hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.936 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Heel goede ervaring met hoesjes direct. Tas voor tablet/laptop besteld waarbij de eerste tas toch te groot was. Je kunt de tas zonder kosten retourneren als je akkoord gaat met een tegoedbon. Die gebruikt en een kleinere tas besteld die de volgende dag werd geleverd. Aan te bevelen!
Ik had Een Telefoontasje besteld, maar helaas bij ontvangst was de rits stuk, ik heb de klantenservice meteen een e-mail gestuurd en binnen drie dagen heb ik een nieuw tasje mogen ontvangen. Dus Chapeau voor Hoesjes Direkt.
Uitstekende service bij de bestelling, de uitlevering en vooral de nazorg verdient een dikke vette pluim. Door omruiling van mijn nieuwe smartphone, moest ook het hoesje omgewisseld worden; dit was voor hoesjesdirect
Ontzettend leuke IPad beschermer gekocht. Bloesem van Van Gogh. Heel blij mee. Ook iets teruggestuurd wat ik ter vergelijking had gekocht. Gisteren opgestuurd, vandaag het retour bedrag al op mijn Paypal account.
Ik kocht een kleine laptoptasvoor mijn nieuwe MacBook Air en vond een mooie voor heel weinig geld. Kwaliteit lijkt me oke ook al kan je er nu nog niets over zeggen.
Ik had de verkeerde besteld, mailde naar de site en ik mocht een nieuwe bestellen en hoefde de verkeerde niet retour te sturen zonder extra kosten, super geregeld!
Bij mijn eerste aankoop kreeg ik een kortingscode, die ik bij mijn tweede aankoop probleemloos kon verzilveren Snelle levering voor een alleszins redelijke prijs
Wij hadden per ongeluk artikelen voor een iPhone 11 Pro Max besteld ipv een iPhone 11. Alle lof, we mochten het terugsturen en kregen een tegoedbon. Hulde!
Ben heel blij met mijn telefoonhoes. Hij kan ook los gebruikt worden als een portemonnee als je de telefoon loskoppeld. En er kunnen veel pasjes in!
Prima product en bewonderenswaardig het geduld waarmee de servicemedewerker ons hielp het juiste product te vinden voor onze “bejaarde” IPad Pro
Cover mat voor macbook pro bleek heel vlekgevoelig. Direct code om nieuwe te bestellen. Oude zelf wegdoen. Prima no nonsense service.
Uitgebreide keuze van hoesjes voor betreffende smartphone! Het gekozen hoesje is van degelijke kwaliteit en oogt ook high-end.
Snelle levering van het tweede exemplaar omdat de eerste bestelling via post. L wel bezorgd was maar niet in mijn brievenbus
Snel en product is zoals op de website staat. Toen mijn pakje niet kwam werd er meteen een ander exemplaar verstuurd. Top!
bij een duidelijke fabricagefout zonder dralen nieuw hoesje, geen gehannes met terugsturen wat ook had gekund natuurlijk.
Heldere website en duidelijk bestelproces. Zowel met brievenbuspost als met pakketpost (track & trace) snel ontvangen.
Supersnelle levering, en snel omgeruild ,ondanks dat ik zelf verkeerd besteld had, Super service. Beter kan niet.
Bestelde kleur IPad hoesje was er niet kreeg keurig een mailtje andere kleur besteld volgende dag al in huis TOP.
Bestelde hoesje paste perfect op mijn GSM. Openingen voor micro, luidspreker, camera's en flash allemaal correct.
Heel bijzonder. In de avond besteld de andere dag lag de hoes in de brievenbus. En daarbij was de hoes heel mooi.