ledwereld.nl- Logo - Beoordelingen

ledwereld.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

Producten doen wat het moet doen. De kleinste ledlampjes hebben een slecht design voor ophanging. Een loszittende veer. Duidelijk goedkoop en niet over na gedacht. (Design een vaste veer) Verder zijn beide lamp types kopie van design van inbouw spot. De connector van de spot zit op ca. 10 cm van de spot. Prima voor inbouw maar voor opbouw al snel in het zicht. Liever min. 50 cm aan de spot zodat deze wegwerkbaar is

De led tl snel bezorgd. Helaas was 1 vd twee stuk. Dus nogmaals een besteld. Ook deze kwam stuk aan. Heb een bericgt gestuurd, nu afwachten of ik een nieuwe(niet stuk) krijg.

Beoordelingen voor ledwereld.nl

beschadiging aan de licht bak. plus van de vier bijgeleverde led lampen was er een kapot (in stukken)
Antwoord van ledwereld.nl
Beste Kees, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat het product beschadigd bij u is aangekomen! U kunt in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Led Wereld.

mooie spotjes en top service

Heb spotjes (Vivaro) in badkamer gekocht. Zien er goed uit en geven mooi ligt. Had eerst met te lage lichtsterkte besteld. Omwisselen naar betere ging zeer soepel en snel. Dinsdagmiddag retour gestuurd, donderdagochtend nieuwe geleverd gekregen. Super!

Geweldige klantvriendelijkheid.

Ondanks een klein foutje, wat snel werd hersteld heb ik een paar mooie inbouwspot toegestuurd gekregen. Kreeg bij de keuze hiervan technische ondersteuning van een dame bij de klantenservice. Supervriendelijke hulp manier anders zeggen. Gewoon top!
Zeer vriendelijk en adequaat geholpen. Bij een verkeerde driver besteld, gemakkelijk om te wisselen voor de juiste. Het teveel betaalde prijsverschil ook direkt teruggestort. Al met al een prima webshop waar men service belangrijk vind..
10 feb 2024

Verkeerde spotjes…

Wij hadden de verkeerde spotjes besteld en dank zij hulp van de klantenservice hebben we het nog omgezet. Wij kregen via de e-mail een qr code waarmee we de extra kosten overmaken . Erg helpvol!
Goed advies. Ben heel goed per e-mail geholpen met wat ik moest bestellen. Ondanks dat het geen grote bestelling betrof, werd er toch iedere keer netjes op geantwoord. Compliment!
3 feb 2024

vooraf controle winkelmand…

Ik heb van te voren mijn winkelmand laten controleren door Ledwereld: dit wil ik (uitleg) en ben ik zo compleet? De medewerkster van Ledwereld heeft de juiste aanvulling gegeven.
28 jan 2024
Altijd een snelle levering maar jammer dat ik mijn gewenste lamp niet voorradig was. Maar zeer snelle service omtrent de afhandeling voor een vervangend exemplaar.
28 jan 2024

Perfect!

Al één paar keer besteld! Perfect de spotjes! Met afstandsbediening! Gewoon top! Onder de afdak en vóór binnen besteld!
LV
Lenny v.
Alphen a.d. Rijn
Gezien /besteld en precies gekregen zoals vermeld. Top.!!! Op tijd bezorgd en het product is van goede kwaliteit
Hoge kwaliteit LED inbouwspotjes met dimmer gekocht bij LedWereld, makkelijke installatie.
Bijzonder veel en geduldige hulp, telefonisch, meegeholpen om probleem op te lossen!
Lampen zijn snel geleverd en wat we opviel dat ze goed verpakt waren.
Antwoord van ledwereld.nl
Goed om te horen! Bedankt voor uw beoordeling.
18 feb 2024
Vlot geleverd De lampen waren goed verpakt en zijn vlot geleverd.
Prima afhandeling van retour en het plaatsen van nieuwe bestelinh
De snelle en deskundige antwoorden op diverse technische vragen.