bartebben.nl

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2023
bartebben.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

Auto onderdelen die worden aangeboden op de site kloppen niet in werkelijkheid. Beetje jammer.
Antwoord van bartebben.nl
Beste Nick, Bedankt voor je bestelling! Alle foto's op onze website tonen het daadwerkelijke aanbod. Voor meer informatie over je situatie, neem gerust contact op met onze klantenservice. We hopen dat het onderdeel aan je verwachtingen voldoet en zien je graag terug! Met vriendelijke groet, Bart Ebben
17 nov 2023
De levering is niet zoals ik verwacht had , heel de dag zitten wachten uiteindelijk na contact levering verplaatst naar volgende dag Had gelezen vandaag besteld volgende dag al geleverd , maar pas na 4 dagen
Antwoord van bartebben.nl
Goedemorgen, onze excuses voor de late levering! Wij beloven inderdaad dat het onderdeel volgende dag in huis is (in Nederland (ex Waddeneilanden) en België) en hier streven wij ook bij elk pakketje naar. Wij sturen onze pakketjes op tijd op, zo ook met uw bestelling. Helaas komt het soms voor dat er iets fout gaat bij onze leveranciers, hier hebben wij niet altijd invloed op. Wij proberen wel zo goed mogelijk contact te hebben met onze leveranciers om de beloofde bezorgtijd zo goed mogelijk aan te houden. Wij hopen u weer te mogen ontvangen in de toekomst en zullen er nog meer naar streven om onze onderdelen op tijd te leveren. Met vriendelijke groet, Bart Ebben