bartebben.nl

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2023
bartebben.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Was de eerste keer dat ik bij hun bestelde dus alijd spannend maar ik ben zeer tevrede over mijn bestelling het was namalijk een auto stoel die ik 05-04-24 besteld en had hem 10-04-24 binnen en ze hebben een klant der bij wand ik ga zeker vaker bij hun bestellen aan gezien ik nog meer ding nodig zal hebben moet nig wel even de bekleeding even schoon maken maar dat vind ik nie erg ik advies wel om voortan even de binnen kand van de achtervak en de stoel de chekken of er niks bijzonders tussen zit aan gezien er best nog veel spullen in zat maar al gemeen zijn we tevrede

4 mei 2024
Aangegeven prijs van 140 euro bleek bij aankoop 180 euro Niet aangegeven was dat het vervangen onderdeel retour gezonden moest worden waarna er 40 euro zal worden terug gestort. Uitgangspunt moet zijn een prijs van 180 euro en een vergoeding van 40 euro wanneer men het vervangen onderdeel retour gestuurd is Duidelijker en eerlijker communiceren
MG
M. G.
Bovenkarspel

Beoordelingen voor bartebben.nl

4 mei 2024
Goede service. Snel geleverd. Top
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We streven naar goede service en zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
5 mei 2024
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor de viersterrenbeoordeling! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je nog meer nodig hebt, weet je ons te vinden. Groeten van Bart Ebben.
30 apr 2024
27 apr 2024
29 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met het tweedehands instructieboekje. Als je in de toekomst nog meer onderdelen of accessoires nodig hebt, helpen we je graag opnieuw. Groeten van Bart Ebben.
16 apr 2024
Snelle levering en het product voldeed aan de eis
17 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product aan je verwachtingen voldeed. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
Goede service en klant goed en tijdig informeren
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je feedback! We hechten veel waarde aan goede service en tijdige communicatie. Fijn dat je tevreden bent. Als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
17 apr 2024
22 apr 2024
24 feb 2024
Het is te vinden, maar kenteken check werkt niet. En dan moet je wel weten hoe je het niet zoeken. Verder is alles gewoon goed zoals het hoort
Antwoord van bartebben.nl
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Onze oprechte excuses voor het ongemak met de kentekencheck. We zullen als team dit grondig onderzoeken en verbeteren om een waterdichte ervaring te garanderen. Fijn om te horen dat de rest naar wens is. Bij Bart Ebben staan we altijd klaar om u te helpen!
10 mrt 2024
het goede product, goed verpakt en snelle levering.top.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor de lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met het product, de verpakking en de snelle levering. Groeten van Bart Ebben.
PRIMA SERVICE/ VERSTAND VAN ZAKEN
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je waardering! We streven naar uitstekende service en hebben veel kennis van zaken. Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons weten. Groeten van Bart Ebben.
17 mrt 2024
Goede service en snelle levering
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We streven altijd naar goede service en snelle levering. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Groeten van Bart Ebben.
fijn bedrijf . klopt altijd.
Antwoord van bartebben.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar altijd betrouwbaar te zijn en je de beste ervaring te bieden. Tot de volgende keer bij Bart Ebben! 🚗💨
Dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf en team! Groeten van Bart
Envoi rapide et assez bien emballé. Malgré cela quelques marques sur mes Airbump Citroën pendant le transport...
Antwoord van bartebben.nl
Salut! Nous sommes ravis que tu aies reçu ta commande rapidement. Désolés pour les marques sur tes Airbump Citroën. Nous travaillons à améliorer notre processus d'emballage. Cordialement, Bart Ebben
21 jan 2024
Prima communicatie en juiste onderdeel
15 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

XUD 213 Bosch Injectoren

Heb mijn injectors gekregen maar wel zonder rails. Ze zijn redelijk zeldzaam geworden voor de XUD 213 Bosch pomp dus daar kan ik wel inkomen maar de levering was snel en niet duur
24 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Oplettende medewerkers die meedenken

Bart Ebben nam contact met mij op omdat onderdelen had besteld die niet op mijn auto pasten. Proactief gehandeld en de bestelling direct aangepast. Goede service!
7 nov 2023
Telefonisch goed geholpen, alleen jammer dat ik terug moest naar de webshop en het niet direct telefonisch afgehandeld werd.
8 nov 2023
Beste Ed, dankjewel voor het vertrouwen in ons bedrijf! Groeten van Bart