hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.271 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Hebbes! :-)

Ik wilde een "hard shell" (beschermende boven- en onderkant) voor mijn nieuwe MacBook. "Apple" betekent "kassa" (terecht of niet), maar hoesjesdirect.nl biedt goedkopere keuzes dan waar ik die computer gekocht heb. Bovendien onmiddellijke en gratis verzending. - Ik kan de pasvorm nog niet beoordelen, want mijn computer is nog niet hier. Hoesjesdirect.nl heeft echter ook een link naar een instructievideo (overdreven gezegd: "montage-handleiding") gestuurd. Heel attent! Misschien ruimte voor verbetering: mij staat bij, dat ik de doorzichtige kleurloze shells voor mijn model MacBook voorgeschoteld kreeg, en niet meteen zag, hoe ik een gekleurde kon kiezen.
4 jul 2024

Ongelofelijk goeie service!

Ik ben zelf een Astronaut die werkzaamheden verricht in en uit het ISS ( International Space Station) ik heb een mobile houder besteld van 14 Euro aan boord van het ISS op een hoogte van 400 km in de ruimte. De volgende dag werd mijn mobiele houder door GSM punt netjes geleverd. GSM PUNT heeft voor de levering gebruikt gemaakt van de Crew Dragon van space x. Alles is goed en veilig verlopen. Met Dank Danny Binda. Ps, op de foto kunnen jullie zien hoe de Crew Dragon 2 komt aan zweven met mij mobile houder van 14 Euro.

positief verrast!

Heel goed en super kwalitatief hoesje gekregen. Andere bekende webshop een hoes besteld (meer foam achtig), maar hier zat de iPad niet fijn in (wat betreft de standaard). Toen deze gekocht zodat mijn zoon met de iPad zijn spelletjes kan spelen en versteld van de kwaliteit. Ook als ikzelf de iPad met hoes wil gebruiken, is hij niet kinderachtig en is de standaard die in de hoes zit verwerkt super en heeft een goede kijkhoek.

Eenvoudig de beste artikelen bestellen.

Bestellen via de website gaat heel gemakkelijk omdat er heel veel informatie over de artikelen te vinden is. Bij levering was ik zeer verwonderd over hoe goed de verpakking was, heel netjes en vooral ook heel stevig en dus ook veilig voor transport. Dat ze hun producten dan ook nog aan zeer voordelige prijzen aanbieden maakt het plaatje helemaal compleet.
22 jun 2024
Prima hoesje , snel verzonden. Alleen jammer dat CaseMe het design heeft aangepast. In mijn oude zaten meer pasjes vakjes en had je 2 insteek vakjes achter de pasjes. Dat is er nu nog maar 1. Erg jammer. Daar bewaar ik briefgeld. ( in ritsvakje scheurt dat kapot. In het andere vakje had ik spaarkaarten. Verder is het hoesje prima
DV
27 jun 2024

Top bedrijf…

Na een verkeerde hoesje ontvangen te hebben, is het vrij makkelijk het verkeerde hoesje weer terug te sturen. En met een korting voucher die ze je toesturen, kun je kosteloos een nieuwe hoes bestellen. Het bedrag van het teruggestuurde hoesje wordt ook weer vrij snel terug gestort. Top bedrijf.
Fijne hoes van mooie kwaliteit waar mijn hp 15 inch laptop goed in past. Tip: check van tevoren de maten, want dit verschilt per laptop. De kleur is wat donkerder dan op de foto, maar alsnog erg mooi. Het opstaande randje is erg handig als je de laptop bv. op je schoot zet!
4 jul 2024

Goede service

PostNL had mijn bestelde hoesje niet bezorgd. Had dat laten weten en kreeg toen een nieuw hoesje. Helaas voor een ander toestel. Wordt er meteen weer een goed hoesje gestuurd en het verkeerde hoeft niet terug. Service hoor.

Wat een fijn bedrijf en top service!

Wat een fijn bedrijf. Goede kwaliteit en perfecte service! Hoesje was snel binnen. Helaas was er een fabricagefout, maar door contact op te nemen werd het snel opgelost en is een nieuw hoesje onderweg!
DV
D v.
Strijen

Snelle verzending, goede kwaliteit

Snelle verzending, goede en overzichtelijke site met zeer goede filtering. Het product is zoals omschreven en het voldoet aan de eisen. Een volgende keer zal ik hoesjesdirect.nl als eerste bezoeken.
19 jun 2024
Goede snelle service, de kleur oogt op de foto's wel iets anders. Er lijkt op de foto's een kleureffect op de hoesjes, maar in mijn geval was het hoesje helemaal zwart. Afgezien daarvan mooi hoesje.
26 jun 2024

Samsung Galaxy S21 Hoesje Hardcase Backcover met Pasjeshouder

We hebben alletwee een hoesje gekocht in verschillende kleuren. Het zijn hele mooie hoesjes en vooral de knopjes aan de zijkant voor aan/uit en hard/zacht werken perfect. We zijn er heel blij mee.
19 jun 2024

Verleden week 2 telefoonhoesjes besteld…

Verleden week 2 telefoonhoesjes besteld en de volgende dag al in huis. Ontzettend makkelijk te bestellen en veel keus, dus voor iedereen is er wel iets te vinden. Petje af voor Hoesjesdirect.nl
2 jul 2024
Item verkeerd besteld, klantenservice gemaild en meteen reactie en aankoopbedrag teruggestort gekregen. Daarna juiste item besteld en snel in huis. Hoesje ook goede kwaliteit/prijsverhouding
18 jun 2024

Foute bestelling snel opgelost!

Was een foutje gemaakt, had per ongeluk een verkeerd product ontvangen. Zeer snel opgelost! Mocht het verkeerd verstuurde product houden en kreeg gelijk het juiste product opgestuurd.
Niets kan beter gedaan worden. Alles verliep perfect (van bestelling tot levering). Het hoesje was eveneens volgens mijn verwachting en het was heel mooi en van robuste kwaliteit.
20 jun 2024

Perfect

Super snelle verzending, producten precies zoals verwacht en hartstikke betaalbaar. Ook krijg je nog een instructiefilmpje toegestuurd over hoe het product te gebruiken. Aanrader!
FC
F.C. C.
's-Gravenhage
Een kort draadje voor in de auto nodig. Apple lightning+usb. Zij hadden het en snel binnen. Goed stevig draadje waardoor mijn apple carplay fantastisch werkt
27 jun 2024
Alles netjes afgeleverd maar mag mss net iets sneller. De belofte is "voor 21u besteld is de volgende dag thuis" maar bij mij was het 4 dagen wachten.
20 jun 2024

Horloge bandje

Super service. De magneet van het bandje werkte niet, dit aangegeven en ik kreeg een nieuwe bandje dezelfde dag opgestuurd. Helemaal tevreden!!