ledwereld.nl- Logo - Beoordelingen

ledwereld.nl

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden321 beoordelingen in totaal

Producten doen wat het moet doen. De kleinste ledlampjes hebben een slecht design voor ophanging. Een loszittende veer. Duidelijk goedkoop en niet over na gedacht. (Design een vaste veer) Verder zijn beide lamp types kopie van design van inbouw spot. De connector van de spot zit op ca. 10 cm van de spot. Prima voor inbouw maar voor opbouw al snel in het zicht. Liever min. 50 cm aan de spot zodat deze wegwerkbaar is

De led tl snel bezorgd. Helaas was 1 vd twee stuk. Dus nogmaals een besteld. Ook deze kwam stuk aan. Heb een bericgt gestuurd, nu afwachten of ik een nieuwe(niet stuk) krijg.

Beoordelingen voor ledwereld.nl

22 apr 2024
omschrijving product komt niet overeen met geleverde producten
23 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik begrijp dat het product wat u heeft ontvangen, niet overeen komt met de beschrijving op onze website. Graag zouden we wat meer informatie van u ontvangen. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact op. Met vriendelijke groet, Led Wereld
De aangekochte dimmers dimmen maar een heel klein beetje.
Antwoord van ledwereld.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de dimmer niet goed dimt. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Led Wereld
Antwoord van ledwereld.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas maar één ster. Onze klantenservice neemt contact op om te kijken hoe wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Led Wereld
Snelle levering en goede prijzen. Website is duidelijk met de juiste info die ik benodigd had om mijn keus te kunnen maken. Enige wat me opviel is dat de beloofde email met track&trace info niet was verzonden, echter een dag later waren de goederen al aangekomen.
RW
Richard W.
Oostzaan
9 mrt 2024
Goede omschrijving op de site ,zodat je snel een keuze kan maken ,status qua lever momenten is top en opvolgend een snelle levering die gewenst is ...kortom ga zo door 1👍😊👊

Top bedrijf om mee te handelen

Prijs kwaliteit is zeer goed. Correcte afspraken en leveringen. Je koopt vooral mooie kwaliteit in een prima overzichtelijke webshop. Ik ben een terugkerende klant.

Perfecte service!

Set ledspots besteld waarvan 1 bleef branden nadat het was uitgezet. Ze hebben direct een nieuw onderdeel opgestuurd waarmee het probleem verholpen is.
Kwaliteit van de spotjes is goed. Informatie op website is juist. Nieuw product, geen retour. Snel geleverd (maandagavond besteld, woensdag geleverd).
Vlotte levering, prima product. Info over aansluit mogelijkheden van de ledlampjes kan nog iets beter. ( inclusief snoertjes en stekkertjes.)
FV
Frank v.
Eindhoven

kennis over wat ze verkopen

Duidelijk info op de website. Prima vraagbaak via de app op de website. Snelle levering, goede prijsstelling

Duidelijk

Online duidelijke beschrijving van het product en de keuze die je had in de varianten van lampen
Goede en overzichtelijke website! Bovendien goed geprijsd en super vlotte bezorging.
Snelle en correcte levering. Product is exact zoals op de website beschreven.

Led spotjes voor buiten

Spotjes besteld, super kwaliteit, werkt perfect! Gemakkelijk aan te sluiten

Prima service

Goede ondersteuning bij keuze. Afhandeling als afgesproken. Prima service.
JH
Jan H.
Almere
Duidelijke website, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.
9 mrt 2024
Prima prijs goed product en prettig contact bij vragen over installatie

Prima inbouwspots.

Goede duidelijke site. Hele goede inbouwspots voor toilet en badkamer.
Mooie spullen, goed verpakt en volgens planning geleverd, top