Lucardi Juwelier Zwijndrecht

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Op de warmste dag van het jaar uitstekend geholpen door 2 vriendelijke en uiterst kundige dames van Lucardi. Mijn horloge deed het niet meer en ik kreeg hem ook als handige doe-het-zelver niet meer aan de praat. Dus besloten een nieuw horloge te kopen. Dat was zo gepiept. 3 elementjes eruit en hij zat als gegoten. Toch nog maar even mijn oude horloge laten zien. En wat gebeurt? Binnen 5 minuten had de verkoopster/reparateur het horloge weer aan de praat. Nu heb ik 2 horloges en mijn lesje geleerd: niet zelf aan horloges knutselen, maar het aan de vakvrouwen van Lucardi over laten!

3 feb 2024
De meiden in de winkel hebben totaal geen pit. Ook geen benul van de hoeveelheid mensen er staan te wachten. Want gaan gewoon naar achter om wat te eten. Horloge moest op maat worden gemaakt, maar duurde meer dan een uur.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwijndrecht

24 mrt 2024
De verkoopster liet mij een aantal artikelen zien die ook mij interesse wekte waardoor ik toch een andere keuze heb gemaakt
16 mrt 2024
Heel fijn geholpen. We kregen ook de tijd en gelegenheid om na te denken. En ook gewoon leuk gesprek met verkoper.
17 mrt 2024
Ze nemen de tijd voor je. Vriendelijk personeel.
23 mrt 2024
Snel geholpen. Normaal best lang wachten.

Het is dicht bij en altijd leuke dingen

Ben door de verkoopster zeer…vriendelijk en met geduld geholpen

Ben door de verkoopster zeer vriendelijk geholpen, nam zeker de tijd. En tijdens de keuze maken, ook gezellig gepraat en mee gedacht. Moet zeggen dat het ook wel eens anders gaat, was een oudere dame, mijn gevoel is dat deze dame toch meer ervaring en geduld heeft dan haar jongere collega’s.
Prettig personeel, vrolijk en uitermate behulpzaam
De vriendelijkheid van de verkoopster
Fijn geholpen
Zowel voor de wat betere juweeltjes en wat duurdere kan je er ook voor de kleine beurs hele leuke sieraden kopen ook veel keuze’s dus voor elk wat wils .iedereen tevreden.je wordt er leuk geholpen dat is van grote waarden voor de klanten
WP
Willy P.
Hendrik Ido Ambacht
26 aug 2023
De hulpvaardigheid van een jonge medewerkster. Nadeel, het lange wachten totdat er 1 personeelslid bij kwam. Het was na half 2. Dus van pauze was geen sprake meer van. Dat was eerder in de week ook al.
14 aug 2023
Hele vriendelijke medewerkers, die de tijd en moeite voor je nemen, en rond bellen naar een ander filiaal, om te kijken of ze daar het sieraad hebben enz. Dus super
13 okt 2023
Goede service, gekregen wat ik wilde gelijk op goede maat gemaakt. Wel wat langer moeten wachten omdat er maar 1 medewerker was en aardig wat klanten.
13 okt 2023
Helaas waren de gouden oorbellen er niet ,er was een hoop verkocht (leeg),nu goedkope oorbellen gekocht ,de dames waren heel klantvriendelijk !
24 jul 2023
Vonden een mooi kado voor mijn vrouw voor haar verjaardag. Goed geholpen door verkoopster. Kon moeilijk beter.

Goed geholpen

We zijn goed geholpen en even armbandje gepast bij ons kindje, zodat we zeker weten de juiste maat hebben.
9 jun 2023
Niet erg klantvriendelijk. Je moet lang wachten. De verkoopster ziet je zogenaamd niet staan.
1 jul 2023
Lang wachten voor ik geholpen werd !!! Wel heel vriendelijk personeel !!!
12 nov 2023
het is nette winkelen goed bedient en zeer behulpzaam en trouwbaar
31 aug 2023
Enorm vriendelijke verkoopster met veel kennis van zaken.