hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.539 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.569 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

1 okt 2024

Prima leverancier

Ondanks dat de levering niet lekker is verlopen en dat dat niet aan Hoesjesdirect.nl te wijten was, hebben zij wel professioneel gehandeld door gerust te stellen en gevraagd geduld te hebben. En dat was precies wat ik nodig had.

Fijn overzichtelijke site!

Bij hoesjes.nl de Mobigear Lanyard Card Sleutelkoord Bevestigingskaart Zonder Koord zwart besteld wat gemakkelijk was. Overzichtelijke site, veilige betaling. Bezorging zoals agg per mail. Tevreden! Nu een aantal dagen de Mobigear Lanyard Card Sleutelkoord Bevestigingskaart Zonder Koord zwart in gebruik (nadat de plastic versie (ander merk) gescheurd was) en ook daarmee tevreden!
LS
Lily S.
Westerwolde

Mooie spullen, fijne service

Mooi, stevig spul (telefoonhoesje en screenprotector) voor een goede prijs en het kwam snel. Een dag later had ik een alternatieve screenprotector in huis, nadat ik had laten weten dat de telefoon niet werkte met het model dat ik had besteld. Service van de zaak. Daar kom ik terug.
9 okt 2024
Hoesjes direct heeft mij het perfecte hoesje geleverd. Alleen duurde het wat lang voordat deze afgeleverd werdt En dan nog bij het verkeerde adres. Ik denk dat de onduidelijke vermelding huisnummer op de site hier debet aan ligt. Maar never mind, ik heb hem.
9 okt 2024
Eerste zending is zoek geraakt bij de bezorger . Na veel zoeken is er een nieuwe zending aangeboden hoewel de verkoper geen schuld heeft aan de vermissing. Genereuze oplossing geboden door zeer vriendelijke dames op kantoor. Aanrader voor de volgende keer.🏆
9 okt 2024

Prima hoes tegen prima prijs top!

duurde 5 dagen voor ik het in huis had maar dat ligt bij postnl. dezelfde avond nog bericht dat hij verstuurd was door hoesjesdirect.nl prima ding tegen prima prijs dus erg tevreden. Bon ook gelijk op de mail gekregen. Duidelijk en geen poespas.
4 okt 2024
Het hoesje is prachtig en van goede kwaliteit, verzending was snel maar Post.nl liet het afweten. Kreeg de leugen dat het pakket bezorgd was maar werd pas de volgende dag bezorgd. Lof voor hoesjesdirect.nl maar een min voor de bezorger.
In eerste instantie verkeerde hoesje besteld retourneren ging eenvoudig Uiteindelijk een iets luxere hoesje besteld voor mijn nieuwe IPhone 14 Snel geleverd Goed van kwaliteit en voldoet aan de beschreven specificaties
HB
Hennie B.
Ridderkerk
Precies wat bedoelt werd ontvangen. En ook nog op tijd. Track en trace code werkte helaas niet maar kwam toch goed. Hartelijk dank voor uw service en de lage prijs die ook zonder leveringskosten was.
Gewoon goed! Ben blij met mijn bestelling, had mijn items makkelijk gevonden en betaling ging ook eenvoudig. De verzending was snel en goed verpakt. Geen enkel minpunt op te noemen, bedankt!.
PH
P. H.
Spijkenisse
De fijne en snelle behandeling ondanks het feit dat ik een van deartikelen fout had besteld. Snel retour gestuurd en de goede ontvangen. Prima bedrijf.
Mooi hoesje, duidelijke info over aanbrengen van screenprotector. Het enige minpuntje is dat het niet meteen duidelijk is wanneer het geleverd wordt.
1 okt 2024

vlotte bestelling, goede prijs-kwaliteit

Makkelijke en vlotte bestelling. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. De producten (hoesje en camerabescherming) zijn absoluut hun geld waard.
28 sep 2024
Direct bestelbevestiging ontvangen. Steeds berichten ontvangen over het verzendproces. Na ontvangst nog een navraag ontvangen over tevredenheid.
Mooie artikelen tegen een prima prijs. Ik had mijn bestelling binnen de kortste keren thuis (precies zoals beloofd). Goed bedrijf!
Nette en snelle levering. Prima hoesje . Ook opvolging is geweldig, wordt actief gemaild om na te gaan of de levering is gelukt!
5 okt 2024
De extra mail met uitleg over hoe ik een glazen screenprotector moet bevestigen was erg attent ( en duidelijk). Hiervoor dank.
Snelle service dag erna geleverd al vond ik het hoesje net de groot wel veilig maar te dik zeg maar mag van mij wat platter

Top service van het begin tot het einde

Overzichtelijke website met veel info - snelle en makkelijke bestelling - veilige betaling - snelle en correcte levering.
9 okt 2024
Een van de weinige shops die een bookcover aanbiedt voor de oppo reno 7. Verder ging alles zoals gemeld in de mails top!