hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.548 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

9 nov. 2022
Mijn bestelling werd niet bij mij bezorgd, ook niet na een week. Ik heb telefonisch contact opgenomen met hoesjesdirect. Mij werd toegezegd dat zij de bestelde ipad-hoes dezelfde dag nogmaals zouden versturen. De volgende dag had ik het bestelde alsnog in de brievenbus.
10 nov. 2022
Op de site is gemakkelijk je telefoon te zoeken. Hoesje uitzoeken en bestellen. Dat gaat hier bijzonder eenvoudig. En... de volgende dag in de brievenbus. TOP!
Wat een fijne en snelle service. Het bleek dat ik een hoesje had besteld voor een OnePlus 9 ipv een OnePlus 9 pro. İk mocht kostenloos een hoesje bestellen voor mijn OnePlus 9 pro. De volgende dag had ik het mooie en kwalitatieve hoesje al thuis.
2 nov. 2022
Ik was heel blij dat ik antwoord kreeg op mijn vraag omtrent het product. Er was ook info over het versturen van het hoesje zodat ik wist wanneer ik de levering mocht verwachten. Heel fijn!
12 nov. 2022
Bestelling netjes en tijdig gekregen. Ik moest ze jammer genoeg terugsturen omdat mijn dochter ook al besteld had. Ik heb mijn geld correct en snel teruggekregen. Bedankt!
Goede service. Ik had een hoes voor mijn laptop besteld en deze bleek naderhand toch de verkeerde maat te zijn. Kon keurig een nieuwe, passende, nabestellen
Post nl heeft het hoesje terug gestuurd naar jullie vanwege een fout adres 😏 waarna jullie contact opnamen en vervolgens het naar mijn werk hebben gestuurd
8 nov. 2022
Tegen sluitingstijd besteld en de volgende dag door Post NL geleverd; top! Hoesje was keurig verpakt en van goede kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs.
11 nov. 2022
Mooi hoesje, ziet eruit zoals het was afgebeeld. Handig ritsje voor wat papiergeld en aan de binnenkant nog extra insteek voor pasjes. Snelle levering.
Snel geleverd na bestellen en het was netjes verpakt en verzonden. Hoesje past perfect. Stevig materiaal. Prijs is prima voor wat ik heb gekregen.
De eerste bestelling was helaas verkeerd gegaan van mijn kant maar mocht toch een nieuwe uitzoeken en het hoesje behouden fantastische service.
13 nov. 2022
Hoesje , super tevreden over. Levering iets minder, het stak in de brievenbus en er half uit. Terwijl onze winkel van 9 tot ‘d nachts open is.
1 nov. 2022
Dacht dat het pakketje verdwenen was maar hoesjedirect.nl kon prima achterhalen waar het was en bleek nog onderweg te zijn. Top geregeld
2 nov. 2022
Wel hoesjes beschikbaar voor mijn Asus telefoon terwijl weinig andere winkels dit hadden. Snel besteld en verzonden, helemaal tevreden.
Had het verkeerde besteld maar kon makkelijk ruilen. Kreeg zelfs het nieuwe artikel binnen voordat ik het oude had teruggestuurd.
1 nov. 2022
Goede afhandeling En zeer tevreden over product Alleen jammer dat post nl weer eens traag was met afleveren in de brievenbus
4 nov. 2022
Mooi product Veel keuze, goede zoekfilters, snel besteld en snel geleverd. Een mooi en goed product. Zeker aan te bevelen.
De door mij verkeerde hoesje terug gezonden en naadloos vervangen dooreen passende. Help desk zeer accuraat enbehulpzaam
Echt een fijn bedrijf,vriendelijk, kreeg meteen een code om iets nieuws te bestellen na dat het ene hoesje niet paste.
het hoesje zelf bevalt prima, mooie kleur en makkelijk om de telefoon te doen. snelle afhandeling van mijn bestelling