hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.922 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

12 aug 2023
Bestellen en levering super snel. Maar het artikel is het net niet. Van aanraakscherm naar (met screenprotector) tik scherm.
14 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat de screen protector niet goed werkt. Ik zal contact met u opnemen om u een oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Brigitte
10 aug 2023
9 aug 2023
5 aug 2023
5 aug 2023
Gewoon t retourneren allemaal vragen hoe of wat
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Om na te gaan of u het juiste hoesje had ontvangen in verband met de door u gekozen retour reden, hadden wij het modelnummer van uw toestel nodig. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 aug 2023
Op de website staat : voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis. Zelf heb ik op woensdag de bestelling geplaatst en pas op zaterdag de bestelling ontvangen. Misschien de website aanpassen, als de levertijd niet gehaald kan worden
4 aug 2023
Beste klant, Het spijt ons dat de bezorging niet de volgende dag is gelukt. Helaas is door drukte bij de bezorgdienst de bezorging pas 2 dagen later gelukt. Fijn dat u de bestelling nu hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Remco
3 aug 2023
Vandaag besteld,morgen in huis. Die belofte niet halen mag vermeld worden ergens vóór het betaalmoment.
4 aug 2023
Beste klant, Het spijt ons dat u bestelling is niet de volgende dag is geleverd. Helaas is het op het moment druk bij de bezorgdienst waardoor sommige zendingen vertraagd worden. Fijn dat u de bestelling nu hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Remco

Ging niet vlekkeloos

1e bestelling was het verkeerde design 2e bestelling duurde lang voor ik t had
4 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend dat uw bestellingen niet vlekkeloos zijn gelopen. Ik zal via een e-mail contact met u opnemen om de verkeerd geleverde hoes voor u te vervangen of te vergoeden. Met vriendelijke groet, Remco
2 aug 2023
Jammer dat de verpakking alleen een papieren zakje was, waardoor het hoesje een deukje aan de voorkant heeft, leek ook dat het zakje open was gemaakt. Erg jammer.
3 aug 2023
Beste klant, Het spijt mij, dat het ontvangen hoesje beschadigd is. Hierover ga ik u een mail sturen, zodat we dat voor u op kunnen lossen. Inderdaad worden veel producten in stevige plastic enveloppen verzonden, maar dit gaat normaalgesproken zonder dat het product beschadigd. Met vriendelijke groet, Brigitte

24 uurs levering zou fijn zijn. Product prima

24 uurs levering zou ff jn zijn, product prima
2 aug 2023
Beste klant, Goed om te horen dat u tevreden bent over het product. Normaalgesproken worden leveringen binnen 1 werkdag bezorgd. Ik zie in ons systeem dat u uw bestelling op een zondag heeft geplaatst. In het weekend zijn wij helaas gesloten. Met vriendelijke groet, Yvonne
1 aug 2023

Hoek bij camera liet snel los

Het hoesje liet na één dag deels los bij de camera. Met een beetje lijm is dit wel te verhelpen maar bij de fabricage was een stiksel beter geweest om het omhulsel vast te zetten aan de plastic houder van de telefoon, maar dat zou de prijs ook hoger maken. Het hoesje is wel heel mooi en kan met een beetje secondenlijm weer lange tijd mee. De prijs kwaliteit verhouding is wel goed want voor €15,50 weet je dat er enige minpunten ‘kunnen’ zijn. Als je bereid bent om een (eventuele) kleine reparatie uit te voeren raad ik dit hoesje zeker aan, tenzij je vele tientallen euro’s uit wilt geven voor een stevigere hoes, en dat zou ik niet aanraden want de hoes is verder heel robuust.
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor de foto. Wat jammer dat het hoekje snel is losgelaten bij de camera. Het randje is dun vastgelijmd vanwege de dunne rand. Fijn dat u het heeft kunnen oplossen en het hoesje verder mooi vindt! Met vriendelijke groet, Yvonne
1 aug 2023
Snelle levering maar hoesje is nogal slap op het hoekje van het cameragat
2 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw ordernummer in ons systeem opgezocht, ik zie dat u bij ons geen hoesje maar een screenprotector besteld heeft. Het hoesje zal afkomstig zijn van een andere webshop. Met vriendelijke groet, Yvonne
30 jul 2023
Uitsparingen in hoesje komen niet mooi overeen met toestel, zelf wat aangepast door wat materiaal weg te slijpen.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat de uitsparingen van het hoesje niet mooi aansluiten met uw toestel. Ik zal u een e-mail toesturen om hier samen verder naar te kijken. Met vriendelijke groet, Yvonne
29 jul 2023
Goede service en leuk filmpje van hoe je de screenprotector moet plaatsen. Alleen niet duidelijk genoeg vermeld voor mij dat de screenprotector niet werkt in combinatie met een hoesje. Terwijl bij dit type telefoon altijd een hoesje wordt meegeleverd van de fabrikant. Dus het was voor mij nutteloos.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en het filmpje over het installeren van het product. Jammer om te horen dat het niet duidelijk genoeg was dat de screenprotector niet in combinatie met het hoesje werkt. Wij hebben dit vermeld op onze website, onder het kopje productspecificaties. Met vriendelijke groet, Yvonne
28 jul 2023
1 hoesje is goed. Helaas andere hoesje minder kwaliteit
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van een van de hoesjes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
26 jul 2023
Het hoesje ziet er gelikt uit, maar functioneel is anders. 4 kaartjes en weinig ruimte voor in het grote vak. Dit is maximaal, anders gaat de klipsluiting niet dicht.
26 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Op de foto op de website is te zien dat er 3 pasjes in het hoesje bewaard kunnen worden, en 2 pasjes aan de voorkant van de hoes. U zou de overige pasjes dus nog aan de voorkant kunnen bewaren, waarbij een handige pasjeshouder is meegeleverd. Met vriendelijke groet, Yvonne
22 jul 2023
Kwaliteit-prijs verhouding mag iets beter. Ontvangst levering (brievenbuspakket) was minimaal 3 dagen later dan beloofd.
24 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is het erg druk bij PostNL, waardoor er enkele vertragingen zijn ontstaan. Excuses voor het ongemak, ook namens PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
19 jul 2023
Het bestelde hoesje is kennelijk niet gecontroleerd op kwaliteit. De knoppen aan de zijkant van de GSM werken namelijk niet. De aansluiting van de knoppen aan de buitenzijde van het hoesje sluiten niet goed aan op die van de GSM zelf. Jammer.. eerdere ervaringen waren heel positief.
20 jul 2023
Beste klant, Vervelend te horen dat het hoesje niet helemaal goed om uw telefoon zit. We willen dit natuurlijk graag voor u oplossen. Ik ga contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Brigitte
18 jul 2023
Kontroleer de hoesjes ,magnetische sluiting niet krachtig genoeg.
19 jul 2023
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de magnetische sluiting. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice om het hoesje eventueel om te ruilen. Met vriendelijke groet, Yvonne