Beste heer/mevrouw Velsen, bedankt voor uw review. Helaas heeft het langer geduurd dan verwacht om uw bestelling te sturen, nogmaals onze excuses voor de langere levertijd. Wij hopen dat het artikel naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
26 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakketje niet geleverd door PostNL. Daarna allemaal loze beloftes en moest ik telkens zelf achter mijn geld aan.
Beoordeling melden
Antwoord van Girastore.nl
27 feb 2024
Beste mevrouw Schaap, Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat u ontevreden bent over de voortgang van de levering.
De eerste levering is zoekgeraakt bij de bezorgdienst, waarvoor we een onderzoek hebben ingediend. Daarna hebben we een nieuwe levering voor u klaargezet, maar helaas heeft een storing in ons magazijn ervoor gezorgd dat deze niet op tijd kon worden verzonden.
In overleg met u hebben we besloten het aankoopbedrag terug te storten, waarna u een nieuwe bestelling heeft geplaatst. Gelukkig is deze nieuwe bestelling wel keurig bij u geleverd.
We vinden het spijtig dat uw bestelling niet direct kon worden geleverd en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
16 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Elders kunnen de zelfde producten. Goed koper zijn vandaar ik niet alles bij de site heb. Besteld. Maar bestelling was keurig optijd en goed verpakt
Beoordeling melden
12 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Absurde verzendkosten voor een brievenbuspakkettje.
€ 8,95 is echt schandalig, schaam u!
Retourbeleid ook waardeloos.
Op eigen kosten retourneren.
Heel slechte webshop!
Beoordeling melden
Antwoord van Girastore.nl
13 nov 2023
Geachte heer van der Woude, wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
22 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Bij het bestellen, iedere keer als je langer dan 5 minuten weg was, kon je weer opnieuw beginnen aan je bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Girastore.nl
23 aug 2023
Beste meneer Greuningen, Het klopt dat uw winkelwagen na enige tijd geleegd wordt als u de bestelling niet afmaakt. Goed om te weten is dat als u een account aanmaakt uw bestelling daarin opgeslagen wordt. Zodoende kunt u altijd verder waar u gebleven was. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
19 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Overdreven grote verpakking
Niet al te snelle levering, gigantische verpakking voor een klein product
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.