hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.473 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Betaling moet nog wel retour Verder niets op aan te merken Alles verliep vlot en correct Ook retourzending. Keurig afgehandeld op m’n geld na

screenprotector

Ik had een screenprotector besteld en deze bleek niet te passen, wat wel als passend aangegeven was. Werd direct opgelost! Heel fijn!
Bij hoesjes was het ok .maar bij ptt een bende hep her nog niet ontvangen en volgens de mail hebben zij het besteld maar waar dan
Goede communicatie en service. Bij de post was iets niet goed gegaan en is prima opgelost. Snelle en professionele reactie.
Prima contact via de telefoon en een snelle omruiling van het verkeerde hoesje. Tevens werd teveel betaalde snel verrekend.
Goede kwaliteit, vooral het magneet deel dit is daarom. Voor min perfect. En het hoesje/ portemonee is een mooie toevoeging
NV
Nara V.
Waddinxveen
Snelle en correcte levering. Duidelijke website en de nodige uitleg voor het gebruik van de glascover voor de telefoon.
30 mrt 2024
Prijs en kwaliteit voldoen aan mijn verwachting. Het telefoon hoesje lag, prima verpakt, binnen 24 uur in de brievenbus

Vergist in de maat.

Ik had me vergist in de maat vh hoesje. De tweede kwam echt supersnel! Ook het geld netjes en snel verrekend. Top!
Mooi hoesje juist het gene wat ik wou en snel levering zeer goede kwaliteit niets op aan te merken super shop
service van retourneren. per abuis iets dubbel besteld, kon retourneren, bedrag heel snel op mijn rekening.

Best koop

Snelle levering, goed product. Extra mail ontvangen met praktische tips om het product correct te gebruiken.
Ik had mij een verkeerde voorstelling gemaakt. Volgens de regels teruggestuurd. Was geen enkel probleem
Het is gewoon goed, om bij hoesjes direct een aankoop te doen, goede en snelle afhandeling en levering.
ben zeer tevreden een mooi hoesje en snelle levering ik ben niet zo handig om een foto toe te voegen

Twee screens besteld een ervan kapot

Twee screens besteld, een er van kwam kapot aan, foto gemaakt en er werd gelijk een nieuwe gestuurd.
30 mrt 2024
Prima service,had bekeerde besteld ,retour gedaan en nieuwe gekregen snelle levering geen problemen
7 apr 2024
Prima kwaliteit voor dat geld! Heb er meteen een hele zooi op voorraad gekocht. Snel geleverd ook!
Eerste levering was beschadigd. Zonder veel trammelant direct een nieuwe ontvangen en die is prima.
prima hoesje voor die prijs Misschien iets duidelijker wat betreft af metingen I.V.M jaartal ipiad