dipso.nl- Logo - Beoordelingen

dipso.nl

272 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden593 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2021
dipso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik ben nieuw in de wereld van de suikerkatten en om een hoop te leren heb ik me aangesloten bij de suikerkattenforum. Via hun kom ik weer bij jullie. En als ik bij de dierenarts 1 doos spuitjes voor 75 euries koop en ik heb er bij jullie 3 voor 60 en het wordt ook nog snel geleverd, dan verdienen jullie 5 sterren!!!

4 mei 2023
Voor het eerst een bestelling geplaatst. Tot op heden nog niet bezorgd. Hierover geprobeerd te bellen, maar dan krijg ik t bandje dat ze tijdens bepaalde uren bereikbaar zijn (terwijl ik dan dus bel). Op mail tot op heden ook nog geen reactie. Al met al geen goede 1e kennismaking.

Beoordelingen voor dipso.nl

Geen problemen ondervonden

Fijne firma

Alleen positief ga zo door
20 jan 2024
Snel geleverd
9 aug 2023
31 okt 2023

Einde steelwratjes

Was bij mijn huisarts en die haalde er een weg met stikstof. Dus gaan zoeken en kwam hier terecht, gebruik het nu een paar dagen en zie nu al dat ze langzaam aan het verschrompelen. Zeker een aanrader.
15 jul 2023

Lekker laagste prijs snel bezorgd … 1…

Lekker laagste prijs snel bezorgd … 1 probleempje het winkelwagentje werkte niet met Safari/Apple .. ik heb de bestelling moeten afronden met Chrome/windows.
25 nov 2023
Goede producten tegen een scherpe prijs én snel geleverd. De service van de klantenservice is hartstikke goed. Helemaal top dus.
5 okt 2023
Super goedkoop en snel geleverd. Goed contact gehad. Binnen 2 dagen waren bestelde artikelen binnen. Ook eeg goed verpakt.
24 dec 2023

Perfect

De bestelde spullen werden netjes en op tijd verstuurd. Ook de berichtgeving was prima in orde. Geen op of aanmerkingen.
11 aug 2023
had verkeerde strips besteld mocht ze retour zenden ,en kreeg geld terug,zal het iedereeen aanraden
Bestellen en correct een mail over ontvangst en ja alles is gegaan zoals het moet . CORRECT !!!!!!
DV
Douwe V.
Burgum
26 okt 2023

Top bedrijf

Snel en makkelijk bestellen en correct op de hoogte gehouden vanaf het bestellen en aflevering
4 jun 2023
prima website, mijn spullen waren snel binnen en ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden