Lucardi Juwelier Zwijndrecht

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden348 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Op de warmste dag van het jaar uitstekend geholpen door 2 vriendelijke en uiterst kundige dames van Lucardi. Mijn horloge deed het niet meer en ik kreeg hem ook als handige doe-het-zelver niet meer aan de praat. Dus besloten een nieuw horloge te kopen. Dat was zo gepiept. 3 elementjes eruit en hij zat als gegoten. Toch nog maar even mijn oude horloge laten zien. En wat gebeurt? Binnen 5 minuten had de verkoopster/reparateur het horloge weer aan de praat. Nu heb ik 2 horloges en mijn lesje geleerd: niet zelf aan horloges knutselen, maar het aan de vakvrouwen van Lucardi over laten!

3 feb 2024
De meiden in de winkel hebben totaal geen pit. Ook geen benul van de hoeveelheid mensen er staan te wachten. Want gaan gewoon naar achter om wat te eten. Horloge moest op maat worden gemaakt, maar duurde meer dan een uur.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwijndrecht

Erg leuke oorbellen die gemakkelijk in en uit gaan
Ik werd goed geholpen, en ook naar mijn buurjongetje.
Heel fijne ervaring, snel, deskundig en zeer vriendelijk. Wij komen er zeker terug.
Van de week spontaan bij Lucardi binnen gelopen met de vraag of ze ook tweede gaatjes schieten ? Hierop werd bevestigend geantwoord en nog geen tien minuten later liep ik blij naar buiten met aan elke oor twee oorbellen. Superblij mee !
Vriendelijk geholpen ,nette zaak,mooie uitstraling,behulpzaam, perfect,daargaatje voor naar een winkel.
de behandeling was uitstekend. Heel fijn geholpen . komen zeker terug.
Verkoopster neemt de tijd
IW
Ineke W.
Hendrik Ido Ambacht
De verkoopster was heel aardig en ik ben heel netjes geholpen . Kreeg ook een goed advies .
Ik denk dat je de manier waarop je medewerkers klanten behandelen kunt verbeteren door de manier waarop ze eruitzien. Het maakt niet uit of de persoon goed of slecht verzorgd is, blank of zwart, de behandeling moet net zo vriendelijk zijn als die van blanke mensen, 'Nederlanders'. met vriendelijke groet A Ferreira.
30 apr 2024
30 apr 2024
Ik werd zeer goed geholpen door een zeer charmante dame die haar vak verstond. De winkel in Zwijndrecht is een echte aanrader
25 apr 2024
22 apr 2024
Lekker snel en goed geholpen.
21 apr 2024
Ik ging speciaal vanuit Dordrecht daarheen..omdat de dames zo vriendelijk zijn .In Dordrecht is de leidinggevende echt een verschrikkelijk onaardige vrouw. Ik ben daar vaak genoeg geweest..genoeg uitgegeven. Maar door haar weiger ik nog daar te shoppen.
19 apr 2024
Goed en 'n netjes geholpen door de verkoopster
AV
Agnes v.
Hendrik Ido Ambacht
17 apr 2024

Prettig en kundig

Goed geadviseerd door prettige en kundige dame. Ook goed geholpen bij het aanmaken van een account op mij iPhone.