Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.881 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2017
Girastore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Verzending van producten laat, voor deze tijd, lang op zich wachten. Wanneer producten niet op voorraad zijn in lokale magazijnen dan kan daar veel beter over gecommuniceerd worden. Je kan de volgende dag of die week niet aan de slag met je bestelling. Hou er rekening mee wanneer je hier iets besteld
RG
Roy G.
Warmenhuizen

12 nov 2023
Absurde verzendkosten voor een brievenbuspakkettje. € 8,95 is echt schandalig, schaam u! Retourbeleid ook waardeloos. Op eigen kosten retourneren. Heel slechte webshop!

Beoordelingen voor Girastore.nl

Prima service
JH
Jos H.
VENRAY
Communicatie over leveringsdatum kan iets beter.
snelle levering en prima product
24 feb 2024
Zeer snelle levering.
Gewoon goede informatie ontvangen en daarom de juiste keuze kunnen maken. Duidelijk was dat mijn bestelling vanwege de kerst niet direct zou kunnen worden verzonden en dat was ook zo. Kortom; duidelijkheid en uiteindelijk prima het juiste product afgeleverd na de aangegeven tijd.
Het was moeilijk om het juiste product te vinden, ook omdat ik niet precies wist wat wij nodig hadden. Wij waren alleen het plastic van de schakelaar nodig en niet het binnenwerk. Zonder binnenwerk was niet te vinden helaas.
21 jan 2024

Gira schakelmateriaal nodig dan is dit de site!!!

5 sterren geef ik nooit want er is altijd wel wat aan te merken op een webshop qua lay-out en vormgeving. Maar selectie, betalen en verzenden is prima geregel.
MV
Mila v.
Amsterdam
Vlot bezorgd. De website vind ik helaas onoverzichtelijk en het kostte mij veel moeite om het juiste materiaal te bestellen. .
ST
S. T.
LOON OP ZAND

een lichtpuntje

snel besteld en snel geleverd! Alleen zijn de behandelings= en bezrgksten wel aan de erg hoge kant!!!
Duidelijke website en snelle levering
Goed en snel bezorgt
RG
Roy G.
Warmenhuizen
19 aug 2023
Antwoord van Girastore.nl
21 aug 2023
Beste heer Gootjes, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u heeft moeten wachten op uw bestelling. U heeft van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. De getoonde levertijd is alleen op basis van het aantal dat voorradig is. Mocht u meer willen bestellen dan voorradig en wenst u de levertijd te weten alvorens het bestellen, neem dan gerust even contact met ons op. Daarnaast proberen wij iedereen, die langer moeten wachten dan gebruikelijk, up-to-date te houden over de status van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
Info door bedrijf uitstekend. Snelheid van levering perfect. Ipv pakketpost (relatief duur) had het ook briefpost kunnen zijn !!! Porto was meer dan kosten van het bestelde.
JV
Joost v.
Dongen
30 jul 2023
Snelle levering, goede communicatie. Artikel was wel wat duurder dan in andere webshops.
JA
Jopy A.
Halsteren
29 jun 2023
mooi materiaal mischien iets meer op vooraad houden zodat de wachttijden korter zijn
10 okt 2023
prima website, prima materiaal, snelle service maar erg hoge bezorgkosten
18 mei 2023
De bijzonder snelle levering.