hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.405 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.902 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

13 apr 2024
Aan jullie lag het niet maar post.nl maakte er weer een zooitje van. Hadden gemeld dat het hoesje er was maar nee hoor, na veel zoektochten kwam het een paar dagen later. Misschien een andere bezorger uitzoeken?
Prima spullen, het had wel een dagje eerder bezorgd kunnen worden. Verder alles naar wens en met name de bijgevoegde info over het gebruik van de bestelde materialen was prima in orde!
Bestelling is simpel, de betaling was eenvoudig. Voorts is de bestelling prima uitgevoerd, daarnaast is de kwaliteit van het geleverde van uitstekende kwaliteit.
Hoesje is een beetje groot, het zou helpen om nog duidelijker aan Nederlands klanten de maten van centimeters die met inches corresponderen duidelijk te maken.

Goede service

Bestelde hoesje kwam verbogen aan. Contact gehad en binnen enkele dagen een nieuw hoesje thuis gekregen. Goede service. Dit nieuwe hoesje is prima.
Y.
-Ipad hoes is prima. -Hoesje voor mobiel iets minder. Geluid nu niet goed meer te reguleren (hoesje past minder goed dan de vorige).
30 mrt 2024

Bezorging was snel...alleen..

Bezorging was snel...alleen... hoesje was niet wat ik er van verwachte...magneetsluiting erg onhandig...hoesje zelf was wel mooi
24 mrt 2024
I pad hoesje met amandelbloesem is wat ik ervan verwachtte. Leuk, redelijk geprijsd, geen verzendkosten en snel ontvangen
19 mrt 2024
Bestellen en bezorgen is echt snel. Toch merk je het verschil met de originele van Apple. Maar ja is ook 2x zo duur.
Prima ik vraag mij wel af wanneer ik mij. Geld terug krijg van de hoesjes die ik terug gestuurd heb
HS
Henk S.
Nieuwegein
Het is snel geleverd in enveloppe post gelukkig geen grote dozen waar er 10 stuks in passen.
De hoezen stinken naar elektronica en de protector glas is net iets te klein!!
Pakket was niet goed geleverd wist niet waar het pakketje gebleven was
Vlugge en correcte levering. Het hoesje voldoet aan de verwachtingen.
19 mrt 2024
Vlugge levering, prijs/kwaliteit = ok...kleur wijkt iets af van foto
Hoesje besteld prima werking scherm met nieuwe glasprotector slecht
13 apr 2024

Na contact geld teruggekregen omdat het was uitverkocht

Was uitverkocht na betaling, maar alles netjes teruggekregen.
Goede kwaliteit hoesje, levering duurde net iets te lang.
Snelle levering. Product voldoet aan verwachting.
Goed geinformeerd, alles netjes op tijd geleverd.