail). Er werd aangeboden om het product te ruilen, de kleur op de website was niet beschikbaar. Besloten om het product niet te ruilen, aangezien ik zsm een hoesje nodig had.
1 sep 2023
Beste Klant, Wat jammer dat kleur niet overeen kwam met de foto. Wij hebben dit direct doorgegeven. Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van het hoesje! Met vriendelijke groet, Mandy
30 aug 2023
Helaas past het hoesje niet voor mijn iPadAir4 Heb het hoesje teruggestuurd maar nog geen geld terug ontvangen
31 aug 2023
Beste klant, Vervelend dat de bestelde hoes niet past, dit willen wij natuurlijk graag oplossen. Zodra wij een terugkoppeling van u ontvangen hebben, gaan wij uitzoeken wat er fout is gegaan. Uw retour zou, volgens PostNL, gisterenmiddag binnen zijn gekomen en wordt z.s.m. behandeld. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte
30 aug 2023
Hoesje werd onterecht beschreven als geschikt voor mijn smartphone. Ik heb er dan maar zelf een gat in gemaakt voor de camera.
30 aug 2023
Beste klant, Vervelend te lezen dat het hoesje niet bij uw toestel past. Ik ga contact met u opnemen, zodat we uit kunnen zoeken wat er fout is gegaan en u een oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
24 aug 2023

Helaas het verkeerde hoesje geleverd, daarna wel weer snel een nieuwe ontvangen.

Helaas het verkeerde hoesje geleverd. Gelukkig wel weer snel het juiste hoesje ontvangen.
25 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat er een verkeerd hoesje gestuurd was, helaas gaat er wel een wat fout. Fijn dat we het snel voor u op konden lossen en u het juiste hoesje inmiddels heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Brigitte
23 aug 2023
Hoesje past niet helemaal goed. Lasig bij geluid harder of zachter zetten
24 aug 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet helemaal goed past. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Brigitte
21 aug 2023
Het flapje sluit minder goed dan mijn vorige telefoonhoes ook via jullie gekocht, dat valt tegen.
22 aug 2023
Beste klant, Vervelend te horen dat het hoesje minder goed sluit dan het vorige hoesje. Wanneer u wilt kunt u het hoesje omruilen via volgende link: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Wanneer u na aanmelding een ander product besteld is dit, met de ontvangen voucher code, kosteloos. Met vriendelijke groet, Brigitte
19 aug 2023
18 aug 2023
Had ander materiaal verwacht dit is troep
21 aug 2023
Beste klant, Wat jammer dat u niet tevreden bent over het ontvangen product. U kunt via volgende link het product aanmelden voor een retourzending: https://www.hoesjesdirect.nl/klantenservice/ruilen-retourneren Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte